kasperver

ADHD zonder medicijn(Kasperver)

Hallo mensen,

Ik ben een jongen van 20 jaar,

Ik heb mijn geleerd om mijn " ADHD " onder " controle " te houden zonder medicijnen.

ik wil dit andere jongeren / ouderen ook graag bij brengen, ADHD is geen "ziekte" ( ziekte zoals beschreven is als, je moet er een medicijn tegen gebruiken om het te "verhelpen" of " controleren" )

Ik zou graag de mensen met "ADHD" willen leren om hun overtollige energie en concentratie problemen om te gaan.

Ik heb Ritalin ( wat ik 3 X daags moest slikken) gebruikt, maar door de jaren heen heb ik geleerd om mijn " ADHD " in een positieve zin te gebruiken en geleerd om er zonder medicatie toch mee om te gaan !

Ik zou dit toch graag over willen brengen naar andere personen, zodat dit niet verloren gaat!

Vriendelijke groet,

Kasper
Nika83

Re: ADHD zonder mediceijn

Hoi Kasper,

Wat goed van je zeg! En wat knap dat je dit is gelukt. Ik wil nog wel even benoemen dat de hevigheid van de ADHD klachten per mens verschilt en dat sommige mensen, hoe graag ze ook zouden willen, er echt niet zonder kunnen.

Maar voor de mensen die het wel willen proberen, is het goed te weten dat het wel mogelijk is.

Leuk om te horen!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: ADHD zonder medicijn(Kasperver)

Welkom Kasper :)
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”