lena

voorstellen (lena)

Dag,

Ik ben ook nieuw op het forum, en wil me dan ook even kort voorstellen.
Ik heb dit forum gevonden na een zoektocht op het internet. Ik vind het wel nog wat vreemd om mijn hart uit te storten bij mensen die ik niet zie of ken, maar wie weet kan het toch wel helpen...

Ik ben 30, woon samen en heb net een huisje gekocht. Ik houd van joggen in het bos, mountainbiken,zwemmen, paardrijden en zingen. Ik houd ontzettend van natuur en dieren. Ik ben nu 3 dagen per week aan het werk sinds twee maanden. Daarvoor werkte ik voltijds.

Ik sukkel al van kleins af aan met depressies. Er zijn betere periodes, maar dat vergeet ik steeds als ik weer in een nieuwe zit. Ik heb nu de diagnose van Bipolaire stoornis type 2 gekregen. Manische periodes heb ik echter niet.
Ik ben deze winter hervallen, en de lente heeft me helaas nog geen nieuwe adem gegeven. Ik begrijp zelf niet waarom ik niet uit het bed kan, waarom ik me door de dag moet door slepen, waarom .... Veel vragen... maar weinig antwoorden kruisen mijn pad. Het ergste is de eenzaamheid. Ook al ben ik bij vrienden of mijn vriend, ik voel me alleen op de wereld. Ik kan het ook niet meer uitleggen. Mijn lichaam is helemaal uitgevochten. Ik vecht blindelings tegen iets wat niemand weet wat het is. Voor mij is het leven gewoon overleven.
Ik probeer me kost wat kost in de samenleving actief te houden en mee te draaien.Er zijn veel mensen die niets weten van hoe ik me voel of weten niets van mijn zwarte kant. Ik kan heel goed een masker opzetten.

Ik hoop dat er mensen zijn die me begrijpen, en hoop dat ik iets kan leren uit jullie copingsvermogens.

Groetjes,

Lena
Matta87

Re: voorstellen (lena)

Hey Lena! Welkom op het forum
scaniaman

Re: voorstellen (lena)

Hey hallo lena,
welkom hier op de site.
Ik las je oproepje en wil je veel sterkte wensen.
IK weet wat het is om een depressie te hebben en ken het gevoel dat je lichaam-
uitgeteld is en dat is vreselijk.

6/7jaar geleden lag ik ook zo energieloos op bed na een zware herniaoperatie.
Toen had ik ook een zware depressie en een dwngneurose erbij.
Na veel bezoeken bij de ggz/psygoloog en verschillende anti depressiva,s geprobeert te hebben.
Ben ik aardig opgekrabbelt en ben best actief.
Toch ben ik er nog niet helemaal, de ggz zegt dat ik nu nog de restklachten er van heb.
Het gevoel van het zware gevecht ken ik maar al te goed en is alles behalve makkelijk.

Ik herken ook het vreselijke gevoel alleen te wezen terwijl ik best veel sociale contacten heb.
een tip die ik je wil geven is kom je bed uit.
Probeer te vechten waar je kan en probeer een gevulde agenda te starten.
een goede dagstructuur op te bouwen,ook al zijn de activiteiten maar klein.
Ik wens je veel sterkte en kracht toe.

groetjes,scaniaman
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: voorstellen (lena)

Welkom Lena :)
Inzicht als Uitweg..
Timothy Lee

Re: voorstellen (lena)

Hoi Lena

welkom op et forum!
Ik las dat jij mtb-ed, doe jij dat vaak? :D
heb et zelf eventjes moeten opgeven, maar wil et zeke weer oppaken:D

veel sterkte, wijsheid en kracht ;)

Tim

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”