hoiloin

hoiloin stelt zich voor

hallo allemaal,

mijn naam is hoiloin en ik kijk al een tijdje op de site rond en heb nu dan toch maar besloten om me te registreren,

ik ben 22 jaar en kamp sinds 11 jaar met ptss en sinds een jaar of 8 met depresssie ook heb ik regelmatig paniek- en angstaanvallen, ik slik verschillende medicatie oa oxazepam, lorazepam, lormetazepam en last but not least ;) fluoxetine oftewel prozac. heb verschillende soorten hulpverleing gehad van eerstelijns vanaf men 13e tot vorig jaar in mijnn dieptepunt opname op de lokale PAAZ,

ook heb ik verschillende therapieen gehad zelfbeeld, seksespecifieke hulpverlening, perfectionisme training, EMDR, kinderen van verslaafde ouders therapie, kinderen van ouders met een psycheziekte, kortom vanalles en nogwat heb ook een therapiegroep van 9 maanden 3 dagen in de week van 9 tot 4 gevolgd.

met mij gaat het af en toe goed,, maar steeds vaker niet goed op het moment ben ik weer weggegleden in een depressie, deze uit zich bij mij in ontzettend moe zijn, lusteloosheid maar vooral in ontzettend somber zijn, en ik kan jullie wel vertellen ik ben het zoooo ontzettend zat dit, bah in augustus krijg ik opnieuw een psychologisch onderzoek en ik hoop dat hier nu iets bruikbaars uitkomt waar ik mee aan de slag kan, ook wordt er dan een nieuwe ronde emdr gestart voor trauma verwerking helaas heb ik het probleem dat ik meervoudige traumatische ervaringen heb die los van elkaar staan. tis nofgasl een complexe boel in mijn hoofd,
ik hoop eigenlijk op een stukje herkenning miss elkaar een hart onder de riem kunnen steken, en af en toe wat luchtigs doedt me ook wel goed \o/

mijn passies zijn/waren (weet niet zo goed welk woord van toepassing is)

mijn duitse herder astor
mijn geweldig lieve vriend love3
dansen, uitgaan, biosje cheerqd5
lezen, stappen, festivals e.d.

op dit moment zit ik in de wajong en zit ik thuis 022 bah want ik wil graaag studeren maar moet helaas nog op goedkeuring wachten,

zooo een heel verhaal alweer!! :-o:

ik hoop op reacties!!

liefs hoiloin
Esterre

Re: hoiloin stelt zich voor

Welkom Hoiloin!
Wat een verhaal zeg.. Mag ik zeggen dat ik je sterk vind?
Ik hoop dat je hier herkenning en steun vindt. Heel veel sterkte
toegewenst!!
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: hoiloin stelt zich voor

Welkom op dit forum. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
essaid

Re: hoiloin stelt zich voor

welkom op het forum hoiloin
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: hoiloin stelt zich voor

Welkom Hoiloin :)
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”