gia79

this is me (gia79)

31jaar, al een aantal depressies gehad. Na een psychose vorig jaar verloopt mijn herstel niet soepel.
Ik sta op de wachtlijst voor behandeling, maar die wachtlijst is erg lang. Ik weet niet of ik nu weer depressief ben, maar momenteel kom ik tot niks. Kom de bank niet af, verwaarloos mezelf, heb veel angst naar buiten te gaan. Alleen met kalmeringspillen lukt dat. Normaal ben ik een creatief, sociaal,
met veel hobbies. Het komt er momenteel niet uit ondanks een bult medicatie, temesta, lexapro en seroquel. Soms beschadig ik mezelf. Verder heb ik twee schatten van honden, zonder ik niet zou kunnen leven. Heb een hele goede lieve vriendin die dag en nacht voor mij klaar staat. Toch ben ik de strijd moe. Ik strijd al zo'n dikke 15 jaar. Ik heb borderline en adhd en relaties kan ik moeilijk onderhouden.Ik ben heel dankbaar voor mijn vriendschap. Ze zorgt heel goed voor me. Toch heb ik daar wel schuldgevoelens dat ze zoveel doet. Anders was ik mn honden en huis kwijtgeraakt. Vorig jaar ben ik ivm mn psychose 3 maanden opgenomen geweest, ze zorgde toen voor mn honden en huisje. Ik heb wel toekomstplannen, maar dat wordt nu nog overschaduwd, eerst mn behandeling oa ook voor mijn verslavingsgevoeligheid.... Een heel verhaal met dank voor het lezen.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: this is me

Welkom. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Wolf

Re: this is me

Hoi Gia, welkom.

Honden zijn idd tof. Er zijn hier op het forum aardig wat hondenliefhebbers.

Blijf strijden.
Isaia

Re: this is me

Welkom hier Gia :)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: this is me

Welkom Gia :)
Inzicht als Uitweg..
Matta87

Re: this is me (gia79)

heey Gia Welkom!

wat voor honden heb je precies?
(ben namelijk helemaal verzot op die beesten!) cheerqd5
gia79

Re: this is me (gia79)

thanks voor t welkom zijn. Ik heb een beagle van ruim 5 jaar en een kruising beaglexlabrador. Is helemaal pikzwart. Schatjes zijn t. :)
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: this is me (gia79)

welkom gia79! ;)
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Esterre

Re: this is me (gia79)

Welkom Gia:)
Hoop dat je hier wat steun vindt!
Matta87

Re: this is me (gia79)

gia79 schreef:thanks voor t welkom zijn. Ik heb een beagle van ruim 5 jaar en een kruising beaglexlabrador. Is helemaal pikzwart. Schatjes zijn t. :)
beagles zijn echt schatjes zien er super leuk uit! maar soms kunnen ze mij iets te eigenwijs zijn 001_rolleyes
Kruising met een labrador? die heb ik nooit gezien..
Issie dan ook gek op water?

Mijn ouders hebben een cocker spaniel echt een te lief beestje! ik woon op mezelf maar meestal laat ik 'm uit in de avond of als ik ga hardlopen. Hij luistert echt goed en kan 'm gewoon loslaten als ik rennen door het bos ;-)
Jammer dat ik zelf geen hond mag (woon namelijk ANTI-kraak), want mis 'm wel als ik alleen thuis ben.
gia79

Re: this is me (gia79)

Hoi Matta, de jongste hond de beaglexlab is het meest eigenwijs, nog jong 1,5jr. Mn beagltje van 5 jr is heel lief, kan los lopen, is nog nooit weg gelopen oid. Is wel met regelmaat stout, haalt de gekste dingen uit, als ik bv een pak sap laat staan in de huiskamer drinkt ze dat stiekum 's nachts op. En idd houdt mn kruising heel erg van zwemmen, typisch labrador. Ook altijd en overal stokken zoeken... grtz 011

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”