scaniaman

even voorstellen (scaniaman)

Hallo allemaal,

Na een tijdje rondgekeken te hebben,heb ik de stap genomen om mij zelf voor te stellen.
Ik ben een alleenstaande man,30 jaar en woon op mezelf in een leuk flatje,samen met mijn hond en kat.
Tegenwoordig werk ik 4 dagdelen op socaile werkplaats en daarnaast rij ik af en toe op de dierenambulance-
diertransporten hier in de regio.
Ook doe ik een paar uur vrijwilligerswerk voor de scouting als staf.

Hobby,s heb ik ook namelijk wandelen met de hond,internetten,terrasje pakken/uitgaan,
films kijken,muziek luisteren,modelbouw trucks(ligt stil ff haha),vrienden opzoeken ect.

Een paar jaar geleden had ik dit niet kunnen voorstellen.
was vrachtwagenchauffeur in hart en nieren,werkte fulltime.
Kreeg last van rug,na vele fysio bezoeken,dokters,kwam ik er maar niet achter wat er was.
Werd door de medici niet gelooft,Het spreekwoordelijke,,Het zit tussen je oren,, kwam al gauw ter sprake.
Na 5 jaar doormodderen en zenuwpijnen,uitvallen op werk,enz bleek ik een dubbele hernia te hebben.
Eenmaal dit keer wel gelooft door de medici werd ik geoperreerd,na vijf jaar er mee rondgelopen te hebben.

Toen brak er een hele zware tijd aan,moest revallideren maar kreeg psygisch ook zwaar voor mijn kiezen.
kon het bekopen met een zware depressie en een dwangstoornis(ocs) tegelijk.
Kon dus zowel lichamelijk revalideren maar ook psygisch het was een enorme medische molen.
fysio,revalidatiecentrum,psygoloog,therapie,ziekenhuisbezoeken ect.
mijn werk wou ik hervatten maar mijn ex baas destijds wou mij niet hebben en werkte mij eruit.
Ik belande in de wia.
Bij de ggz leerde ik omgaan met mijn psygische klachten en heb daar nog medicatie voor.

Nu een paar jaar verder heb ik psygisch gezien nog de restklachtjes er van en loop eens in de vier/vijfweken op gesprek bij psygoloog en heb medicatie er nog voor.

Na een lange weg ben ik aardig opgekrabbelt zowel lichamelijk als pshygisch.
tuurlijk ben ik er nog niet helemaal,maar daar werken we aan.
Het lijkt mij in eerste instantie leuk om nieuwe mensen te leren kennen,wie weet wat daar uit ontstaat.
Daarnaast in contact komen met lotgenoten om elkaars ervaringen te delen.

Groetjes,scaniaman
birdline

Re: even voorstellen (scaniaman)

Welkom , jammer wat ziek worden allemaal doen kan ,ook wij hebben na 20 jaar hard werken als zelfstandige een gelijkaardig probleem . Als echtpaar beiden ziek en alles moeten uit handen geven.Je wilt zo graag , maar ziekte en pijn houd alles tegen . Ik wens je bij deze goede moed ,en blij van u te horen .
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: even voorstellen (scaniaman)

Welkom Scaniaman :)
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”