marcboeckmans

dit ben ik (marcboeckmans)

hoi iedereen
ik ben een man van 42j
goh praten over mezelf is nie simpel
ik heb int verleden al verschillende relaties gehad
mijn laatste relatie met iemand dateerd van eind vorig jaar en ik ben nu tot de konklusie gekomen dat ik dus serieuze problemen ondervind om het verleden los te laten
telkens ik mij verveel of alleen ben zoek ik achter haar op facebook of msn en hoor van vrienden wat ze doet en of ze een nieuwe vriend heeft of dergelijke al wat je maar kunt verdenken
ook sta ze nog in mijn gsm
maar wat nu donderdag gebeurd is gaat te ver
ik was te weten gekomen dat ze een ander heeft op zich nie erg want we zijn al van december uit elkaar maar in mijn hoofd ging een klik en ik voelde mij helemaal down en verdrietig worden daaromtrnet
zo erg dat ik zelfmoord wou doen wat ook bijna gelukt was maar daar vertelik geen details over
en ik heb gewoon problemen om het verleden los te laten ik kan er dagen weken slecht van zijn om steeds maar aan haar te denken maar die rare gedachten moeten uit mijn hoofd
ze zeggen dat ik trug moet gaan leren leven genieten van het leven maar da kan ik al 2 j nie meer
heb nu 2 serieuze relaties achter de rug en zware tijd met hen gehad en da vreet nog steeds enorm
soms weet ik het echt niet meer of ik nog wel gelukkig wil worden of niet
dit wou ik even kwijt en was nie gemakkelijk om te doen pff
Mickey~

Re: dit ben ik

Goed dat je je verhaal hier doet! Welkom op het forum. Ik hoop dat we je kunnen helpen om beetje bij beetje het verleden los te laten. Ik denk dat het ook helpt dat je erover schrijft, dat je het ergens kwijt kunt.
marcboeckmans

Re: dit ben ik

geholpen worden .....ja da wil ik zeker en zeker van die rara gedachten want dat toen gebeurt is vergeet ik nooit meer in mijn leven .
ik was er eigenlijk nie meer geweest en da besef ik nu ten volle ...pfff wa kant leven toch moeilijk zijn voor watjes vind ik ..
ik heb ook de neiging om mij te laten doen in een relatie,nie voor mij opkomen ,altijd maar ja zeggen als ze ja zegt en de rest moet ik niet uitleggen he ...
en da ga zo ver dat ik dichtklap op alle gebied, ja zelfs sex.
ik zeg bijna niks meer een gesprek kan ik of durf ik niet meer aangaan en laat staan dingen doen uit mijn eigen ..ik ga prtoberen elke dag hier iets te schrijven over mij want sta nu met de vroege te werken en moet er om5 u uit pff.ik hoop eigenlijk dat er hier iemand is die dat ook herkent in zich . ik zou zeggen reageer dan en laat iets weten ....grtjs marc
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: dit ben ik

Welkom Marc :)

Ik hoop dat je leert het verleden wat los te laten.

Don't regret the past.. learn from it..
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: dit ben ik (marcboeckmans)

Hoi Marc welkom op het forum :)
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”