NikkiV

Hoi (Nikki V)

Nou ik heb me zojuist geregistreerd en dus wel zo netjes me ook even voor te stellen!
Ik ben een single vrouw van 27 met 2 kindertjes van 2 en 4.
Waarom ik me heb geregistreerd; nu een ruim jaar na de scheiding gaat t nog steeds niet altijd even lekker, en om de momenten tussen de psycoloog afspraken toch eens m'n ei kwijt te kunnen, ervaringen van anderen te lezen en/of feedback te krijgen leek me dit een mooie optie.

Wie ben ik; ik zal t proberen kort te houden :)

Basisschool vaak eenzaam, periodes van pesten en dan weer vriendschap met de pestkop(die overigens nog steeds bestaat)naar een middelbare school waar niemand heen ging, raakte best populair alleen heb ik er nooit zo in gelooft, dus onverschillige houding.
Na mn VWO te hebben afgerond een jaar naar t buitenland geweest, toen ik terugkwam en nog altijd niet wist wat te gaan studeren en een leuke man ontmoet te hebben ben ik enkele cursussen gaan doen en in zijn eenmanszaak aan de slag gegaan. Samenwonen volgde snel, binnen 2 jaar getrouwd en hup kids, tijdens de 2e zwangerschap voelde t al niet meer goed en 8mnd na de geboorte vd 2e is t stukgelopen. (helaas doordat ik zgn gevoelens kreeg voor een ander maar ik zie dat als gevolg en geen oorzaak, iets wat ik blijkbaar nodig had om me uit de relatie te halen. (met n man met een sociale stoornis, ons sociaal leven bestond uit bezoekjes aan de ouders in t weekend (verder geen vrienden)was de scheiding op zich een goede beslissing). Leeftijdsverschil was overigens 11 jaar.
Nu ben ik dus al een jaar bezig met te proberen weer een beetje een leven (sociaal) op te bouwen maar dat vlot niet echt. Even bij een restaurantje gewerkt en daar wel wat contacten opgedaan maar ong 19/20 jarige meiden , met eentje ga ik nu nog om maar ik kan me weleens te afhankelijk opstellen en claimen.
Zo ook vandaag, voel me alleen op de wereld want wil er graag op uit maar ik heb niemand. De kids zijn bij hun vader en om nou weer naar mn ouders te gaan zie ik niet zitten. (mijn ouders die me ruim 3 maanden na de openbaring van de scheiding hebben laten zitten zonder contact omdat ze t er niet mee eens waren en ze partij voor hem 'kozen' terwijl er geen sprake was van ruzie, inmiddels is t contact weer hersteld)

Dan komt daar nog bij dat ik sinds een maand of 3/4 weleens door mn benen zak 's nachts. het is nu zo'n 5/6 keer aan de hand geweest, eerst altijd op mn eigen kamer maar deze week op mn dochters kamer die het dus op een huilen zette en ik niet direct kon opstaan wat dus erg vervelend en machteloosheid teweeg bracht. Met een vader met ms nam de huisarts me gelukkig serieus en volgende week naar de neuroloog.
Dus in de tussentijd loop ik me aardig gek te maken, momenteel zelfs nu ik zit te typen en mn handen tintelen boezem ik mezelf alleen maar angst in.

Afijn dat is dus, helaas toch niet zo kort, wie ik ben en wat me bezighoudt.

Wellicht tot spreeks...
lunula

Re: Hoi

Welkom nikkiV,

Ik hoop dat je je hier thuis kan voelen en je ei kwijt kan.
:knuffel:
Mickey~

Re: Hoi

welkom hier :)
Isaia

Re: Hoi (Nikki V)

Welkom hier Nikki V :)
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: Hoi (Nikki V)

Hoi Nikki welkom hier :)
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
NikkiV

Re: Hoi (Nikki V)

Bedankt allemaal :D
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Hoi (Nikki V)

Welkom! :)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Gebruikersavatar
roos93
Berichten: 2506
Lid geworden op: 18 dec 2010 13:38
Contacteer: Website

Re: Hoi (Nikki V)

Welkom 3some
Art is never finished, only abandoned ~ Leonardo da Vinci
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Hoi (Nikki V)

Welkom Nikkie :)

Ik ben blij om te lezen dat je gelijk naar de dokter bent gegaan met het feit dat je regelmatig door je benen zakt. Dat klinkt als iets wat goed onderzocht moet worden. Hoe eerder je ergens bij ben, hoe beter. Zeker als je er ook nog eens alleen voor staat met twee jonge kindjes.
(met n man met een sociale stoornis, ons sociaal leven bestond uit bezoekjes aan de ouders in t weekend (verder geen vrienden)was de scheiding op zich een goede beslissing).
Zo ook vandaag, voel me alleen op de wereld want wil er graag op uit maar ik heb niemand. De kids zijn bij hun vader en om nou weer naar mn ouders te gaan zie ik niet zitten.
Wat me opvalt in je stukje is dat je spreekt over een periode in je leven met je man waarbij er door een sociale stoornis geen contact was met vrienden etc. Enkel ouderbezoekjes. Echter nu ben je gescheiden en ik lees dat je nog steeds weinig contacten elders hebt en je je eenzaam voelt. Je kids zijn nu bij hun vader en jij zit alleen en voelt je rot. Het klinkt alsof je nu nog weinig contact met vrienden/anderen hebt ? Terwijl je man nu daar geen rol meer in speelt (als zijnde een blokkering in je sociale leven). Wat let je om leuke dingen te doen met anderen op zonnige paasdagen als deze waar volgens mij overal genoeg te doen en te beleven is ? Waar zijn de anderen in jouw leven ? Je reden van scheiding lag deels in het ontbreken van de sociale contacten als ik je stukje goed las ?

Waar zijn de mensen waar je voor je relatie met je ex contact mee had ? Had je toen wel veel sociale contacten ?
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Laothe
Berichten: 2349
Lid geworden op: 07 okt 2010 18:14

Re: Hoi (Nikki V)

Welkom
It seems like nothing has changed, but everything is different now.

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”