Boefje89

Ook ik stel me even voor.. (Boefje89)

Hey allemaal!
Ik ben eigenlijk via google op dit forum terecht gekomen.Dus niet een of ander spectaculair verhaal over hoe ik dit forum gevonden heb helaas;) Ik hoop hier tips, advies en ervaringsverhalen te vinden over hoe ik met zwakkere kanten van mezelf kan omgaan in sociale contacten en dan in het bijzonder bij intiemere contacten.
Ik zal mij even voorstellen, Ik ben een 22-jarige meid uit het zuiden des lands, Limburg beter gezegd..Binnen enkele weken verwacht ik helemaal naar het Noorden te verhuizen. Franeker, bij Leeuwarden wordt mijn nieuwe woonplaats..Waarom? Omdat ik toe ben aan iets nieuws in mijn leven, een heel nieuw avontuur waar ik helemaal zelf verantwoordelijk voor kan zijn. Waarom Friesland? Nou Friesland is voor mij nog enigszins een veilige plek..Ben zelf half Fries door de Friese afkomst van mijn moeder en door de vele familiebezoekjes ook erg bekend met de Friese provincie.
Daarnaast ben ik in augustus afgestudeerd aan de HBO opleiding Social Work en mag mezelf nu dan ook Bachelor of Social Work noemen;) Mijn interessegebied ligt vooral bij (jong)-volwassenen met psychische en/of verslavingsproblematiek. Psychologie interesseert mij dan ook zeer zeker! Een van de redenen waarom dit forum mij leuk leek, ik kan mijn sterke kanten wel inzetten bij het helpen en ondersteunen van anderen maar vind het des te moeilijker eigen gevoelens en ervaringen bij mezelf een plek te geven..
Ik ga het hier even bij laten, Jullie mogen mij natuurlijk altijd meer vragen, Ik zit al te popelen om een topic te starten en meteen van wal te steken over wat mij al een paar dagen erg bezighoud maar zal mijn impulsiviteit onder bedwang proberen te houden en hier eerst eens rustig wat rond te kijken!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ook ik stel me even voor.. (Boefje89)

Welkom Boefje :)
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: Ook ik stel me even voor.. (Boefje89)

Hoi Welkom hier :)
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: Ook ik stel me even voor.. (Boefje89)

Hoi Boefje89,

Welkom op dit forum, ik hoop dat je de nodige tips hier krijgt! ;)
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”