GManstein

Goeiedag (Gmanstein)

Goeiendag aan gij allen,

Ben 38 jaar, Man, bewust en onbewust zoekend naar antwoorden, feiten, steun en steun gevend.
Ben na een heftige burnout en op tijd van 1 jaar met "Asperger" en andere aanverwante dingen Gediagnosticeerd.

Ben in m`n hele leven sociaal niet echt aanwezig, maar in m`n werk, wat functionerend was voor mij, was ik dat wel.
Ik ben "sort of speak" altijd een "einzelgänger" geweest.

Ik loop vandaag de dag tegen veel hoge muren aan, alwaar ik dan niet mee weet om te gaan.

Even een kleine historie over mij; ( Ik weet niet of ik `t hier wel zo mag bij plaatsen, maar ik doe `t maar toch.. )

Ik leerde spraak pas kennen toen ik 5 jaar was,
Ik zat in mijn 10de levensjaar in een school intern als een jongen met leergedrag problemen (Lomschool), Helaas ook een school waar leraren zich hebben vergrepen aan leerlingen,
Was in de Havo 2 jaar vooruit geplaatst omdat ik te slim was, Helaas toen al slecht begrepen en veel geplaagd en getreiterd.
Heb 6 jaar studie gedaan in Amerika,
Jammerlijk genoeg 3 serieuze zelfmoord pogingen gedaan, achteraf gezegd, een geluk dat `t toen niet gelukt is,
Ben met 29 jaar geconfronteerd met een hart infarct en 2 beroertes, sindsdien in de wajong werk afgekeurd.
Ben met 33 jaar met reuma geconfronteerd type 3, en 4 a 5 x per jaar pijnbestrijding door middel van injecties.
Heb 1 jaar geleden een zware burnout gehad, tengevolge van mijn "Willen" functioneren in `t werk wezen,
Hetgeen helaas dus niet gelukt is...
Liefde en intieme relaties ken en kan ik niet, omdat `t naar mijn begrip niet logisch is en deels ook met vrees te maken heeft.
Ik ben niet gelukkig omdat ik niet weet hoe of wat de zin is van `t leven, er is in mijn visie geen duidelijke functie voor mij.

Ik wil alleen maar zeggen, ik wil niemand bewust of onbewust voor het hoofd stoten.
Ik heb een naar wat andere mensen zeggen een hele rare kijk op de wereld.
En kan beter werken voor en aan anderen dan dat ik dat "Uberhaupt" aan mezelf kan.
Als ik me hierdoor voor anderen kan inzetten, kan ik wellicht ook leren om met mezelf om te gaan.

Misschien een beetje veel voor een korte voorstelling en als eerste kennis making bericht.

Maar de teerling is geworpen......
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Goeiedag

Welkom hier cheerqd5
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Melizzy

Re: Goeiedag (Gmanstein)

Welkom hier

Zag ik je net niet de chat even inglippen en uitglippen?
GManstein

Re: Goeiedag (Gmanstein)

Ja, dat klopt,
Even mijn neus om de hoek steken en kijken of er iets was....
GManstein

Re: Goeiedag (Gmanstein)

Jawel,
Er was wel wat,
Maar ik moet er m`n eigen kijk nog op aanpassen en dat heeft tijd nodig,
Dat ik hier nu al vrij veel heb geschreven is een uitzondering,
Ik ben geen prater maar een doener,
Een functionalist,

En na vandaag ben ik ik best wel depri, veel en diep nagedacht,
Begrijp je?
Melizzy

Re: Goeiedag (Gmanstein)

Is prima hoor, je bent tot niks verplicht. En ook in de chat van harte welkom, mocht je mee willen kletsen daar :)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Goeiedag (Gmanstein)

Welkom Gmanstein :)
Inzicht als Uitweg..
GManstein

Re: Goeiedag (Gmanstein)

Ik dank jullie wel beleefd,
MoMo, Melizzy en Mystica....
Wil de zeeman

Re: Goeiedag (Gmanstein)

Hallo Gmanstein,

Jij bent jij, uniek, geen mens is gelukkig hetzelfde.
Oke, je bent niet de standaard gemiddelde mens uit de medische handboeken.
Gelukkig niet, want iedereen heeft wel wat.
Dus, wees trots op jezelf, jij bent Gmanstein, mens.

Ik schrijf je dit, zodat je weer kan gaan genieten van het leven. Mij lukt het op het moment ook niet zo. Ik ben 57 en weet sinds 1,5 jaar dat ik ADHD heb. Plotseling ben ik een freak voor de Nederlandse overheid.
Nou, mooi niet, ik vecht terug. 56 jaar is er niks aan de hand, terwijl ik ADHD heb en.... nou, ja, ik wil jou er niet mee lastig vallen.

Geniet van het leven, het duurt maar even, maar wat er ook gebeurt, jij bent jij en niemand anders. Uniek.
Zelfs één- eiige tweelingen zijn verschillend. love3

Groetjes sterkte
Wil
3some

Terug naar “Voorstellen (2007-2011)”