Gebruikersavatar
HappyLifeConsult
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2016 11:37

happylifeconsult

Hallo allemaal,
Wat leuk om hier mee te praten over onze mentale gezondheid. Ik ben ervan overtuigd dat wij met onze fysieke gezondheid onze mentale gezondheid enorm kunnen beïnvloeden. Hoe bewuster je eet en beweegt, hoe meer je in balans komt. Zelf heb ik dit jaren onderschat. Ik at gewoon wat ik toen lekker vond en makkelijk. Snacken en chips eten vond ik heerlijk. Ik sloot zoveel mogelijk vet uit en at/dronk voor light producten. Daarmee dacht ik mijn gezondheid op peil te hebben. Toen ik anders ben gaan eten, meer groente en fruit, minder koffie, goede vetten, etc. merkte ik dat ik me veel lekkerder in mijn vel voelde. Dat en de combinatie met yoga, waarbij ik mijn lijf soepeler maak, mijn hoofd rustiger, maakt me tegenwoordig veel blijer. Inmiddels werk ik als life coach en help ik ook anderen om gelukkiger in het leven te staan. Dat gaat natuurlijk niet alleen over voeding en gezond leven. Dat gaat ook over belemmerende overtuigingen waardoor je niet echt uit het leven haalt wat je eigenlijk wel zou willen. Neem maar eens een kijkje op mijn website www.happylifeconsult.nl
Hartelijke groet,
Antoinette Teurlings :knuffel:
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: happylifeconsult

Welkom op het forum, ik hoop dat je inderdaad hier regelmatig mee zal praten, zoals je zelf aangeeft.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Ervaringen met en 'reclame' voor hulpverlening”