Gebruikersavatar
Thara en Faiza
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 aug 2015 21:34

Website geestelijke gezondheidszorg gebaseerd op uw ervaring

Zelf heb ik (Thara) een ziekte gehad en heb veel gehad aan de mening van andere mensen over bepaalde artsen. Dit heeft echter wel een hele tijd geduurd voor ik bij het voor mij juiste adres was.
Wij zijn twee pedagogen van 24 en 30 jaar en ook nog zussen. Wij willen graag de geestelijke gezondheidszorg in Nederland overzichtelijker maken.
Als blijkt dat iemand psychische zorg nodig heeft (en dit kan ieder van ons overkomen) is het onze missie dat de betreffende persoon snel uitkomt bij een psychische zorgverlener die goed aansluit op de wensen en behoeften. Aangezien in de praktijk blijkt dat mensen vaak lang moeten zoeken naar passende hulp, te maken hebben met lange wachttijden, de zorgverlener kiezen op doktersadvies zonder te weten of dit werkelijk bij hen aansluit, willen wij helpen om hier meer duidelijkheid over te bieden zodat dit proces sneller en beter kan verlopen.
Als u ons in dit idee zou willen steunen, kijk dan op https://www.gofundme.com/v62jfxr8. Onze website gaat www.psychischkompas.nl heten en we hopen dat deze met drie weken klaar is.
Alle beetjes die binnen komen zullen ons helpen bij het opstarten.

Mochten er nog vragen zijn dan kan u ons mailen op het emailadres: steunonzedroom@hotmail.com

Vriendelijke groeten,
Faiza en Thara Namli
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Website geestelijke gezondheidszorg gebaseerd op uw erva

Goed initiatief! Ik ben benieuwd hoe jullie website er uit komt te zien en op basis van welke criteria je de zorgverleners gaat beoordelen en mensen gaat doorverwijzen.
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Thara en Faiza
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 aug 2015 21:34

Re: Website geestelijke gezondheidszorg gebaseerd op uw erva

Bedankt voor uw reactie Minerva. Ik heb even uw website bekeken en ik zie dat u ook hulp aanbied bij psychische klachten, dit betekend dat wij zorgaanbieders zoals u op de site gaan vermelden. Dan aan de hand van een aantal vragen gaan zorgconsumenten aangeven welk cijfer zij de zorgaanbieder geven. Wij gaan zelf geen personen doorverwijzen. Wij willen alleen op één website alle zorgaanbieders in Nederland weergeven met daarbij een cijfer. Zo kunnen zorgconsumenten zelf bepalen aan de hand van de reviews welke zorgaanbieder het beste aansluit bij de behoeften/ wensen. Onze grootste uitdaging is dan ook om mensen naar onze site te verwijzen zodat dat de reviews geschreven worden. Tot nu toe zijn wij nog druk bezig met de stichting op te richten en de website te laten ontwikkelen. Ik geef een update wanneer de website online is en de stichting rond is. Bedankt voor uw belangstelling!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Website geestelijke gezondheidszorg gebaseerd op uw erva

Interessant.. ik ga het volgen :) Dank voor je reactie.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Ervaringen met en 'reclame' voor hulpverlening”