Muzizo

Muziektherapie voor kinderen met autisme

Hallo allemaal,

Mijn naam is Linda, 27 jaar en ik woon in Nijmegen. Ik ben muziektherapeute en sociaal pedagogisch hulpverlener. Sinds maart 2013 ben ik mijn eigen praktijk 'Muzizo' gestart. De diensten die ik met Muzizo verleen zijn muziektherapie en persoonlijke begeleiding. Muzizo werkt ambulant, dat wil zeggen dat ik bij de mensen thuis kom. Wanneer ik muziektherapie aanbied, kom ik één keer per week, op een vaste tijd bij u voorrijden met een auto met allerlei muziekinstrumenten. Instrumenten die ik toepas binnen de muziektherapie zijn met name gitaar, keyboard, ukelele, zang en percussie-instrumenten.

Ik heb een samenwerkingsverband met Stichting Papageno. In Nijmegen en omgeving vertegenwoordig ik de stichting.
Hieronder heb ik een link van het filmpje van Stichting Papageno toegevoegd, waarbij u kunt zien hoe muziektherapie kan werken bij een kind met een vorm van autisme.

http://www.youtube.com/watch?v=obpPM2ZFrQk

Ik heb ervaring in het werken met kinderen en jongeren met een vorm van autisme (al dan niet in combinatie met een verstandelijke beperking), ADHD en gedragsproblemen. Mocht u nieuwsgierig zijn naar muziektherapie voor uw kind of er vragen over hebben, dan kunt u contact met mij opnemen via info@muzizo.nl

Vriendelijke groeten,
Linda

Terug naar “Ervaringen met en 'reclame' voor hulpverlening”