Gebruikersavatar
angstisok
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2021 11:11

Oplossing voor je angsten

Hoi allemaal,

Kleine intro.

Ik ben 36 en heb mijn hele leven in meer of mindere mate last gehad van angsten. Vooral sociale angsten maar een paar jaren geleden zijn daar ook paniekaanvallen, derealisatie, bang om te slapen en van alles en nog wat bij gekomen. Inmiddels heb ik hier geen last meer van en wil mijn verhaal graag met jullie delen.

Ik heb hier een boek over geschreven. Waar ik tot in detail uitleg waarom je angstig bent, wat je angsten in stand houdt en hoe je dat proces kunt doorbreken. Ik ben hier niet om mijn boek te promoten. Ik ben op zoek naar mensen met angst die het vrijblijvend willen lezen en mij feedback willen geven over de inhoud. Met het uiteindelijk doel om zoveel mogelijk mensen te helpen om hun angsten te accepteren.

Ik weet zeker dat iedereen met angst hier iets van gaat leren wat ze nog niet wisten. Dit gaat dieper dan een gesprek bij een pshycholoog en gaat echt naar de kern van angst en paniek.

Mocht je interesse hebben om het boek te lezen (140 pagina's) stuur dan een mail naar info@angstisok.nl
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Oplossing voor je angsten

Conclusie; je wilt je boek wél promoten. ;)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Ervaringen met en 'reclame' voor hulpverlening”