Gebruikersavatar
MarnixG
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2021 13:47

het verwerken van gevoel

Al een tijdje ben ik dit forum aan het volgen omdat ik al langere tijd niet lekker in mijn vel zat. Ik ben daarvoor naar verschillende psychologen geweest de laatste jaren. Wat ik daar vooral heb gekregen is inzicht in het ontstaan van mijn problemen en handvatten hoe ik daarmee om kon gaan. Hiermee kon ik wel weer vooruit maar merkte telkens dat de oorzaak van mijn problemen maar niet opgelost werden. Omdat ik telkens weer terug viel in oude patronen ben ik zelf opzoek gegaan naar een psycholoog. Dit omdat de psychologen waarnaar ik doorverwezen werd door de huisarts, mij niet brachten waar ik op hoopte.

Op deze manier ben ik terecht gekomen bij de psychologenpraktijk Feel It 2. Wat mij daarin aansprak, is dat de therapie vooral draait om het verwerken van gevoel. Dit is iets wat ik nog niet eerder tijdens mijn therapieën bij andere psychologen gedaan had. En aangezien ik me regelmatig slecht voel, had ik de hoop dat dit mij wel eens meer kon gaan brengen dan inzicht en handvatten over hoe ik met mijn problemen om kon gaan. En ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door de therapie en jullie Feel It 2 graag aanraad. Ik heb nu echt het gevoel dat de oorzaak van mijn problemen voor een groot deel zijn aangepakt. Daarnaast heb ik handvatten gekregen hoe ik na de therapie zelf aan de slag kan met het verwerken van mijn gevoel. En ook al weet ik dat ik er nog ben, heb ik er wel het volste vertrouwen in dat ik er kan komen met dank aan de therapie.

Zit jij ook niet lekker in je vel en ben je op zoek naar een psycholoog die echt de oorzaak van je probleem aan kan pakken, dan raad ik je aan om eens te kijken op www.feelit2.nl

Terug naar “Ervaringen met en 'reclame' voor hulpverlening”