Gebruikersavatar
Rainbow88
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2020 13:54

"Relatie" met ADD

Hoi
Ik ben nieuw hier en zou graag van jullie een mening willen horen.

Eigenlijk heel simpel ; ik worstel met een vraag is dit ADD dat bij de relatie past of is dit zijn karakter en moet ik gaan rennen?
Even in het kort sinds eind vorige jaar een relatie met een ADD er. Een maand of twee maakte hij het uit vanwege dat hij niet veel meer voelde voor mij ( niet als in een liefdesrelaties ) We hebben contact gehouden - alleen het contact word veel intenser de laatste tijd. Weekendjes weg - veel bellen - appen en ect . De momenten dat we bij elkaar zijn ( geweldig ! ) momenten dat we niet samen zijn : vergeet hij mij : beiden hebben wij kinderen uit een vorig huwelijk en op dit moment betrekken wij de kinderen gelukkig nergens bij!

Alleen ik word zo onzeker door zijn wispelturig gedrag. Ene moment zegt hij dat hij niet los van mij wilt komen. Ander moment kan hij me compleet uit zijn leven vergeten. Ik weet het even niet en word er zelfs somber van.

Iemand tips of advies ?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: "Relatie" met ADD

Ik denk niet dat ADD de belangrijkste factor is. De vraag is in hoeverre het ook 'uit' is tussen jullie, jullie houden contact en als jullie samen zijn is het geweldig.Je plaatst zelfs een uitroepteken achter het woord 'geweldig'. Je kunt hem misschien wispleturigheid verwijten, maar je bent zelf ook niet helemaal duidelijk naar hem toe.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Rainbow88
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2020 13:54

Re: "Relatie" met ADD

volhoudertje schreef: Ik denk niet dat ADD de belangrijkste factor is. De vraag is in hoeverre het ook 'uit' is tussen jullie, jullie houden contact en als jullie samen zijn is het geweldig.Je plaatst zelfs een uitroepteken achter het woord 'geweldig'. Je kunt hem misschien wispleturigheid verwijten, maar je bent zelf ook niet helemaal duidelijk naar hem toe.
Dankjewel voor je eerlijk antwoord ;
Je hebt gelijk wat dat betreft , nu zo denkende doen wij eigenlijk alles precies het zelfde als voorheen. Zoveel verschil is er momenteel niet toen het aan was of nu eigenlijk dus uit. Hij weet dat ik nog veel gevoelens voor hem heb - hij zegt dat zijn gevoel veel minder is als voorheen ( verliefdheid fase ) maar hij dit "ons" ontzettend fijn vind.

Terug naar “Aandachtsproblemen (ADHD)”