Gebruikersavatar
Alina
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2015 15:51

logopedie voor ADHD kinderen

Hoi allemaal!
het lijkt dat mijn kindje (bijna 5 jaar) heeft ADHD. Ik weet niet zeker en ik wil niet nu diagnosteren. Soms kan hij goed concentreren op wat hij leuk vind, maar soms lijkt zijn gedraag als ADHD en hij heeft problemen met concentratie (niet altijd maar often). Ik zoek naar een logopediest die niet geirriteerd is met mijn kindje. Is er een lijst van logoepediesten die ervarend zijn met ADHD kinderen? De huidige logopediest kan niet begrijpen dat mijn zoon een uur rustig kan niet zitten. Mijn kind heeft average IQ, hij is vrolijk and is lief met andere mensen en kinderen. Ik weet niet hoe ik moet zoeken naar iemand die kan een logopedisch therapie op mijn zoon sterke en goede kanten oprichten/baseren (Sorry for writing with mistakes, I am not native speaker of Dutch). Ik heb gevonden web page van tan-soderberg dysphasia centrum, ze werken met ADHD kinderen maar ze vragen om een grote intake onderzoek (volgens informatie van web page). Mischien kan iemand een goede tip geven? Alvast bedankt

Terug naar “Aandachtsproblemen (ADHD)”