Melanoisia

Hallo forum

Wat fijn dat ik deze plek heb gevonden waar psychische problemen centraal staan. Ik vind het ook erg belangrijk dat ze bespreekbaar zijn, dus draag ik daar graag een steentje aan bij. Zelf heb ik het als erg leerzaam en prettig ervaren om ze te bespreken. Maar ik heb ook gemerkt dat het niet overal en altijd gewenst is, waardoor omgevingen ook onveilig kunnen zijn. Nu wil ik er zeker niet zomaar van uitgaan dat dit een veilige plek is, maar ik heb gemerkt dat een luisterend oor bieden en krijgen zonder oordeel gewaardeerd wordt, dus hoop ik dat ik dat hier ook kan doen :).

Ik ben een jongeman van 26 jaar die moeite heeft om zichzelf opnieuw uit te vinden, op weg te helpen en vooruit te duwen. Ik ben de laatste paar jaren langzamerhand aardig burnout geraakt en heb daarnaast ook mild depressieve klachten gekregen. Dit is het gevolg van verwaarlozing van behoeften en wegstoppen van gevoelens, waardoor ik niet meer weer zo goed weet wie ik ben en wat ik wil, en geen realistisch beeld heb van wat ik kan en van mezelf mag verwachten.

Ik ben van plan om over mezelf te gaan schrijven maar ook naar anderen te luisteren. Die combinatie heb ik eerder als erg fijn en behulpzaam ervaren.

Memories
Moderator

Re: Hallo forum

Warm welkom op het forum. :)

Dat klinkt als een veelbelovende post en dat is fijn. Ik hoop je hier regelmatig tegen te komen en ik hoop dat jij je hier op je gemak zal voelen. Mocht je vragen hebben stel ze dan gerust. Zoals je ziet kan je hier in verschillende onderwerpen deelnemen. Wij hebben een breed aanbod en uiteenlopend. Doe dat gerust als je daar behoefte toe voelt. Hoe meer zielen hoe meer vreugde, en zo kunnen we wat rustigere periodes opvullen naar periodes waarin het weer wat drukker is.

Tot schrijfs!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Pams

Welkom! :)
π‘€π‘Žπ‘˜π‘’ π‘¦π‘œπ‘’π‘Ÿ π˜©π‘’π‘Žπ‘Ÿπ‘‘ π‘‘π˜©π‘’ π‘šπ‘œπ‘ π‘‘ π‘π‘’π‘Žπ‘’π‘‘π‘–π‘“π‘’π‘™ π‘‘π˜©π‘–π‘›π‘” π‘Žπ‘π‘œπ‘’π‘‘ π‘¦π‘œπ‘’.

volhoudertje
Moderator

Welkom op 't forum, Melanoisia.
* Liebe Macht Frei *

Melanoisia

Bedankt voor de fijne reacties :)

112019

Hey welkom.

Opnieuw uitvinden is erg herkenbaar haha.

Telkens had ik ingeprent en nu ga ik een nieuwe start maken. Ik ben ook een tijd erg neerslachtig geweest.
Met burn out ben ik niet bekend wel dat ik een tijd zo eenzaam was en dat alles zo ver weg leek...een uitichtloos en oplopend gespannen gevoel ding.

Er is wel iets geknapt bij mij en ik ben gaan hardlopen. En nog steeds zijn er sociale situaties die mij lichte angst geven.

Maar het is goed dat je hier bent Melanoisia en ook erg fijn altijd dat we allemaal soort zelfde dingen kunnen ervaren. :knuffel:
En ook in een annonieme manier wat ik zelf erg prettig vind.

Ik zou zeggen schrijf het van je af. :)
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.

Terug naar β€œVoorstellen”