xajaciedjex

Hey..

15 mar 2019 16:15

Ik noem me op dit forum even Desiree, maar dat is niet mijn echte naam. Ik 21 jaar oud, en voel me waardeloos, doellloos en eenzaam.
ik heb nooit ECHTE vrienden gehad, jammer genoeg. Ik mis dit heel erg, een emotionele band met mensen, waar je veel mee kan afspreken, die je spontaan appen om iets te doen. Vaak kwam het contact maar van 1 kant en deed ik moeite, maar het leek net alsof zij me niet zagen staan.

Ik heb vanalles al geprobeerd om nieuwe vrienden te maken, via internet, naar meetings gaan maar niks werkt. Vaak heb je 'ff' contact zo van hey alles goed en wdj? en uiteindelijk houdt t gesprek gewoon op.

Ook vind ik et lastig om 't verleden los te laten, er zijn dingen gebeurd die ik liever terug zou draaien, maar dat gaat helaas niet. Ik schaam me er diep voor, daardoor haten veel mensen mij en dat doet zéér.
Daarnaast heb ik met 1 jongen gehad 1,5 jaar, die aan de drugs zat etc. waar ik later achter kwam, en ik bleef maar gaan, ook puur uit eenzaamheid.

Wat bezielt mij? Wat heeft dit leven voor een zin? Ik werk, daarnaast kijk ik voetbal en kijk ik series, voor de rest doe ik niks en daardoor pieker ik heel erg. Ik voel me opgejaagd en zenuwachtig. Waar stopt dit? Voor mijn gevoel stopt't nooit. Dit gaat al jaren zo.

Ook vraag ik me af waar ik ooit of of ik uvberhaupt nog iemand tegenkom waarmee ik mijn leven kan delen.
Al is het maar 1 iemand, die met me wil praten, over van alles.

Het enige waar ik nog voor leef is mijn broertje, moeder, vader & m'n hond...

Memories
Moderator

Re: Hey..

15 mar 2019 17:52

Welkom op het forum. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

volhoudertje
Moderator

15 mar 2019 18:04

Welkom op 't forum, Desiree.
* Liebe Macht Frei *

Pams

15 mar 2019 22:09

Hey Desiree, welkom op het forum. Ik hoop dat je je hier gauw thuis zult voelen.

Azaroth

19 mar 2019 18:33

Warm welkom op het forum Desiree.
Je kan niet zeggen hoe een kattenmens zich moet voelen als je zelf een hondenmens bent.
Een leven is geen leven wanneer men leeft volgens de regels van een ander.

Terug naar “Voorstellen”