Azaroth

Heya hoi

07 jan 2019 22:58

Hey hoi,

Mijn naam is Azaroth, vijfendertig jaar.
Een jaar of 7/8 geleden was ik hier ook een poosje aanwezig, daarna een tijdje inactief geweest en blijkbaar nu weer terug. Ergens in de verstreken tijd heeft de website z'n ledenbeheer opgeschoond, maar mijn oude naam was nog bruikbaar onder een nieuw account, dus het is mogelijk dat iemand de naam herkent.

Wat valt er verder te vertellen? In mijn dagelijkse doen en laten probeer ik aanwezig te zijn op een dagbesteding voor mensen met een beperking, welke varieert van mensen met een lichamelijke aandoening en mensen met een psychische diagnose, of een combinatie van de twee. Inmiddels volg ik middels kansen die daar geboden worden een erkende thuisopleiding tot begeleider specifieke doelgroepen niv4. Het grootste deel van mijn tijd daar besteed ik aan de studie, maar bén geen begeleider of stagiair daar. Zou ook niet goed zijn vanwege tal van redenen.
Verder ben ik nu zo'n vier jaar vrijgezel, nadat mijn ex besloot zonder het te melden terug te vertrekken naar haar land van herkomst. Gezien ik ten tijde van mijn vorige aanmelding hier kwam met een vergelijkbaar verhaal omtrent mijn ex-vrouw, die besloot een weekendje bij een vriendin te logeren en heb ik sindsdien ook nooit meer gezien, is er besloten dat ik een te lastig karakter heb voor een samenzijn met mensen.
Ik ontvang al jaren eenmaal in de week zorg van een begeleider aan huis, die vergeefse pogingen waagt mij te activeren tot het doen van de meest algemene dagelijkse bezigheden, waaronder zelfzorg of huishouden. Met andere woorden dus eigenlijk, ik doe niet veel. Buiten de dagbesteding zie ik geen mensen. Er is geen contact met familie, er zijn geen vrienden of enig sociaal netwerk.
Zo nu en dan komt eenzaamheid de kop is opsteken en na de duistere dagen blijkbaar meer behoefte aan contact dan ik waarschijnlijk aan mezelf wil toegeven en in een impuls mezelf hier maar weer aangemeld. Zo zijn we weer terug na een reis die 7/8 jaar geleden begon. Cirkeltjes, niet?
Ik zou genoeg kunnen vertellen denk ik, maar dit is voor nu wel een basis.

Gegroet,
A
Je kan niet zeggen hoe een kattenmens zich moet voelen als je zelf een hondenmens bent.
Een leven is geen leven wanneer men leeft volgens de regels van een ander.

volhoudertje
Moderator

Re: Heya hoi

07 jan 2019 23:12

Welkom terug, Azaroth.
* Liebe Macht Frei *

koen0069
Contacteer: Website

07 jan 2019 23:46

Welkom terug Azaroth. :)
Flowerpower

Memories

08 jan 2019 11:55

Warm welkom terug Azaroth :knuffel:

Ik herken de naam nog en ik kan mij herinneren dat we toch aardig regelmatig boeiende en interessante gesprekken hadden. Zelfs als de meningen niet hetzelfde waren. Dus ik vond en vind je best een aanwinst op het forum. Communicatief is er in ieder geval niets mis mee.
Neem rustig de tijd om hier weer wat te aarden. En neem als je daar behoefte aan hebt of de behoefte voelt deel aan ook andere delen van het forum. Bijvoorbeeld het Grand Café, Stellingen, Filosofie, Spiritualiteit of welk deel dan ook, naast je eigen topic. Je mag best je plaats innemen hier, daar is echt voldoende ruimte voor.

Mocht je vragen hebben stel ze gerust. Schroom daar niet voor.

Ik vind dat je heel mooi vrijwilligerswerk doet. Dat laat ook zien dat je een mensen mens bent, of in ieder geval er feeling voor hebt. Ondanks dat je momenteel weinig contacten hebt. Toch zit het in je.

We zullen elkaar vast regelmatig tegenkomen op het forum. Tot schrijfs!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Ellendig

08 jan 2019 19:27

Welkom terug!

Azaroth

09 jan 2019 00:07

dank jullie, voor het warme welkom.
Het voelt goed weer terug te zijn, al is het wellicht voor maar een poosje. Bedankt voor je lieve woorden Memo. Ook ik herinner me onze gesprekken en discussies nog en vindt het fijn je weerom tegen te komen. VH kan ik me ook nog herinneren en nog wel een paar. Fijn jullie weer terug te zien!

Wat betreft het forum moet ik me even gaan inlezen en daar ga ik zo ook een goed begin mee maken, al zijn er wat stukjes al gelezen. Ik voor mezelf weet nog niet goed wat ik hier nu precies zoek, dus ik ga pogingen doen zoals ik vandaag en gister gedaan heb en gewoon vertellen om te zien wat er uitrolt. Inhoudelijk reageren mag altijd, hoeft niet. Voor nu is denk ik wat ik nodig heb een uitlaatklep en iemand die me hoort. Merk nu al dat ik beter in m'n vel zit en minder eenzaam, simpelweg door weer te schrijven.
Je kan niet zeggen hoe een kattenmens zich moet voelen als je zelf een hondenmens bent.
Een leven is geen leven wanneer men leeft volgens de regels van een ander.

Jon

10 jan 2019 17:40

Alsnog welkom ook namens mij

Terug naar “Voorstellen”