caro71

ik ben zo bang.........

10 jan 2013 22:02

hoi ik ben 13 jaar getrouwd met n man met autisme wat we sinds een paar jaar weten, zelf heb ik borderline wat ik al dan niet redelijk onder conrole heb.

Ook mijn man heeft een pe cusrsus gevolgt en zo langzamerhand komt hij terug op de werkvloer.

Vorige maand kreeg ik te horen van hem zomaar uit het niets dat hij weg wilde want hij kreeg zijn puzzelstukjes niet op een rij te veel spanning.

We hebben toen gepraat gepraat enen tot het oordeel gekomen dat er zeker nog liefde is voor elkaar. Hij zou om zijn hoofd rustig te krijgen even elders heen gaan. Nou prima dan als dat helpt moet dat maar.

Goed, dat heeft ie dus niet gedaan.

Nu wil het geval dat hij met iemand chat op fb een dame die nog een veel ergere vorm van borderline heb dan ik goed als het een toegevoegde waarde heeft ok maar, zij praat dus zo op hem in dat ie van deweek kwam dat ie alleen nog maar conflikten in zn hooft had en ja wederom weg wilde.

Je begrijpt dat dat met mijn aandoening niet meevalt want het ging juist "goed" ik denk dat zij toch op een verkeerde manier invloed uitoefend op hem omdat ie erg gevoelig is nu.

Inmiddels ben ik even elders en probeer even rust te creeeren. Vandaag was ik even thuis en ik zie gewoon aan hem dat ie met een dilema zit.

toen ik weg ging kreeg ik wel een zoen maar toen ik hem vast pakte bood hij weer stand.

Wie wil of kan mij helpen ik wil hem niet kwijt ook graag mensen die autisme hebben. [zucht]

Terug naar “Overige problemen”