nagat

vroeger gepest?

Hoi,

Van de buitenkant zie je helmaal niks aan me en heb ik tegenwoordig veel vrienden, ben vrij populair en erg spontaan geworden. Hier heb ik hard voor moeten werken, want eigenlijk was ik nooit zo. Ik ben namelijk vroeger gepest en hier heb ik nog steeds hinder van. Geestelijk.

Ik zoek iemand die ook is gepest en met mij wil mailen: mijn email is *. Momenteel ben ik in mijn mid- 20's, studeer nog en hoop met iemand te mailen die ook (zo ongeveer) deze leeftijd is, gepest is en het liefst een vrouw.

Mijn bedoeling is om bijvoorbeeld 1 mailtje per week te sturen. Mocht er meer uitkomen (vriendschap / een ontmoeting) dan sta ik hier positief tegenover, maar primair alleen mailen en ervaringen 'van me afschrijven..

Liefs!
Laatst gewijzigd door nagat op 15 jan 2012 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Emailadres verwijderd ivm privacy
nagat

Re: vroeger gepest?

Ps.

Het is niet mijn bedoeling om alles 'naar boven te halen', maar ik hoop een soort steun hier te vinden.

Ik heb hele goede vrienden en familie, maar sommige dingen vertel je niet.. omdat ze me niet begrijpen. Ik heb al vaker een mailcontact gehad en dit heeft me onwijs geholpen.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: vroeger gepest?

Ik denk het verstandiger is om eerst jezelf hier een beetje te laten kennen voordat iemand met een volslagen onbekende gaat mailen.
Inzicht als Uitweg..
Cece

Re: vroeger gepest?

Is een psycholoog geen beter idee?
tommy9119

Re: vroeger gepest?

Je leven is nu weer goed, toch? Ik zie niet in waarom je je eigen herinneringen dan weer naar boven zal willen halen, van wat ik lees in je beginpost heb je die steun niet echt meer nodig.

Als je anderen er mee wilt helpen, fantastisch. Maar voor jezelf raad ik je toch echt aan om niet te veel in het verleden te blijven hangen, je zegt zelf al dat niemand meer iets merkt aan je, dat je spontaan en populair bent en veel vrienden hebt. Houden zo. Het mooie van het verleden is dat het voorbij is. ;)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: vroeger gepest?

Ik zal eerlijk zijn.. ik ben niet kapot van dit soort postings. Ik heb er wantrouwen bij want ik weet dat pedofielen graag hun minderjarigen werven onder jongeren die gepest zijn. Die zijn kwetsbaar en vaak alleen zonder al te veel sociale steun om zich heen en daarom een makkelijk doelwit voor een pedofiel. Immers hebben jongeren met een pestverleden vaak een laag zelfbeeld en hebben daardoor weer een gebrek aan vrienden en willen dolgraag ook ergens gewaardeerd en bij horen.

Ik raad dan ook iedereen af (en zeker degene die ooit gepest zijn en o zo graag daarin begrepen, bevestigd of aandacht willen hebben) om met een onbekende te gaan mailen die vervolgens heel begripvol en aardig jou in kan palmen.

De kans dat je in handen valt van iemand die andere bedoelingen met je heeft en misbruik van je vertrouwen zal maken is erg groot. En dan ben je nog verder beschadigd. Ik zeg niet dat bovenstaande poster zo is maar ik vind het werven van mensen via forums als deze waar veel mensen komen die toch al kwetsbaar zijn, erg discutabel. En ik raad dus iedereen dringend af om op dit soort verzoeken in te gaan. Het zou zo maar eens anders kunnen uitpakken.

We hebben hier een chatbox en een forum. Daar kan/mag iedereen zijn ei kwijt en contacten leggen. Zijn of haar verhaal doen en reacties krijgen of aandacht of een luisterend oor. Ga echter niet zomaar met een onbekende mailen of chatten. Je weet niet wie er aan andere kant zit en wat de intenties zijn.

Voor meer informatie over grooming verwijs ik je:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grooming_(pedofilie)
Inzicht als Uitweg..
TheEmperor85

Re: vroeger gepest?

Hehe..iemand die het durft te zeggen.. dft001
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: vroeger gepest?

niet dat ik inga op dat soort posting of enig pedofiel zou interesse hebben :badgrin: maar zoiets komt niet eens bij mij op...

Blijkt wel weer hoe naief en vertrouwend een mens toch kan zijn. :roll:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
TheEmperor85

Re: vroeger gepest?

momo schreef:niet dat ik inga op dat soort posting of enig pedofiel zou interesse hebben :badgrin: maar zoiets komt niet eens bij mij op...

Blijkt wel weer hoe naief en vertrouwend een mens toch kan zijn. :roll:
Op jongerenfora kom je zulk soort lieden wel eens tegen. Degene met de liefste posts,en alle 'harten-onder-de-riem' zijn een maand later voor niet nader te benoemen reden ineens permanent geband. Makes you paranoid after a while..
Maar misschien meent deze TS het gewoon echt goed :)
Hawk L.

Re: vroeger gepest?

TheEmperor85 schreef:Maar misschien meent deze TS het gewoon echt goed :)
Ik denk op de één of andere manier van wel.
Leeuwtjuh

Re: vroeger gepest?

Makes me want to test it :badgrin:
Spoiler:
Afbeelding

Terug naar “Overige problemen”