Mondeo

Verliefd

Ik ben 14 en ik ben sinds een tijdje verliefd op iemand, dus wil ik een relatie met haar aangaan.

OK, ik weet dat zij mij wel grappig, cool vindt, dat zei zij meerder keren op MSN, we maken daar een beetje lol. We hebben dan ook typisch 'ons' dingen, waar we een beetje gein mee maken :) Maar ook komen er persoonlijke dingen naar voren, je zei dat omdat ze mij vertrouwd. Ook heeft ze gevraagd of ik 25 september met haar en een vriendin van haar meeging naar een stad.
Maar ik weet niet of zij inziet dat ik op haar verliefd ben. Zij lijkt op school wat afstandelijker, terwijl ze op MSN open en gelijk tegen mij praat.

Hoe krijgt zij interesse in mij, zodat we een relatie kunnen aangaan. Ik weet niet of ik moet vragen, misschien moet het duidelijk zijn na een afspraakje (?)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Verliefd

Eerst maar eens samen wat leuke dingen doen, dan merk je gauw genoeg of zij ook verliefd op jou is en met jou verder wilt. Leer elkaar eerst maar wat kennen. Liefde moet groeien :)
Inzicht als Uitweg..
Mondeo

Re: Verliefd

Ja, maar samen leuke dingen doen?
Zomaar vragen of ze iets wilt doen, zou ze dat niet raar vinden? Je vraagt het niet aan ieder meisje, zomaar.
Esmee

Re: Verliefd

Waarom zou ze dat raar vinden als je haar vraagt iets leuks te doen? Zij heeft jou toch ook mee gevraagd, vond jij dat raar?

Ik denk dat ze op MSN wat openlijker is omdat dat nou eenmaal makkelijker praten is dan in het echte leven, MSN is toch wat anoniemer.

Ben het ook eens met Mystica, liefde moet groeien! Gewoon lekker leuke dingen met elkaar doen dan merk je snel genoeg hoe het tussen jullie zit! Succes!
cannedfood

Re: Verliefd

Ik herken dit precies ;)
Precies de zelfde situatie tussen mij en mn ex. Ik was 15 en zij 14.
In het echt waren we een beetje moeilijk in omgang maar op MSN gingen de gesprekken vlot. Dat toont alleen maar de onzekerheid van beide kanten. Geef het tijd, doe leuke dingen met haar. Zeg op de juiste tijd ( dat weet jij zelf het best ;) ) dat je haar leuk vind en vraag hoe ze zich over jou voelt. Als het voorbestemd is komt alles goed :).

Succes,
CannedFood
Mondeo

Re: Verliefd

Op een weer intiem gesprek op MSN heeft ze gezegd dat ze verliefd is op iemand anders. Natuurlijk ben ik teleurgesteld, en ik heb ook gezegd dat ik haar leuk vind. Gelukkig vatte ze dit goed op en zijn we gewoon vrienden. Ze vind me wel aardig, cool, 'geniaal', maar niet 'leuk'.

Moet ik nu gewoon afleiding vinden om er maar niet aan te denken en het te accepteren?

P.S. Bedankt voor alle hulp. Dit zal me helpen voor nu en verder ;)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Verliefd

Ja afleiding zoeken is altijd wel goed. En gelukkig lopen er meer leuke meiden rond. Sterkte.
Inzicht als Uitweg..
Mondeo

Re: Verliefd

Nou, nu een hele tijd verder.

Het is uit met haar vriendje, dat was een maand geleden.

Maar nu zit ik te twijfelen, ze heeft gezegd dat ze me niet leuk leuk vond, maar toen had ze net met dat vorige vriendje.

Gisteren zou ik met haar en nog een vriend ergens heen gaan, een hele dag. Die vriend kwam niet, dus we gingen samen.
Het was echt gezellig en geweldig daar.. Ik weet zeker dat zij het ook leuk vond, ik ben weer helemaal verliefd. Maar zij?

Ik vind het moeilijk aan te zien als ze een beetje zit te stoeien met een vriend van me, ik heb het gevoel dat zij hem leuk vindt, maar ze zij ooit van niet, dat hij alleen aardig is.

Ik ben echt verliefd, ze is precies m'n type ; (

Terug naar “Jongerenforum”