noekiej2

Re: Stress door school!

Vlinder* schreef:Maar Advil, kom op. Dat is vergelijkbaar met paracetamol, alleen wat sterker geloof ik (wat ik dus ook niet zeker weet, en hij ook niet). Ik vond het allemaal maar vaag.
Oké het is een dokter maar eerlijk gezegd ik verwacht dan meer van een apothekers assistent die het wel weet. Ik heb er ook nog nooit van gehoord. En het is niet aanvallend bedoeld hoor maar niet alles weet een dokter, niemand weet alles. Ik niet jij toch ook niet?

Liefs, noekiej
Vlinder*

Re: Stress door school!

Nee oke, ik ben helemaaal niet boos op jou hoor!!! Ik ben gewoon beetje gefrustreerd dat die dokter nauwelijks duidelijkheid heeft gegeven :confused:
noekiej2

Re: Stress door school!

Vlinder* schreef:Nee oke, ik ben helemaaal niet boos op jou hoor!!! Ik ben gewoon beetje gefrustreerd dat die dokter nauwelijks duidelijkheid heeft gegeven :confused:

Dat is logisch, maak je er niet te druk om. Zo zijn dokters nou eenmaal. Zorg dat jij daar niet te veel last van hebt. Je hebt al genoeg aan je hoofd. Doe lekker rustig aan zal ik zeggen.

liefs, noekiej
Mier

Re: Stress door school!

Gelukkig heb je geen mexicaanse griep, maar het is wel verstandig om even gas terug te nemen en even goed uit te zieken zodat je er sneller overheen bent.
Leeuwtjuh

Re: Stress door school!

Kan me wel voorstellen dat die dokter er kriebelig van word. Iedereen met griep rent naar de dokter en denkt dat hij/zij de mexicaanse griep heeft. En dokters hebben sowieso altijd al niet veel tijd.
Vlinder*

Re: Stress door school!

Hij kon niet oordelen of het de mexicaanse griep was of de gewone, maar bij beide moet je hetzelfde doen. Gewoon uitzieken! Ik hoop dat ik nog een beetje van de rest van mijn vakantie kan genieten. Maar er zat voor de rest niemand in de wachtkamer, dus erg druk was het er niet.
Vlinder*

Re: Stress door school!

Voel me alweer stukken beter, alleen nog erg veel last van keelpijn. Dus voel me eigenlijk wel goed. Energie over, en het liefst ga ik nu vanalles ondernemen, maar ik zal me nog maar even koest houden want anders word ik dadelijk weer ziek en daar heb ik absoluut geen zin in. Ik wil vakantie vieren :D
Mier

Re: Stress door school!

Fijn om te lezen dat je je weer wat fitter voelt :) Verstandig om inderdaad niet gelijk overal heen te stuiteren met al je energie ;) Nog even een dagje lekker opladen en dan lekker genieten van de vakantie :)
Vlinder*

Re: Stress door school!

Vandaag lekker de hele dag binnen gebleven, beetje gitaar gespeeld en keyboard. Heb me wel kunnen vermaken..
Morgen shoppeen, heb ik er echt zin in. Om 7.45 gaan mijn wekker af. Ik hoop zoo dat ik niet weer ziek word, voel me nog niet topfit maar het kan er mee door :)
noekiej2

Re: Stress door school!

een hele leuke gezellige dag toegewenst 3some
Vlinder*

Re: Stress door school!

vandaag was wel leuk, maar nu voel ik me onwijs klote.

ik zat net bij een vriendin, en het ging over rijlessen. Toen zij mijn vriendin dat mijn instructeur tegen haar zei dat ik meer achter mijn lessen aan moest zitten, en dat is nooit terugbelde blablbla terwijl dat helemaal niet waar is. Ik haat mijn rijlessen, en ik haat hem. Hij word boos als ik het niet meteen goed doe en daar kan ik niet tegen.
Ik wil een andere instructeur, maar durf dat niet te vragen..

En ik zie op tegen morgen, psych. Durf ik het wel te vertellen dat het misschien wat minder gaat?
Mickey~

Re: Stress door school!

Heel veel succes vandaag vlinder! :knuffel:
Mier

Re: Stress door school!

Hoe is het Vlinder? :) Hoe was het bij de psycholoog?

Jij betaald die rijschool om je zo snel mogelijk je rijbewijs te laten, dit kan alleen als jij je helemaal goed voelt bij op welke manier dat gaat, dat doe je duidelijk dus niet. Je moet je wel indenken dat jij zelf bepaald wie jou les geeft, het is toch doodzonde om te blijven lessen terwijl je je niet fijn voelt bij die man en dan straks niet goed klaar bent voor het examen.
Vlinder*

Re: Stress door school!

Het gaat zooooooooooooooooooooooooooooo slecht, gesprek bij de psych was kut.
Ik kan niet meer, ik wil niet meer, het lukt gewoon niet. AARGH
Kan het hier niet verwoorden, voel me zo slecht :( :(
Mier

Re: Stress door school!

Wat vervelend 3some ...heb je wel kunnen zeggen wat je wou zeggen?
Vlinder*

Re: Stress door school!

Ja, ik ga het proberen op te schrijven.

Ik heb gezegd dat ik me de laatste tijd slechter voel, en dat ik weer meer angst heb en ook van mijn rijlessen. Over de rijlessen was ze het eens dat ik beter een andere instucteur kon vragen maaar.... ze zei zo eerst van je hebt al veel stappen in de goede richting gemaakt, en je hebt al heel veel bereikt blablabla.. en toen daarna zei ze dat ze zwanger was en dat ze in januari stopte met werken, ofja dan ging ze met verlof en dan wilde ze de gesprekken met mij afronden omdat het ´goed´ gaat. En toen vroeg ze of ik ervan schrok, en toen zei ik dus ja omdat ik vind dat het helemaal niet goed gaat enz. En nouja als ze op verlof gaat kan ze me ook overdragen. Het is allebei niet leuk, maar ik kan echt nog niet zonder psych. Over 3 weken pas weer een gesprek..

ben zo bang, zo verdrietig, voel me gewoon kut :(
Mier

Re: Stress door school!

Mooi dat je wel uitgesproken hebt dat het zo niet goed gaat en je voelt dat je aan het afglijden bent, ook ben je goed voor jezelf opgekomen door aan te geven dat het niet goed gaat en je echt nog de hulp niet kan missen.
Is er geen mogelijkheid om het gesprek eerder te hebben? Desnoods naar de huisarts en op die manier kijken of er een andere mogelijkheid is, want op deze manier gaat het niet goed. Hoe hebben je ouders erop gereageerd?
Vlinder*

Re: Stress door school!

Heb mijn ouders nog niks verteld. Ik denk dat ik me over laat dragen aan iemand anders, en dan kan ik als zij weer terug is weer terug naar haar.
Mier

Re: Stress door school!

Vlinder* schreef:Heb mijn ouders nog niks verteld. Ik denk dat ik me over laat dragen aan iemand anders, en dan kan ik als zij weer terug is weer terug naar haar.
Dat lijkt mij sowieso goed als het tegen die tijd nog niet goed gaat, maarja dat is nog wel ver weg op dit moment. Lijkt mij belangrijk om voor de korte termijn eerst een oplossing te vinden waar je baad bij hebt. Wat vind je zelf het beste op dit moment? Nu probeer je het toch op eigen kracht te doen, je ouders zullen toch moeten weten dat dit niet zo verder gaat en er actie ondernomen wordt, zijn ze überhaupt op de hoogte van hoe het op het moment gaat?
Vlinder*

Re: Stress door school!

Ze zijn niet op de hoogte van hoe het nu gaat, kan heel moeilijk praten met ze. Tot december kan ik nog gewoon bij mijn huidige psychologe blijven, we hebben gesprekken om de drie weken omdat we meer niet nodig vonden.. Aan de ene kant wil ik wel vaker, maar aan de andere kant wil ik niet weer te afhankelijk van worden..
Mier

Re: Stress door school!

Oke duidelijk, hopelijk kun je over 3 weken verder met je psycholoog gaan bekijken hoe verder te gaan en te zorgen dat je weer beter in je vel gaat zitten, zolang je zelf maar duidelijk aangeeft wat voor jou het beste is. Hopelijk kunnen we je hier op het forum ook wat ondersteunen en je verhaal aanhoren.
Vlinder*

Re: Stress door school!

Het liefst blijf ik gewoon bij haar als psychologe, maar ik weet dat dat onmogelijk is. Maar ik wil haar wel sowieso terug als ze weer gaat werken.. Dus ik denk dat ik dat de volgende keer dan maar ga zeggen dat ik nog echt niet zonder de gesprekken kan en dat ze me dus maar over moet dragen aan iemand anders. En dan ga ik meteen vragen of ik haar daarna dan wel terug krijg.. Ik kijk nu al weer uit naar over 3 weken..

voor de rest voel ik me erg depri, heel veel ruzie´s thuis om niks.
Vlinder*

Re: Stress door school!

Vandaag gaat wel, voel me beetje neutraal. Niet echt vrolijk maar ook niet somber. Ik verveel me wel verschrikkelijk. En met mijn ouders is het ook niet bepaald gezellig, mijn moeder is niet te genieten. Waarschijnlijk door vannacht. Ik werd er wakker van. Mijn ouders hadden ruzie om half 3 s´nachts en toen werd ik er wakker van en kon ik niet meer slapen. Uiteindelijk is mijn pa beneden op de bank gaan slapen. Nu negeren ze elkaar soort van. En mijn moeder werd net boos op mij, en ik heb geen idee waarom pff :confused:
Gelukkig gaan ze zo weg naar een verjaardag en is het hier lekker rustig..
Vlinder*

Re: Stress door school!

Ohnee, moet mijn stage nog regelen :shock:
Ik durf niet..
Vlinder*

Re: Stress door school!

Ohja, ik heb een paar weken geleden wel 2 instanties gemaild voor stage, maar zij reageren niet. En dan komen we dus bij mijn probleem. Ik durf absoluut niet te bellen. Naar niemand niet, de tandarts, de dokter, familie noem maar op. Ik bel nauwelijks, alleen als het echt echt moet..

Nu wilde ik dus nieuwe instanties hier in de buurt zoeken om te mailen, maar kan niet veel meer vinden.
Help!! :(

Terug naar “Jongerenforum”