Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Contact met ouders verbreken

Schaduw_1889_ schreef: 09 sep 2022 15:03
Memories schreef: 09 sep 2022 14:59 Ik had graag met je in gesprek gebleven. Maar weet je wat Schaduw, als je zo over mensen blijft denken, ook ondanks onze conversaties, dan ben ik genoodzaakt voor nu de gesprekken die wij hebben gehad te beëindigen. Ik zou niet trouw aan mezelf en aan de rest van de forumleden zijn als ik er op deze manier met al je woorden, mee door zal gaan. En ik staak dus voor nu.

Je kunt mensen niet voor de gek houden. Mensen kijken er uiteindelijk doorheen. Voor mij, waarschijnlijk voor ons, hoef jij je toneelstuk en je masker niet voort te zetten. Toch kies je ervoor. Maar ik laat mezelf en andere mensen niet zo neerzetten zoals jij doet. Ik merk het wel als je een ander keuze maakt dan deze ongezonde, vernederende en niet nodige naar andere mensen. Wat je doet is giftig. Naar andere mensen, maar vooral uiteindelijk voor jezelf.
Dat is u goed recht, dan beëindigen we hierbij het gesprek.
Ik zie het wel of je tot inkeer komt. Is dat niet zo, dan zal ik enkel en alleen als moderator op je reageren. Je hebt de kansen voor nu gehad, ik laat mij en de rest, niet zo neerzetten. Voor nu: Veel wijsheid.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Contact met ouders verbreken

Memories schreef: 09 sep 2022 15:07 Ik zie het wel of je tot inkeer komt. Is dat niet zo, dan zal ik enkel en alleen als moderator op je reageren. Je hebt de kansen voor nu gehad, ik laat mij en de rest, niet zo neerzetten. Voor nu: Veel wijsheid.
Hier sluit ik mij graag bij aan en heb ik weinig aan toe te voegen. Ik wil best ingaan op de vraag of het menselijk en maatschappelijk gezien gewenst is om het contact met ouders te verbreken, dat was het oorspronkelijke onderwerp dat je hier wilde bespreken, maar ik heb er geen behoefte aan aandacht te besteden aan naargeestigheid en uitspraken die er duidelijk blijk van geven dat jij jezelf uit een beter hout gesneden voelt dan de rest van de mensheid. Daar pas ik voor. Als je dat soort 'wijsheden' wilt blijven poneren kun je beter een ander podium zoeken.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Contact met ouders verbreken

Het is overigens niet de bedoeling dat je hier nu alleen maar komt om te lezen Schaduw. Je kunt voor de rest gewoon actief blijven.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Schaduw_1889_
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 jul 2022 00:50

Re: Contact met ouders verbreken

Memories schreef: 22 sep 2022 10:20 Het is overigens niet de bedoeling dat je hier nu alleen maar komt om te lezen Schaduw. Je kunt voor de rest gewoon actief blijven.
Wederom een ongeldige aanname, ik heb wel wat beters te doen om hier verhalen van wildvreemden te lezen, deze topic is afgesloten omdat mijn denkbeelden, levensvisies niet zeer op prijs werden gesteld, mocht ik iets nuttigs van toegevoegde waarde hebben om toe te voegen, zal ik dat zeker niet achterwege laten.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Contact met ouders verbreken

Schaduw_1889_ schreef: 22 sep 2022 10:53
Memories schreef: 22 sep 2022 10:20 Het is overigens niet de bedoeling dat je hier nu alleen maar komt om te lezen Schaduw. Je kunt voor de rest gewoon actief blijven.
Wederom een ongeldige aanname, ik heb wel wat beters te doen om hier verhalen van wildvreemden te lezen, deze topic is afgesloten omdat mijn denkbeelden, levensvisies niet zeer op prijs werden gesteld, mocht ik iets nuttigs van toegevoegde waarde hebben om toe te voegen, zal ik dat zeker niet achterwege laten.
Fraai is dat, je vindt jezelf te goed om verhalen van wildvreemden te lezen, maar je verwacht wel dat anderen kennis nemen van jouw bij tijd en wijle merkwaardige denkbeelden en levensvisies? Voor het geval je het niet mocht weten, forum interactie is niet alleen gebaseerd op wederkerigheid, maar vooral op respect. Ik mag toch hopen dat die twee woorden in je vocabulaire voorkomen en dat je de betekenis ervan kent.

Wat ongeldige aannames betreft, spreek je jezelf tegen, mocht je jezelf er toe willen zetten om 'iets nuttigs' aan een topic toe te voegen, zul je toch echt de bijdrage van een ander gelezen moeten hebben. Even voor de goede orde: of een topic wel of niet wordt afgesloten, is een beslissing die de moderators nemen.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Contact met ouders verbreken

Schaduw_1889_ schreef: 22 sep 2022 10:53
Memories schreef: 22 sep 2022 10:20 Het is overigens niet de bedoeling dat je hier nu alleen maar komt om te lezen Schaduw. Je kunt voor de rest gewoon actief blijven.
Wederom een ongeldige aanname, ik heb wel wat beters te doen om hier verhalen van wildvreemden te lezen, deze topic is afgesloten omdat mijn denkbeelden, levensvisies niet zeer op prijs werden gesteld, mocht ik iets nuttigs van toegevoegde waarde hebben om toe te voegen, zal ik dat zeker niet achterwege laten.
Je topic staat gewoon open. Je sloot het zelf af omdat je niet met respect met de rest om wenst te gaan. Jij meld je hier aan op het forum maar toont geen respect naar anderen en zet jezelf boven hen, haalt uit naar forumleden die je niet kent op een forum met kwetsbare verhalen en denkt daarnaast te doen alsof niets je raakt, maar dat is al onbewezen door de reacties die je geeft.

Of je doet mee Schaduw, op een normale, menselijke manier, of je kan beter gaan als je denkt je niet een beetje aan te kunnen passen. Ik ben het uit de hoogte gedoe zat. En ik weiger toe te staan hoe je leden neerzet die hier kom en met een eigen verhaal.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Contact met ouders verbreken

Ik vraag mij af waarom jij je op een forum hebt aangemeld waar kwetsbare, maar tegelijkertijd dappere, sterke verhalen worden verteld, en je vervolgens de forumleden ook als het ware nog eens onderuit haalt met je bewoordingen. Want dat is wat jij doet.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Schaduw_1889_
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 jul 2022 00:50

Re: Contact met ouders verbreken

volhoudertje schreef: 22 sep 2022 12:17
Schaduw_1889_ schreef: 22 sep 2022 10:53
Memories schreef: 22 sep 2022 10:20 Het is overigens niet de bedoeling dat je hier nu alleen maar komt om te lezen Schaduw. Je kunt voor de rest gewoon actief blijven.
Wederom een ongeldige aanname, ik heb wel wat beters te doen om hier verhalen van wildvreemden te lezen, deze topic is afgesloten omdat mijn denkbeelden, levensvisies niet zeer op prijs werden gesteld, mocht ik iets nuttigs van toegevoegde waarde hebben om toe te voegen, zal ik dat zeker niet achterwege laten.
Fraai is dat, je vindt jezelf te goed om verhalen van wildvreemden te lezen, maar je verwacht wel dat anderen kennis nemen van jouw bij tijd en wijle merkwaardige denkbeelden en levensvisies? Voor het geval je het niet mocht weten, forum interactie is niet alleen gebaseerd op wederkerigheid, maar vooral op respect. Ik mag toch hopen dat die twee woorden in je vocabulaire voorkomen en dat je de betekenis ervan kent.

Wat ongeldige aannames betreft, spreek je jezelf tegen, mocht je jezelf er toe willen zetten om 'iets nuttigs' aan een topic toe te voegen, zul je toch echt de bijdrage van een ander gelezen moeten hebben. Even voor de goede orde: of een topic wel of niet wordt afgesloten, is een beslissing die de moderators nemen.
Mijn excuses als ik met mijn politieke incorrectheid onbedoeld geen respect toon, het delen van je denkwijze, levensvisie is voor mij een wijze om te zien hoe andere mensen hier in staan en naar kijken, ik had eerder aangegeven dat ik mijn topics hier start omdat ik offline dit met niemand kan bespreken omdat maar weinigen in de openstaan voor een minderheid die niet de sociaal/maatschappij denk- en levensvisie hanteren. Om duidelijk zien hoe andere hierin staan lijkt het voor mij zeer logisch om volledig te zeggen waar je voor staat, en had geen verdere intentie tot disrespect naar andere forumleden.
Gebruikersavatar
Schaduw_1889_
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 jul 2022 00:50

Re: Contact met ouders verbreken

Memories schreef: 22 sep 2022 12:34
Schaduw_1889_ schreef: 22 sep 2022 10:53
Memories schreef: 22 sep 2022 10:20 Het is overigens niet de bedoeling dat je hier nu alleen maar komt om te lezen Schaduw. Je kunt voor de rest gewoon actief blijven.
Wederom een ongeldige aanname, ik heb wel wat beters te doen om hier verhalen van wildvreemden te lezen, deze topic is afgesloten omdat mijn denkbeelden, levensvisies niet zeer op prijs werden gesteld, mocht ik iets nuttigs van toegevoegde waarde hebben om toe te voegen, zal ik dat zeker niet achterwege laten.
Je topic staat gewoon open. Je sloot het zelf af omdat je niet met respect met de rest om wenst te gaan. Jij meld je hier aan op het forum maar toont geen respect naar anderen en zet jezelf boven hen, haalt uit naar forumleden die je niet kent op een forum met kwetsbare verhalen en denkt daarnaast te doen alsof niets je raakt, maar dat is al onbewezen door de reacties die je geeft.

Of je doet mee Schaduw, op een normale, menselijke manier, of je kan beter gaan als je denkt je niet een beetje aan te kunnen passen. Ik ben het uit de hoogte gedoe zat. En ik weiger toe te staan hoe je leden neerzet die hier kom en met een eigen verhaal.
Indien het nog toegestaan is van u als moderator zal ik mijn denkbeelden/levensvisie verkondigen en als ik reageer op door andere forumleden hun topics zal ik ook mijn werkelijke mening verkondigen, uiteraard zal ik dat zo respectvol mogelijk blijven doen, ik heb werkelijk geen enkele intentie om forumleden hier slecht neer te zetten, en zal ook mijn best doen om op een respectvolle manier zonder enkele vorm van ‘minachting, of uit de hoogte reageren’. Als u met minachting bedoelt de bewoordingen als ‘walgelijke mindset’ haat, neerkijken op bepaalde mensen, zal ik voortaan andere bewoordingen kiezen.
Gebruikersavatar
Schaduw_1889_
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 jul 2022 00:50

Re: Contact met ouders verbreken

Memories schreef: 22 sep 2022 12:43 Ik vraag mij af waarom jij je op een forum hebt aangemeld waar kwetsbare, maar tegelijkertijd dappere, sterke verhalen worden verteld, en je vervolgens de forumleden ook als het ware nog eens onderuit haalt met je bewoordingen. Want dat is wat jij doet.
De reden dat ik mij op dit forum heb aangemeld is zoals ik in mijn eerste topic al heb aangegeven, is dat ik jarenlang psychologie en menselijk gedrag bestudeer en met veel vragen zit, in mijn nabije omgeving kan ik daar met niemand over hebben en een forum als deze waar er eventueel mensen kunnen rondlopen die dezelfde vragen/ideeën hebben, en waar mij anonimiteit is gewaarborgd leek voor mij de ideale plek hiervoor. Forumleden naar beneden halen met mijn bewoordingen is niet mijn intentie, eerder zo duidelijk mogelijk aangeven wat mijn denkbeelden/levensvisies zijn zodat andere hun denkwijze kunnen verkondigen waar ik eventueel nieuwe/andere visies op kan ontwikkelen.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Contact met ouders verbreken

Schaduw_1889_ schreef: 22 sep 2022 15:23Mijn excuses als ik met mijn politieke incorrectheid onbedoeld geen respect toon, het delen van je denkwijze, levensvisie is voor mij een wijze om te zien hoe andere mensen hier in staan en naar kijken, ik had eerder aangegeven dat ik mijn topics hier start omdat ik offline dit met niemand kan bespreken omdat maar weinigen in de openstaan voor een minderheid die niet de sociaal/maatschappij denk- en levensvisie hanteren. Om duidelijk zien hoe andere hierin staan lijkt het voor mij zeer logisch om volledig te zeggen waar je voor staat, en had geen verdere intentie tot disrespect naar andere forumleden.
Het lijkt me onderhand wel duidelijk dat veel van je denkbeelden absoluut niet gedeeld worden door anderen, daar ben jij je ook terdege van bewust, anders zou jij die denkbeeden namelijk niet als 'politiek incorrect' omschrijven. Dat je desondanks je afwijkende denkbeelden op dit forum wilt bespreken is totaal niet logisch. Willen weten hoe 'anderen hierin staan' is niets anders dan vragen naar de bekende weg.

Het is spijtig voor je dat je niemand kan vinden waarmee je 'offline' over je vaak merkwaardige denkbeelden kunt praten, maar ik vrees dat je op deze manier ook geen gesprekspartners op dit forum zult vinden. Het spijt me het te moeten zeggen, maar die eenzaamheid heb je toch aan je zelf te wijten. Als jij je anders in het leven (en op dit forum) durft op te stellen zullen mensen heus wel genegen zijn een gesprek met je aan te gaan.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Contact met ouders verbreken

Op een gegeven moment hebben mensen weinig meer aan excuses. Dan willen ze graag vooruitgang zien.
Mensen op dit forum verdienen het niet zo neergezet te worden. Welke pijn je ook meedraagt. Wij staan namelijk buiten je pijn.
En hoe je het verwoord is niet zomaar veel moeite hebben met mensen en 'hoe ze zijn'. Hoe je doet is anders en verwerpelijk.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Schaduw_1889_
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 jul 2022 00:50

Re: Contact met ouders verbreken

Memories schreef: 22 sep 2022 16:33 Op een gegeven moment hebben mensen weinig meer aan excuses. Dan willen ze graag vooruitgang zien.
Mensen op dit forum verdienen het niet zo neergezet te worden. Welke pijn je ook meedraagt. Wij staan namelijk buiten je pijn.
En hoe je het verwoord is niet zomaar veel moeite hebben met mensen en 'hoe ze zijn'. Hoe je doet is anders en verwerpelijk.
Dan lijkt het mij het beste dat u mij verwijderd van deze forum, ik ben hier gekomen zoals eerder aangegeven redenen, ik weiger om mezelf anders neer te zetten, zodat mensen interesse hebben om met mij in gesprek te gaan, ik zet mijzelf neer hier zoals hoe ik werkelijk ben, en denk, en het interesseert me werkelijk niets, of anderen dat verwerpelijk vinden. En wat betreft vooruitgang kunt u volledig op mijn woord uit gaan dat ik mijzelf ten alle tijde voor niemand niet zal aanpassen/ of veranderen, in andere woorden er is geen enkele “vooruitgang” mogelijk mocht u daarmee het veranderen van mijn denkbeelden bedoelen, dan lijkt het mij het allerbeste om afscheid van elkaar te nemen, en mij van dit forum te verwijderen.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Contact met ouders verbreken

Schaduw_1889_ schreef: 24 sep 2022 21:47
Memories schreef: 22 sep 2022 16:33 Op een gegeven moment hebben mensen weinig meer aan excuses. Dan willen ze graag vooruitgang zien.
Mensen op dit forum verdienen het niet zo neergezet te worden. Welke pijn je ook meedraagt. Wij staan namelijk buiten je pijn.
En hoe je het verwoord is niet zomaar veel moeite hebben met mensen en 'hoe ze zijn'. Hoe je doet is anders en verwerpelijk.
Dan lijkt het mij het beste dat u mij verwijderd van deze forum, ik ben hier gekomen zoals eerder aangegeven redenen, ik weiger om mezelf anders neer te zetten, zodat mensen interesse hebben om met mij in gesprek te gaan, ik zet mijzelf neer hier zoals hoe ik werkelijk ben, en denk, en het interesseert me werkelijk niets, of anderen dat verwerpelijk vinden. En wat betreft vooruitgang kunt u volledig op mijn woord uit gaan dat ik mijzelf ten alle tijde voor niemand niet zal aanpassen/ of veranderen, in andere woorden er is geen enkele “vooruitgang” mogelijk mocht u daarmee het veranderen van mijn denkbeelden bedoelen, dan lijkt het mij het allerbeste om afscheid van elkaar te nemen, en mij van dit forum te verwijderen.
Wij als moderators kunnen je niet verwijderen. Van ons hoef je niet weg. Daarin maak je een eigen keuze. Als je dat wilt kan je een berichtje of mailtje sturen naar beheerder Frank. Soms duurt het even voordat je bericht van hem krijgt. Mocht je over een tijdje geen bericht krijgen, dan kunnen wij als team Frank hierover berichten.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Schaduw_1889_
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 jul 2022 00:50

Re: Contact met ouders verbreken

Memories schreef: 25 sep 2022 12:29
Schaduw_1889_ schreef: 24 sep 2022 21:47
Memories schreef: 22 sep 2022 16:33 Op een gegeven moment hebben mensen weinig meer aan excuses. Dan willen ze graag vooruitgang zien.
Mensen op dit forum verdienen het niet zo neergezet te worden. Welke pijn je ook meedraagt. Wij staan namelijk buiten je pijn.
En hoe je het verwoord is niet zomaar veel moeite hebben met mensen en 'hoe ze zijn'. Hoe je doet is anders en verwerpelijk.
Dan lijkt het mij het beste dat u mij verwijderd van deze forum, ik ben hier gekomen zoals eerder aangegeven redenen, ik weiger om mezelf anders neer te zetten, zodat mensen interesse hebben om met mij in gesprek te gaan, ik zet mijzelf neer hier zoals hoe ik werkelijk ben, en denk, en het interesseert me werkelijk niets, of anderen dat verwerpelijk vinden. En wat betreft vooruitgang kunt u volledig op mijn woord uit gaan dat ik mijzelf ten alle tijde voor niemand niet zal aanpassen/ of veranderen, in andere woorden er is geen enkele “vooruitgang” mogelijk mocht u daarmee het veranderen van mijn denkbeelden bedoelen, dan lijkt het mij het allerbeste om afscheid van elkaar te nemen, en mij van dit forum te verwijderen.
Wij als moderators kunnen je niet verwijderen. Van ons hoef je niet weg. Daarin maak je een eigen keuze. Als je dat wilt kan je een berichtje of mailtje sturen naar beheerder Frank. Soms duurt het even voordat je bericht van hem krijgt. Mocht je over een tijdje geen bericht krijgen, dan kunnen wij als team Frank hierover berichten.
Oke, bedankt voor de informatie.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Contact met ouders verbreken

Graag gedaan en laat het maar weten als het contact te lang duurt.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”