Gebruikersavatar
Patricia1968
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2016 13:47

ADHD en hechtingsstoornis

Mijn dochter van bijna 18 jaar heeft adhd en hechtingsstoornis pffff heel lastig

Zij heeft toen eerste Ritalin geslikt en werkte wel goed bij haar, maar probleem is dat zij niet veel eet en veel afgevallen en Ritalin vervallen en overstappen naar Concerta. Die helpt wel, alleen zij werd agressief van Concerta. Terug naar psychiater en overgestapt naar Dexamafetamine. Nu totaal 5 jaar aan Dexamfetamine. Ik hoorde net dat me dochter wil terug naar Ritalin. Zij heeft 5 jaar op instelling gewoond en nu woont zij bijna 2 jaar bij ons, echt chaos hopeloos. Ik heb echt fucking moeilijk nu, maar oke Pffffffff nu blowt zij om rust in haar hoofd pffff. En zij heeft op dit moment erg last van hechtingsstoornis, ja voor mij ook opgevallen dat zij op dit moment de weg kwijt raakt. Snik snik, me dochter heeft begeleiding van * Jeugdzorg. Wij hebben net paar keer samen gezamenlijk gezinsgesprek met mijn spver en psychiater en begeleiding van me dochter.... heeel vermoeiend. Zij gaat in mei voor 10 weken in buitenland werken voor opleiding en daarna gaat zij kamertraining doen. Dan heb ik eindelijk rust. Snik snik zij is echt DIVA pfffff.
Het leven is hard op dit moment
Gebruikersavatar
jejuno
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2016 15:28

Re: ADHD en hechtingsstoornis

Hoi,

Het klinkt alsof het bij jullie thuis op dit moment erg zwaar is.
Sterkte ermee.
Gebruikersavatar
wolfgirl
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 nov 2013 23:47

Re: ADHD en hechtingsstoornis

En hoe gaat het nu? Is jouw dochter naar het buitenland geweest? Groet
Gebruikersavatar
Patricia1968
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2016 13:47

Re: ADHD en hechtingsstoornis

wolfgirl schreef:En hoe gaat het nu? Is jouw dochter naar het buitenland geweest? Groet
Me dochter is afgelopen woensdag vertrokken naar buitenland.....10 weken lang...
Tot en met nu moet ik echt ff wennen in huis zonder dochter..... en ook beter rust voor mij en ook voor haar...... Het gaat wel beter met mij...... tijd nodig om te verwerken
Het leven is hard op dit moment

Terug naar “Aandachtsproblemen (ADHD)”