Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

:knuffel:
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

dankjewel, ik kan wel een knuffel gebruiken

slaap zacht mensen afwas is gedaan dus ik kruip in men bed

:knuffel:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

vandaag was therapiedag

de therapie was heftig ben ruim 2 uur bij haar geweest en dat zegt veel
ze vond men paarse jas gaaf dat dat kleur iets met me doet (wistikalll)
verder zei ze vrijwel meteen dat ik nog niet half begreep hoe gevoelig ik wel was dat ik echt aan de top zit van hooggevoeligheid heel erg gevoelig ben ik dus en dat ik ontzettend veel spanning opbouw in men lijf daar verschiet ze echt elke keer nog van en ze gaf nu ook aan dat het voor men lichaam echt overduidelijk te veel was allemaal dat men lichaam daarom zo naar doet en dat ik daarom zo rot slaap en geen rust vind want die zou ik volgens haar vooral geestelijk moeten zoeken daar het lichamelijk haast onmogelijk voor me is om te ontspannen ook werkte ze op men misselijkheid er heeft heel wat inwendig geborreld ik voelde echt hoe ze bezig was met mij, ook heeft ze van die heerlijke warme handen echt haar handen gloeien als het ware dat voelt zo fijn het is ook gewoon fijn haar zachte aanpak en hoe ze zo toch probeert men lichaam te volgen en te begrijpen ook werkten we erg op ademhaling iets wat voor mij echt nog moeilijk is zeker als ze probeert geluid uit me te krijgen zuchten om klank of andere geluidjes dan blokkeer ik nog wel eens, wat ook goed is is lachen en daar is ze een kei in ze brengt me in no time in een lachbui ook krijg ik kussentjes zachte dekentjes en etherische geurtjes en de vraag of ik nog iets nodig heb ik zeg daarop dat ik al alles heb ze blijft herhalen jamaar je moet het maar vragen hoor zeg ik daarop ik hoef niet te vragen ik krijg gewoon, puur op het gevoel geeft ze me gewoon wat ik nodig heb en fijn vind zonder dat ik daar om hoef te vragen dat lucht ook wel even op niets moeten gewoon zijn en liefdevol ontvangen verder zei ze op het einde dat ze alle registers heeft moeten opentrekken en ze mij om goed te zijn eigenlijk elke dag zou moeten behandelen omdat ik het echt zo hard nodig heb om behandeld te worden verder nog tips ivm thee drinken en vitamine B voedsel eten enzovoorts en einde van de maand al weer een nieuwe afspraak, moest echt om goed te zijn iets sneller op elkaar volgen en o ja mezelf innerlijk in het licht zetten is ook iets wat ik moet proberen toepassen

algemeen gevoel warm en liefdevol vanbinnen wat voelt het fijn om in men nabije omgeving dit te mogen ontvangen en te kunnen toelaten echt een cadeautje
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Fijn dat je er zo'n mooi gevoel aan over houdt!!!
Elkaar begrijpen zonder veel woorden is wel mooi!

Goed dat je eind van de maand al terug kan want je kan het wel gebruiken blijkbaar.

:knuffel:
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

tnx dromen en ja heb het echt hard nodig gistere huilde ik de spanning eruit maar dat lukte maar half ofzo pfff, de misselijkheid is wel gezakt dus daar heeft ze wel goed op gewerkt ook
gistere bij men ouders geweest en huiswerk gemaakt, dus vandaag ben ik rustig thuis wat huishoudelijk werk wat voor de tv hangen niets speciaals dus

liefs

caro
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

eithnec schreef:tnx dromen en ja heb het echt hard nodig gistere huilde ik de spanning eruit maar dat lukte maar half ofzo pfff, de misselijkheid is wel gezakt dus daar heeft ze wel goed op gewerkt ook
gistere bij men ouders geweest en huiswerk gemaakt, dus vandaag ben ik rustig thuis wat huishoudelijk werk wat voor de tv hangen niets speciaals dus

liefs

caro
Lekker rustig aan doen, Caro!
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Dikke knuffel Caro! 3some
Meer woorden vind ik even niet... :knuffel:
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

het is zover eith gaat verhuizen
gezien de familieruzies om het huis was ik het meer dan beu
de advocaat raad me dan ook aan zo snel mogelijk men boeltje te pakken
heb (voolopig huur) een appartement gevonden in de stad en mag vanavond gaan tekenen
er zijn nog werken want het is nieuwbouw maar vanaf 1 december word er opgeleverd en kan ik beginnen verhuizen rustig aan en dan denk ik zomaar dat ik tegen men verjaardag gewoon in men eigen stekkie zit 001_rolleyes

het is allemaal als een sneltrein gegaan, gistere belde men moeder met 'ik heb wat gevonden' en vandaag word er al getekend we zijn er gelukkig snel genoeg bij
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

spannend zeg!! en tegelijkertijd wat fijn voor je!
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

Afbeelding

joepiejeej ik heb de sleutel, we zijn net het appartement gaan opmeten en ik heb fuchsia (paars was 200 euro duurder dat had ik er niet voor over ) rolgordijnen voor de slaapkamer
zaterdag terug naar de meubelwinkel voor de kleerkast en de verlichting deze week nog alles regelen van water elektriciteit verwarming en dan bellen met de vraag wanneer ze mijn meubels kunnen plaatsen en de boel inpakken

druk druk druk dus en natuurlijk ook nog werken en naar school tussendoor en voldoende rust zoeken voor mezelf want men lijf is in deze koudere periode ook aan het klieren
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

jeh!!! spannend zeg!!! maar ook wel erg leuk.
en ja , wel zorgen voor af en toe ontspanning , want verhuizen met alle gedoe eromheen kan voor veel stress zorgen.
en dan na verhuis ....
feestje voor alle forumleden???? cheerqd5 occasion14 \o/
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Wat leuk!!!

Proficiat met je nieuwe stekje!
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

dankjewel nog dromen

de laatste avond hier
afscheid nemen van huis en dier
met pijn en verdriet in men hart dat huilt
want dit is niet zomaar een huis het is een huis waar ik als baby zijnde al vaak vertoefde peuter kleuter lager enzovoorts heel veel dagen uren versleten graag geweest en toen 2010 was het zover ik mocht hier men intrek nemen wauw hier in dit huis boordevol herinneringen mijn plekje van mij
en nu 5 jaar later verscheurd ruzie de familie langst moeders kanten in 2 grote stukken en dat doet mij immens veer verdriet en daarom juist trek ik mij terug uit dit huis omdat ik niet in ruzie wil belanden die mij kapot maakt
maar verdorie wat is dit moeilijk en wat zal er nog veel gehuild worden om dit alles
maar ik weet dat het het beste voor me is en het verdriet wel zal slijten en plaats maken voor nieuwe herinneringen

dag huis, dag poezels, ik ga jullie hard missen

[crying]
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: mijn ervaring

Veel sterkte, maar heel goed dat je voor jezelf kiest! :knuffel:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
katleen
Berichten: 2662
Lid geworden op: 01 apr 2012 22:43

Re: mijn ervaring

3some
afscheid nemen doet altijd een beetje pijn he.
maar je neemt een hart en hoofd vol mooie herinneringen mee naar je nieuwe stekkie.
3some
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: mijn ervaring

Home is where the heart is... ;)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Sterkte met het afscheid!
Nooit fijn om het vertrouwde achter te laten...

Lukt het een beetje in je nieuwe stekje?
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: mijn ervaring

Ik ga hetzelfde moeten doen in een paar maand

Nieuwe herinneringen maken is de boodschap, de oude niet vergeten. Naja de slechte mag je weggooien :D
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

tnx allen, en ja afscheid nemen doet echt pijn nu ben ik in een soort van overprikkel modus moet hier echt erg wennen en wil niet denken aan het huis wil er voorlopig zelfs niet heen voor de laatste spulletjes ik zou gewoon in tranen uitbarsten wat trouwens al gebeurd is toen ik nacht 1 nog niet hier kon en ook niet meer daar en ik wel nog even binnen moest voor toiletgerief en ik het lege huis zag poeh het greep me echt naar de keel dus tja dit weekend voor school moeten werken wat ook gedoe is natuurlijk ik merk dat men emoties wat vast zitten woensdag therapie hoop dat zij me wat ontprikkeld krijgt ofzo

maar goed ik zit hier dus donderdag avond voor t eerst geslapen hier men kleerkast en dressoir moeten nog in elkaar de lampen er nog in en nog wachten op de gordijnen maar verder zit ik toch vrij goed

en tja ik heb geneens een paar maanden gehad eigenlijk heb ik op een kleine maand tijd van alles afscheid moeten nemen en dat valt me toch zwaarder dan ik dacht ofzo
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Sterkte!!! :knuffel:

Ik kan me ergens wel een beetje inbeelden hoe jij je voelt.
Heb 2 jaar geleden mijn eigen stekje noodgedwongen moeten achterlaten, ook op 1 maand tijd.

Komt goed! Heeft tijd nodig... :knuffel: Maar daar heb je nu waarschijnlijk niets aan.
:knuffel: :knuffel: :knuffel:
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

ik sta nu op standje ziek en men lijf is ingestort maar vandaag wel hele fijne warme therapie gehad en dat maakt wel wat goed

we zien wel
tnx dromen :knuffel:
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
Dromen1983
Berichten: 1137
Lid geworden op: 22 mar 2014 00:58

Re: mijn ervaring

Heel veel beterschap!!!!

Ik wou dat ik meer kon doen.

Blij dat de therapie toch iets verlichting heeft gegeven.
Sometimes you've gotta fall before you can fly
Gebruikersavatar
eithnec
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:38
Locatie: alosta
Contacteer: Website

Re: mijn ervaring

dat je reageert vind ik al heel fijn

3some
puur op het gevoel
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: mijn ervaring

Beterschap [AAI]
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Depressiviteit, somber zijn”