avs

Solian en Wellbutrin en kinderwens

Dag allemaal,

Ik neem Solian in ,een anti psychoticum en Wellbutrin een anti depressiva.
Ik en mijn man hebben al een hele tijd een kinderwens, maar de psychiater zegt dat Solian en Wellbutrin
niet mag tijdens de zwangerschap, dus hebben we geprobeerd deze af te bouwen, maar toen ging het weer heel slecht met mij.De Solian neem ik maar een halfje per dag van 200 mg en Wellbutrin 1 per dag van 300 mg, en dan nog Sipralexa 1 per dag( maar dat mocht tijdens zwangerschap zei mijn psychiater) Ik kan de Solian en Wellbutrin medicatie niet missen. Ook is de kans op een zwangerschap klein als je de Solian wel zou nemen, mijn prolactine in mijn bloed is veel te hoog door de Solian, met melkafscheiding tot gevolg, is heel vervelend maar het ergste is de verminderde vruchtbaarheid, dus stoppen moet gewoon om zwanger te kunnen worden.Volgens mijn psychiater bestaat er niks van medicijnen (anti psychotica) wat wel mag tijdens de zwangerschap, wat moet ik dan doen?? ik kan deze echt niet missen of het gaat weer heel slecht en geef men werk en alles op dan omdat ik het niet kan volhouden dan,het is uitzichtloos, ook heb ik niet veel tijd meer volgens mij ik ben 33 jaar mijn bioligische klok tikt!

Terug naar “Medicatie & psychofarmaca”