Gebruikersavatar
Itinerant
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 jul 2013 21:13

Gebanned?

Hallo,

Ik kom er zojuist achter dat ik verbannen ben van het chatgedeelte, wat is de aanleiding hiertoe geweest?
-= Just because you're right doesn't mean you're not wrong. =-
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Gebanned?

(21:39:39) TheEmperor85 Itinerate ik wil niet vervelend zijn,maar het is al bijna 20 minuten nu he. Ik moet je zo gaan kicken.

Je was aanwezig in de chat, maar daar was ook alles mee gezegd. In de chat wordt verwacht dat je iets zegt :)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
TheEmperor85

Re: Gebanned?

Joah, eigenlijk al een uur,maar 20 minuten sinds ik er was. En gister ook al. Er zijn wat klachten geweest over mensen die 'meegluren en niets zeggen', vandaar dat we er een beetje op proberen te letten.

Overigens staat dit ook in de forumvoorwaarden. Maar van een ban is dus geen sprake.
Gebruikersavatar
Itinerant
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 jul 2013 21:13

Re: Gebanned?

Er staat dat ik een ban heb.
Maar goed, ik laat mijn laptop vaak openstaan met een hoop tabs en ga dan dingen doen.

Ik zal er voortaan rekening mee houden als jullie de ban / blokkade weer opheven.
-= Just because you're right doesn't mean you're not wrong. =-
TheEmperor85

Re: Gebanned?

Itinerate schreef:Er staat dat ik een ban heb.
Maar goed, ik laat mijn laptop vaak openstaan met een hoop tabs en ga dan dingen doen.

Ik zal er voortaan rekening mee houden als jullie de ban / blokkade weer opheven.
Gewoon even wachten, zo'n kick werkt 15 minuten geloof ik. Ik heb je alleen gekickt.
TheEmperor85

Re: Gebanned?

(23:19:38) Psycholoog.net chat: No banned Users listed.
nehal

Re: Gebanned?

Een voorsteltopic is idd niet verplicht, al doen de meesten dit wel.
Het forum is onderverdeelt in verschillende subcategorieen. Kies de beste categorie waar jouw vraag bij hoort, en klik op 'Plaats een nieuw bericht' links boven aan de pagina.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”