Langhaar

mijn vrouw is haar gevoel in mij kwijt

voor drie weken terug zei mijn vrouw dat ze niks meer voor mijn voelde in de zin van sex, verliefd op mij zijn en dergelijke. Afgelopen weekend vertelde ze dat ze heel veel gevoel had voor haar proeflezer. Ze vertelde dat het haar tweelingziel was maar het was niks seksueel. Het verdriet was/is niet te beschrijfen. Jouw vertrouwde wereld in een klap weg, de machteloosheid. Jij kan er niks aan doen, na boosheid komt verdriet. Hoe lang is dit al? Ze zegt een paar weken via de email en we hebben elkaar 2 keer gezien maar het is niks seksueels, maar ik hou van hem. Ik sta te huilen, dat meen je niet wil je dan alles weggooien? Ons gezin (hanno 5 /saskia 7) voel je dan niks? Ze kijkt en trekt haar schouders op en loopt strak langs me voor mijn gevoel? Net of dat er een vrachtwagen over je heen rijdt. Nu loop ik op mijn werk kan me niet concentreren, misselijk, ziek. Wat moet ik? Ze wil hem blijven zien, mijn god, ik wil dood kan en wil haar niet missen. Maar delen? Nooit! Dit gun je je ergste vijand niet. Je staat machteloos, je kunt helemaal niks, je loopt op de bouw met je ziel onder je arm en wil alleen maar dood, maar je hebt wel 2 kids. Ik weet niet hoe ik zou moeten beschrijven, die pijn, de leegte, maar je moet knokken en ik wil winnen.
Laatst gewijzigd door Langhaar op 11 dec 2012 17:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spelling/zinsopbouw gewijzigd
Gebruikersavatar
Radius
Berichten: 827
Lid geworden op: 05 aug 2011 21:53

Re: mijn vrouw is haar gevoel in mij kwijt

Als ze niet meer van je houdt kan je haar denk ik beter laten gaan, hoe moeilijk dat ook is. Als je je aan haar vastklampt worden jullie beide alleen maar ongelukkiger.

Het is voor de kinderen zeker niet gemakkelijk, maar als ze de liefde tussen hun ouders weg zien vloeien is dat voor hen ook pijnlijk en krijgen ze alsnog geen goed voorbeeld voor hun eigen toekomstige huwelijken.

Ik denk dat je haar gevoelens moet respecteren en als twee volwassen mensen moet proberen zo goed mogelijk uit elkaar te gaan. De komende tijd zal een moeilijke tijd voor je worden. Probeer er het beste van te maken en wees er voor je kinderen. Ik wens je veel sterkte en succes. En vergeet niet dat uiteindelijk het geluk je weer zal vinden.
Neem weg, de sluier van illusie
Neem waar, de vreugde in het absolute
Langhaar

Re: mijn vrouw is haar gevoel in mij kwijt

bedankt geeft het gevoel dat ik niet alleen ben
Langhaar

ze glijd weg

mijn relatie glijd steeds verder weg waarom ik had het zoo leuk mooi gezin lieve kinderen mooie lieve vrouw en toch glipt het weg moet ik dan maar acepteeren dat ze meer voelde voor haar tweelingziel ik weet het niet meer god help me
Langhaar

Re: mijn vrouw is haar gevoel in mij kwijt

eindelijk ik zie weer licht er is toch hoop je weet pas wat je mis als het bijna weg is
sabrina70

Re: mijn vrouw is haar gevoel in mij kwijt

Ik ben het ermee eens dat het beste wat je kunt doen is om haar die ruimte te geven en haar niet te bezitten. Is idd voor jou een hele zware periode... Ik hoop dat zij op tijd inziet waarmee zij bezig is, want fantasie en realiteit is een hemelsbreed verschil.
Wat het belangrijkste is voor jou is dat je goed op jezelf past, het zou een zware periode zijn, en ik hoop oprecht dat het zover niet hoeft te komen, maar vergeet jezelf niet !
4j geleden had ik ongeveer dezelfde situatie meegemaakt en het is geen pretje..
Dan nog niet over de kinderen verteld....
Hou je sterk aub !!
angel12

Re: mijn vrouw is haar gevoel in mij kwijt

Ja, spijtig dat dit jou moest overkomen en je zal wel door een tranendal gaan.

Maar ja, liefde en bij jou blijven kan je niet forceren, je kan het niet afdwingen.

Als je haar graag ziet én respecteert, vertel haar jouw gevoelens, rustig, en laat los.

Je kan anderen toch niet naar je hand zetten. Je kan hen niet gevangen houden.

Ik wens je veel liefde, wijsheid en mededogen toe.

Angel
Langhaar

ik denk denk dat nu over is

nu is het over ik kan niet op mijn tenen blijven lopen ik ben misselijk van angst ik wil niet meer dit heb ik niet verdient altijd het geld alleen verdiend wel in over leg met mijn vrouw en dan nu een tweeling ziel mijn gezin naar de haaien ik wilde nog wel hem en zijn vrouw nog wel uit nodigen maar zijn vrouw was er nog niet aan toe zij mijn vrouw hoe naief ben je dan ik kan wel janken hoe moet het nu verder met mijn kinderen ze zijn pas 5 en 7 jezus man je bent 39 en vol in het leven en dan schrijf je dit ik voel me echt kut in het hollands had ik maar geen kinderen dan was het een mooi stuk makkelijker misschien moest ik wel gewoon doen en niet denken je kan niet 5 weken misselijk zijn en dan ook nog respect voor je vrouw op brengen hoe moet dat dan ?zeg het maar ik wil niet meer ben het beu wil mijn kids en gewoon weg een zak poen en gewoon weg zij denkt zo makkelijk ja het overkomd mijn ook zeg ze en ik zeg met beiden benen op de grond nu is het klaar.ik zeg nu ben ik klaar wat mijn ziel ook over komen mag ik ben er klaar mee mensen word nooit verlieft
angel12

Re: ik denk denk dat nu over is

Langhaar,

Sorry maar kun je het rustiger schrijven want voor mij is het alleszins niet echt duidelijk.

Groetjes,

Angel
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: ik denk denk dat nu over is

Zo voel je je nu over 2 maanden zal dat anders zijn. Tijd heelt alle wonden.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Langhaar

Re: ik denk denk dat nu over is

wat ik bedoel ?? mijn vrouw heeft haar twee tweeling ziel gevonden ik weet ook niet wat het is maar heb gelezen dat het niet goed komt voor iemand die met bieden benen op de grond staat is het verlieft zijn is en hoe ze is veranderd kan ik niet beschrijven en nu vertelt mijn kleine meid 7jaar dat ze een geheim met mama heeft en niet tegen papa mag vertellen erik hout van voetbal en heeft 2 dochters met wie ze leuk kunnen spelen dafne en ? twee mijden van ongeveer de zelfde leeftijd .....maar bedankt voor jullie reactie gek maar het helpt wel
angel12

Re: ik denk denk dat nu over is

Langhaar,

Ik wens je veel succes in deze moeilijke periode voor jullie.

Je kan je gevoelens uiten, zeggen hoeveel je van haar houdt maar voor de rest kan je het alleen maar loslaten. Mensen evolueren, soms gaan ze uit elkaar - soms niet.
Mensen zijn vrij en dienen gerespecteerd te worden welk hun keuze ook mag zijn.

Ik wens je veel wijsheid, liefde en mededogen toe.

Angel
Langhaar

Re: ik denk denk dat nu over is

kan smeken heb ik ook gedaan maar ze houd van hem en wat hebben mijn kinderen ge huilt maar ze is blind en mijn god ik wil niet meer ik word gek
Gebruikersavatar
Radius
Berichten: 827
Lid geworden op: 05 aug 2011 21:53

Re: ik denk denk dat nu over is

Als ze bij jou en je gezin blijft en ongelukkig is, daar wordt ook niemand gelukkiger van. Een nieuwe start voor jullie beide kan uiteindelijk voor iedereen het beste zijn. Hopelijk kan je dit een keer verwerken en loslaten, zodat je het beste van je verdere leven kan maken. Een gelukkige vader kan een bron van inspiratie zijn voor zijn kinderen. Veel sterkte en succes voor de komende tijd.
Neem weg, de sluier van illusie
Neem waar, de vreugde in het absolute
Langhaar

Re: ik denk denk dat nu over is

nu is het wel duidelijk ze wil een dinsdag naar een scheidings makelaar het is mega rot maar wel duidelijk hoe kom ik hier ooit boven op wat gebeurt er met de kids
Leeuwtjuh

Re: ik denk denk dat nu over is

Langhaar schreef:nu is het wel duidelijk ze wil een dinsdag naar een scheidings makelaar het is mega rot maar wel duidelijk hoe kom ik hier ooit boven op wat gebeurt er met de kids
Hoe je er boven op komt:

1. Accepteer de situatie zoals hij nu is. Voel je rot, verdrietig, verontwaardigd en gematigd boos. Dat is een proces waar je doorheen gaat.
2. Praat - op een rustige manier zonder al teveel emoties/spanningen - met je ex en zorg dat de eventuele vragen die je nog hebt worden uitgesproken. Ook al is het antwoord niet het antwoord dat je graag zou willen horen, kan het zorgen voor een definitief verwerkingsproces.
3. Rouw een tijdje. Uit elkaar gaan en vooral wanneer dat onverwachts is, doet gewoon pijn.
4. Ga leuke dingen doen, pak een hobby op, ontmoet nieuwe mensen en ga dingen doen waar je vrolijk van wordt.
5. Ga verder met je leven zonder kwade gevoelens en wraakgedachten.

Hoe het met de kinderen gaat:

1. Praat daarover met je ex. Jullie zijn er beiden verantwoordelijk voor. Wellicht wordt het co-ouderschap of vinden jullie een oplossing/regeling waar jullie je beiden in kunnen vinden.
2. Zorg dat je op één lijn zit met het verhaal aan de kinderen uitleggen.
3. Benadruk bij je kinderen dat het niet hun schuld is dat papa en mama uit elkaar gaan en dat die dingen helaas gewoon gebeuren.
4. Leg alle zaken omtrent opvoeding/alimentatie vast, zodat hier later geen misverstanden over bestaan. LEG ECHT ALLES VAST!!!
5. Hou een stabiele relatie met je ex, zodat je in geval van nood toch met elkaar om de tafel kunt zitten en overleggen over de toekomst van je kinderen.

Vandaar dus die scheidingsmakelaar :nod: Hij/zij gaat jullie hierbij begeleiden. Sterkte!

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”