Kim1

Man wil nooit sex

Is het normaal dat mijn man nooit naar mij toekomt voor sex?
We hebben amper ruzie, doen soms wel eens leuke dingen samen zonder kinderen, ... Maar sex is er nooit.
En met nooit bedoel ik één keer in de drie maanden...dat vind ik nooit.
Dit geeft mij een heel slecht gevoel!!!!!
Ik voel mij geen vrouw meer! Kunnen jullie dag begrijpen?
Ik ben er zeker van dat hij geen ander heeft.. Maar wat is dan het probleem.
Zijn antwoord is: "Ik heb geen probleem, er is geen probleem, ik heb gewoon een laag libido."
Maar mastruberen doet hij wel...
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Man wil nooit sex

Misschien last van erectieproblemen waar hij zich voor schaamt, of iets anders waar hij zich tussen de lakens voor schaamt, misschien vind hij het niet (of minder) toepasselijk nu er kinderen in huis rondlopen (weet niet hoe oud ze zijn), seksueel verveelt, bespreek nieuwe dingen tussen de lakens of koop een Kama Sutra boek, misschien helpt dat.

Het kan van alles zijn, het zou ook goed kunnen dat hij als jullie tijd voor elkaar hebben moe is of er gewoon geen zin in heeft.

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind een regel toch wel grappig: "Ik voel mij geen vrouw meer! Kunnen jullie dat begrijpen?" Vrouwen zeggen altijd dat mannen alleen maar aan seks denken, en nu krijgt de vrouw geen seks, nu voelt ze zich geen vrouw meer, het zit raar in elkaar :lol:

Ik zou er toch eens op aandringen als jullie alleen zijn, doe bijvoorbeeld de kinderen een avondje logeren bij opa en oma, dan kunnen jullie praten. Gewoon eerlijk zijn naar elkaar toe en vragen stellen.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Kim1

Re: Man wil nooit sex

Misschien last van erectieproblemen waar hij zich voor schaamt, of iets anders waar hij zich tussen de lakens voor schaamt, misschien vind hij het niet (of minder) toepasselijk nu er kinderen in huis rondlopen (weet niet hoe oud ze zijn), seksueel verveelt, bespreek nieuwe dingen tussen de lakens of koop een Kama Sutra boek, misschien helpt dat.
Mijn man heeft geen erectieproblemen en hij is knap. Dus zou niet kunnen denken welke schaamte. Hulpmiddelen zoals boeken en dergelijke is hij compleet tegen.
Het kan van alles zijn, het zou ook goed kunnen dat hij als jullie tijd voor elkaar hebben moe is of er gewoon geen zin in heeft.
Maar de zin voor mastrubatie is er wel..
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind een regel toch wel grappig: "Ik voel mij geen vrouw meer! Kunnen jullie dat begrijpen?" Vrouwen zeggen altijd dat mannen alleen maar aan seks denken, en nu krijgt de vrouw geen seks, nu voelt ze zich geen vrouw meer, het zit raar in elkaar
Dit is omdat vrouwen niet geloven dat mannen geen sex nodig hebben. En als vrouw voel je u dan niet meer aantrekkelijk. Ik vind trouwens het omgekeerde dezelfde regel. Een vrouw die haar man niet bemint geeft een slecht gevoel aan haar man.
Ik zou er toch eens op aandringen als jullie alleen zijn, doe bijvoorbeeld de kinderen een avondje logeren bij opa en oma, dan kunnen jullie praten. Gewoon eerlijk zijn naar elkaar toe en vragen stellen.
Hebben er enkele dagen nog over gesproken. Zijn antwoord blijft het zelfde..ik heb geen probleem, ik kan er geen uitleg aan geven.. En net dat kan ik niet aannemen! Ik ben 32! Is het dan nu al voorbij??
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Man wil nooit sex

Kim1 schreef:Mijn man heeft geen erectieproblemen en hij is knap. Dus zou niet kunnen denken welke schaamte. Hulpmiddelen zoals boeken en dergelijke is hij compleet tegen.
Waarom is hij daartegen? Het is maar een boek, het bijt niet.
Kim1 schreef:Maar de zin voor mastrubatie is er wel..
Masturbatie is makkelijker en sneller dan seks. Hij hoeft daarbij geen rekening met jou te houden, misschien dat daar een vorm van onbegrip aanwezig is?
Kim1 schreef:Dit is omdat vrouwen niet geloven dat mannen geen sex nodig hebben. En als vrouw voel je u dan niet meer aantrekkelijk. Ik vind trouwens het omgekeerde dezelfde regel. Een vrouw die haar man niet bemint geeft een slecht gevoel aan haar man.
Het zit in de natuur van de mens om de ander een aantrekkelijk gevoel te geven en dat ook te ontvangen. Het was ook meer bedoelt als groep gericht aan het stereotype hoe mannen en vrouwen op seksueel gebied over elkaar denken.
Kim1 schreef:Hebben er enkele dagen nog over gesproken. Zijn antwoord blijft het zelfde..ik heb geen probleem, ik kan er geen uitleg aan geven.. En net dat kan ik niet aannemen! Ik ben 32! Is het dan nu al voorbij??
Heb je daarbij ook vermeld dat jij behoeftes in de relatie hebt, waaronder op seksueel gebied?
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Leeuwtjuh

Re: Man wil nooit sex

Misschien is hij 's avonds gewoon te moe voor seks... Het ligt er een beetje aan. Als hij zich na een lange dag hard werken en de kinderen zich ook nog moet inspannen tijdens de daad zelf (om het maar even cru te zeggen; er boven op moet duiken om zijn ding te doen) dan kan het zijn dat hij liever gewoon masturbeert, want dan is hij van de spanning af. Ga jij wel eens bovenop of iets dergelijks? Je hoeft er geen antwoord op te geven als je dat niet wilt, hoor!

De meeste mannen willen seks om de spanning eraf te halen en te ontladen, de meeste vrouwen willen seks wanneer zij compleet ontspannen zijn. Misschien is hij te gespannen, wil hij even geen intimiteit of iets dergelijks. Heeft hij teveel of te weinig stress op zijn werk of thuis?

Ik probeer enkel maar even mee te denken.
Whimsicott

Re: Man wil nooit sex

Dat jouw man geen zin in seks heeft, hoeft niet persé iets met jou te maken te hebben. Hebben jullie er wel eens over gepraat? Het kan natuurlijk een gevoelig onderwerp zijn, maar het is belangrijk voor jullie beide om over jullie gevoelens te praten.

Weet hij ook dat jij er zo erg mee zit? Of verras hem eens met een lingerie setje, maak het romantisch. Masturberen is inderdaad gemakkelijker en hoef je minder intensief te doen dan echte seks, misschien is hij inderdaad erg moe.
weegschaal

Re: Man wil nooit sex

In mijn huis is het precies hetzelfde. Wij zijn 10 jaar samen en wij hebben op sex gebied alles doorzocht en ervaren. Sinds 2 jaar is het gewoon over. Wij doen veel samen, praktische dingen en leuke dingen, maar de sex is gewoon over. En ook ik ben hier veel te jong voor. Ik ben bijna 50 jaar met een hoog libibo, altijd gehad. Zijn reden is dat hij zich zorgen maakt, dan over dit en dan weer over dat. Betekend dat ik er onder moet lijden? Ik maak mij ook zorgen, maar gewoon elkaar vast houden en in slaap vallen, is voor hem ook teveel. als ik boven ben is hij beneden en anders om.
Moeilijk hoor die mannen. confused5
Kim1

Re: Man wil nooit sex

Hij is na zo'n tijd nog eens gekomen om te vrijen, ... maar mijn gevoel is weg. Ik kan me niet meer geven. De passie is weg. Ik voel niets meer..
Dit is niet goed!

Ik heb nochtans altijd blijven mijn best doen, maar wat ik nu voelde was best choqueerend. Heb het hem niet gezegd, en sex is er ook niet van gekomen...
Kim1

Re: Man wil nooit sex

@ leeuwtjhe: Misschien is hij 's avonds gewoon te moe voor seks... Het ligt er een beetje aan. Als hij zich na een lange dag hard werken en de kinderen zich ook nog moet inspannen tijdens de daad zelf (om het maar even cru te zeggen; er boven op moet duiken om zijn ding te doen) dan kan het zijn dat hij liever gewoon masturbeert, want dan is hij van de spanning af. Ga jij wel eens bovenop of iets dergelijks? Je hoeft er geen antwoord op te geven als je dat niet wilt, hoor!
Ik heb echt al vanalles gedaan...

De meeste mannen willen seks om de spanning eraf te halen en te ontladen, de meeste vrouwen willen seks wanneer zij compleet ontspannen zijn. Misschien is hij te gespannen, wil hij even geen intimiteit of iets dergelijks. Heeft hij teveel of te weinig stress op zijn werk of thuis?
Mijn man heeft absoluut nooit stress! Hij kent dat niet.... Hij begrijpt niet dat mensen stress hebben.

Ik probeer enkel maar even mee te denken.
dank u!
Kim1

Re: Man wil nooit sex

@Whimsisscott:
Dat jouw man geen zin in seks heeft, hoeft niet persé iets met jou te maken te hebben. Hebben jullie er wel eens over gepraat? Het kan natuurlijk een gevoelig onderwerp zijn, maar het is belangrijk voor jullie beide om over jullie gevoelens te praten.
Ik probeer héél vaak met mijn man daarover te praten. Maar hij vind dat praten het er alleen maar moeilijker op maakt... Hij vind dat je zo de spanning opdrijft..

Weet hij ook dat jij er zo erg mee zit? Of verras hem eens met een lingerie setje, maak het romantisch. Masturberen is inderdaad gemakkelijker en hoef je minder intensief te doen dan echte seks, misschien is hij inderdaad erg moe.
Hij weet perfect hoe ik mij erbij voel. Ik maak dat heel duidelijk. Ik heb al lingerie en dergelijke gekocht, dan antwoord hij 'amai, vind je dat niet te koud?' En dan wordt ik een beetje beu!
En als ik het dan achteraf vraag, zegt hij gewoon dat hij dat allemaal niet nodig vind. Hij vind dat weggesmeten geld.
Kim1

Re: Man wil nooit sex

# Weegschaal:
n mijn huis is het precies hetzelfde. Wij zijn 10 jaar samen en wij hebben op sex gebied alles doorzocht en ervaren. Sinds 2 jaar is het gewoon over. Wij doen veel samen, praktische dingen en leuke dingen, maar de sex is gewoon over. En ook ik ben hier veel te jong voor. Ik ben bijna 50 jaar met een hoog libibo, altijd gehad. Zijn reden is dat hij zich zorgen maakt, dan over dit en dan weer over dat. Betekend dat ik er onder moet lijden? Ik maak mij ook zorgen, maar gewoon elkaar vast houden en in slaap vallen, is voor hem ook teveel. als ik boven ben is hij beneden en anders om.
Moeilijk hoor die mannen.
En wat ga je eraan doen?
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: Man wil nooit sex

Als jullie zo tevreden zijn met jullie relatie, want zo laten jullie het overkomen, het is puur de sex, kunnen jullie dan niet gewoon een goeie vibrator en een set duracel batterijen aanschaffen?
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Langhaar

Re: Man wil nooit sex

laat je hoofd niet hangen onzeker worden heb je nix aan ook je kids hebben er nix aan maar ik leef net je mee mijn vrouw is haar gevoel voor mijn kwijt en ik word ook gek terwijl ik voor 3 maanden trug nog daglijks sex had ik kan alleen maar zeggen het is niet normaal en zeker niet met een stoei pakje of zo

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”