Apologize

Kan ik nog wel lief hebben?

Dat is wat ik me dagelijks afvraag. Ik ben degene, van wie ik echt zoveel hield, kwijt geraakt. Bijna een jaar lang het gevoel gehad, dat ik nooit zoveel van iemand zal kunnen houden, als van hem. En nu ineens, is er een nieuwe jongen in mijn leven. En echt...dat lief hebben van hem, begint toch wel dicht in de buurt te komen van de andere. Tuurlijk houd ik nog zoveel van hem, en wil ik wachten totdat hij ooit terug komt, ookal is die kans 0,01%.

We hebben het hier over W., van mijn andere topic, en M.
W. is degene waarvan ik zoveel houd
M. is de nieuwe jongen, mijn crush denk ik.

Ik ben in de war. Wat moet M. in mijn leven? Hij moet oprotten. Maar ergens is het stiekem toch wel leuk. Maar is het wel zeker dat ik hem leuk vind? En wat nou als ik hem net zo leuk ga vinden als W.? Maar als hij mijn verleden weet, laat hij me vast en zeker ook achter.

Met M. begon het allemaal toen we samen moesten werken, en dat best intiem was. Ik voelde aantrekkingskracht naar hem toe, iets wat ik al lang niet meer gevoeld had. Het was fijn, maar ook eng. De volgende lessen daarna veel met hem opgetrokken, en het leek erop alsof hij flirtte. Ik heb van elke les opgeschreven wat er is gebeurd, maar dat bespaar ik jullie. Gister zou hij mee naar de bioscoop gaan, maar ineens kon hij niet meer.

Dus hier zit ik dan, deels blij, deels teleurgesteld. Ik hoop dat iemand advies heeft voor wat ik moet doen.
Superwoman

Re: Kan ik nog wel lief hebben?

Volgens mij is het beste wat je kunt doen genieten van het moment.
Je kunt hem niet beinvloeden dus probeer te genieten van de fijne momenten die je samen meemaakt. Als het dan meer wordt, dan wordt het meer. En als blijkt dat jullie toch niet zo goed bij elkaar passen, dan kom je daar vanzelf achter.
Het gaat zoals het gaat dus laat het maar gewoon gebeuren en kijk maar waar je uitkomt.
Apologize

Re: Kan ik nog wel lief hebben?

Bedankt...helaas wil een deel van mij altijd té snel...
Superwoman

Re: Kan ik nog wel lief hebben?

Forceren heeft weinig zin volgens mij. Dan loop je risico opdringerig over te komen en ik denk dat weinig mensen daar geinteresseerd in zijn.
Daarnaast is mijn persoonlijke mening dat het hebben van goede vrienden belangrijker is dan het hebben van een relatie. Toen mijn relatie uitging, vingen mijn vrienden mij op. Zonder hen weet ik niet wat ik had moeten doen. Dus stel dat het met deze jongen uitdraait op een vriendschap ipv op een relatie, is dat dan erg?
Superwoman

Re: Kan ik nog wel lief hebben?

Hoeft ook niet. Laat het lekker gebeuren zoals het gebeurt.
En dit keer had M. geen zin om wat af te spreken. Een andere keer komt het jou toch niet zo goed uit. het gaat zoals het gaat en geniet van de positieve dingen die gebeuren.
Apologize

Re: Kan ik nog wel lief hebben?

Weet ik...maar dan moet hij dat ook eerlijk zeggen...

Terug naar “Jongerenforum”