Dancefreakje

Toch niet opnieuw?

Ik heb eind augustus iemand leren kennen nadat ik diep in de put heb gezeten met mijn ex. Ik heb nooit durven denken dat ik me nog zo gelukkig zou voelen. We zagen allebei een relatie zitten en op dit moment zijn we 2 weken samen. Maar nu gaat hij naar de hoge school en zegt hij dat hij geen tijd meer gaat hebben voor mij te zien en dat we er beter mee kunnen stoppen. Hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan? Is dat de echte reden of is er iets anders? Ben zo bang om me weer zo slecht te voelen als in augustus...
dontyouworrychild

Re: Toch niet opnieuw?

Dancefreakje schreef:Ik heb eind augustus iemand leren kennen nadat ik diep in de put heb gezeten met mijn ex. Ik heb nooit durven denken dat ik me nog zo gelukkig zou voelen. We zagen allebei een relatie zitten en op dit moment zijn we 2 weken samen. Maar nu gaat hij naar de hoge school en zegt hij dat hij geen tijd meer gaat hebben voor mij te zien en dat we er beter mee kunnen stoppen. Hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan? Is dat de echte reden of is er iets anders? Ben zo bang om me weer zo slecht te voelen als in augustus...
heey
als hij er zo over denkt dan kan je met hem niet gelukkig worde...
je komt er heus wel over heen al duurt het misschien wat langer
en je leert wel een nieuwe jongen kennen maar misschien moet je het even zonder doen en wat meer tijd met vrienden door brengen
doeii en veel succes
lelo

Re: Toch niet opnieuw?

Naar de hoge school gaan is een grote stap in iemands leven. Het brengt veel onzekerheid met zich mee en twijfel aan zichzelf.
Soms kan hij dan ook beginnen twijfelen aan jullie relatie.
Het is dan ook belangrijk dat hij zich gesteund voelt en bij jou een gevoel van rust en vertrouwen vindt. Het is misschien belangrijk om hem even tijd te geven.
Maar als er een andere onderliggende oorzaak zou zijn dan wat hij werkelijk vertelt, zorg dan ook dat je je daar op voorbereid. Soms kunnen grote wendingen het leven ervoor zorgen dat de relatie tussen 2 personen verandert waardoor ze niet meer werkt.

Terug naar “Jongerenforum”