Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Black Rose schreef:@ SP : Ik had daar ook even aan gedacht, maar normaal gezien als je jezelf laat "omvormen" (van man tot vrouw) dan gaat de hormonenkuur vooraf aan de operatie (geslachtsverandering).
Dus, dan zou die persoon er al moeten uitzien als vrouw en borsten hebben ;)
Dan ga je vanuit dat hij de keuze al heeft gemaakt. ;-) Hij kan nog in de ontkenningsfase zitten, of de keuze hebben gemaakt er niet voor te gaan. Vergeet niet dat je niet even van man naar vrouw gaat, zeker niet als je op een bouwvakker lijkt dan verander je hoogstens in de lelijkste vrouw ter wereld. En dan heb je nog je familie vrienden aan wie je alles moet uitleggen.

Bedenk me ineens misschien is het wel een vrouw die een man wil worden en nog in de 1e fase zit (hormonen) :lol:
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Djarno

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

ken mensen met wie hij in de lagere school optrok en toen was hij al een jongen hoor.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Ok dan valt die laatste mogelijkheid af. :oops:
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Djarno

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

wat ik nogal bizar vind, is dat hij wel eens over vrouwen kan lollen, maar nooit een stap zet naar een vrouw toe. Zelfs wanneer je verlegen bent, zijn er nog mogelijkheden zoals het internet of eens aan die vriendin vragen: kan je een goed woordje doen? maar niets van dat alles.
Leeuwtjuh

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Waarom ben je in vredesnaam zo geobsedeerd door je bovenbuurman? Jemig... Get a life ofzo.
Superwoman

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Je komt wel erg obsessief over als het om je bovenbuurman gaat. Laat die man met rust want versieren doe je over het algemeen niet door direct te gaan vertellen hoe je je voelt. Ik zou op zoek gaan naar een andere hobby als ik jou was.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Ik wilde ook iets zeggen over moet je geen eigen topic openen in het obsessie topic, want dit lijkt wel een obsessie.
Dit is echt niet normaal meer zoals je reageert, het lijkt wel of je per se je buurman wilt bekeren of zijn coming out wil bewerkstelligen.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Djarno

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Bedankt voor de reacties.
Ik heb dit weekend heel erg veel en lang nagedacht en heb besloten om te verhuizen. Is slechts een huurappartementje en er zijn genoeg flats in die stijl en prijsklasse. Morgen ga ik alvast naar eentje bellen. Drastisch? Misschien wel, maar ik voel dat het nodig is om niet meer die overheersing te voelen.
Vlak voor ik verhuis, ga ik vragen of we even face to face kunnen praten. Is het positief, dan is het nog goed om wat afstand te hebben en zijn er dingen als LAT-relatie mogelijk. Is het negatief, dan zal ik niet meer het gevoel hebben dat ik er met mijn neus op zit en dat gaat rust geven.
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Soms de beste oplossing inderdaad wat je gekozen hebt, mooi dat het zo makkelijk kan. Good luck!
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
Black Rose
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 mei 2011 23:53

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Inderdaad dat is drastisch om die reden verhuizen, maar als jij ervan overtuigd bent dat je het daardoor beter kan loslaten is het misschien niet de slechtste optie.

Anderzijds vraag ik me dan af waardoor je zo pushte om die jongen proberen te outen (als ie dan al homo zou zijn).
Vanwaar die drang?
En komt het niet terug in een andere omgeving met andere mensen?
Ik las in je ander topic dat je gevoelens hebt voor die persoon en als je héél verliefd bent is het niet zo verwonderlijk dat je gaat uitpluizen of ie homo is of niet.
Het is enkel de manier waarop...
Vertrouw nooit informatie die je doorkrijgt via-via (zoals van die bevriende buurvrouw).
Die vragen zullen hem ook wel bereikt hebben en het zou kunnen dat dit gevoel niet wederzijds is, die jongen niet homo is of gewoon niet klaar is om zich te outen.

Je bent zelf mss ook door een periode gegaan waarin je twijfelde?
En nu die periode voorbij is zou je misschien toch ook verschieten van de directheid van mensen als ze jou vlakaf zouden vragen : "ben jij homo?".

Zelf ben ik lesbisch en totaal niet om beschaamd, maar als mensen zo direct op mij zouden afkomen met zo'n vraag dan zou ik me daar ook niet onmiddelijk comfortabel bij voelen.
Overigens zijn er ook mensen die nog nooit iets gehad hebben met iemand van hetzelfde geslacht en plots op iemand vallen waarvoor ze toch iets voelen en daar een homoseksuele relatie uit groeit.
Daarmee bedoel ik niet persé jouw buur, maar dat een relatie niet start bij een vraag als ben je homo/hetero/lesbisch ;)
Djarno

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Bedankt,

toen ik al zeker wist dat ik homo was, antwoordde ik op elke vraag: neen, ik ben zo niet. Omdat ik had gehoopt dat ik het zou kunnen blijven verbergen.
De via-via info is inderdaad een beetje met ups and downs, de ene dag superpositief, de andere dag negatief. Ze belt me enthousiast met de melding: hij is geen homo zei hij en heeft een vriendin sinds kort, iets later bleek die vriendin niet te bestaan.
Vandaag zegt ze mij: ik heb niet gezegd dat hij geen homo kan zijn, ik zei gewoon dat hij het tegenover mij niet bekent.
Die twee mensen zitten gedurig bij elkaar, als bonnie and clyde. Ze kunnen elkaar niet missen, erg ongezonde situatie zelfs. Ik mag bij die vrouw niet binnen. Alle gesprekken vinden plaats op straat of in de gang en sinds kort heb ik haar vaste nummer. Beetje belachelijk principieel.

Goed, als ik aan het verhuizen ben, ga ik afscheid nemen van hem en het hem dan zeggen, dat lijkt me een goed idee.
Ik probeer het al twee maanden intensief van me af te zetten, maar zelfs met therapie lukt dat niet. Dan denk ik dat ik zo'n beslissing kan en mag nemen.
Caio

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Ik ken wel nog iemand die sneller naar een vrouwentoilet zou gaan voor een "grote boodschap" daar die het iets hygiënischer vindt
Op mijn werk hadden we een stagiaire die na het eten steeds op het vrouwentoilet ging kotsen en in alles een viespeuk was. De vrouwen gingen toen uiteindelijk maar naar het herentoilet (de stagiaire ontkende dat zij de smeerlappin was) en waren er erg verbaasd over dat de herenplee veel schoner was dan het hunne bij normaal stagaireloos gebruik. cheerqd5
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: als iemand zegt geen homo te zijn maar.....

Caio schreef:Op mijn werk hadden we een stagiaire die na het eten steeds op het vrouwentoilet ging kotsen en in alles een viespeuk was.
Dat lijkt me op zich al bizar. Vroeg niemand zich dan af waarom iemand na het eten steeds moet kotsen?
* Liebe Macht Frei *
Djarno

zo hard liegen

Gisteren hoorde ik twee buren in de gang praten over mij. Het waren gemene roddels, op een bepaald moment kom ik aan waar zij staan en zeg ik: sorry, maar jullie praatten zooo luid ( wat ook echt zo was) dat ik alles heb opgevangen. Ik vind dit echt wel laag en gemeen van jullie.
Toen begonnen zij: jij stalkt ons. Ik zei: ik woon hier en de gang is openbaar. Mag ik aub vragen waarom er zo over mij wordt gepraat? Ze zeiden: we praatten niet over jou, jij bent compleet gek geworden. Ik zei: ik heb mijn naam gehoord, heb een zeldzame naam, het ging over dingen mbt het appartement, leugens, roddels, dus wie anders zou er toevallig ook zo heten, hier over de vloer komen en toevallig zovele zeldzame dingen met mij gemeen hebben?

Toen ik dat zei, moesten ze heel snel gaan eten.

Wat doe je met zo'n mensen wetende dat je die nog elke dag moet ontmoeten wanneer je binnen- en buitenloopt, op vergaderingen over het gebouw.....

Ik zou nog begrip hebben gehad mochten zij toegeven dat ze fout waren, maar het dan nog zo manipuleren en wetende dat die vrouw een lerares godsdienst is....
Leeuwtjuh

Re: zo hard liegen

Serieus; jij hebt echt een obsessie wbt jouw buren. Jemig...

Ik hoop dat je snel gaat verhuizen en je voortaan niet meer met je buren bemoeit. Echt ontzettend vreemd deze gehele situatie. Zowel met je buurvrouw als je buurman waar je gevoelens voor hebt.
Leeuwtjuh

Re: zo hard liegen

Wat wil je nou eigenlijk bereiken met al deze burentopics? Waar gaat het nou inhoudelijk om? Heb je zelf geen leven/vrienden/contacten/hobby's dat je je telkens met je buren bezig houdt?

Ik ga al je burentopics eens samenvoegen tot 1 topic. Ik ben jouw buren een beetje zat.
Djarno

Re: Djarno's burentopic

Dit staat eigenlijk los van de andere situatie en hoort niet samengevoegd te worden, vind ik persoonlijk.

Het gaat me niet over de buren, maar over mensen die blijven liegen, ook al worden ze hard met hun leugens geconfronteerd.
Leeuwtjuh

Re: Djarno's burentopic

Open dan een topic over liegen in het algemeen, en wat dan nog, wat wil je daarmee bereiken dan? Wil je een soort discussie aan gaan ?
Er waren vier lopende topics specifiek over jouw buren. Dit is nu 1 Djarno's burentopic geworden, zodat het niet uit de hand gaat lopen.

Reageer ook eens op de inhoud van alle reacties; bijvoorbeeld: waarom ben jij zo geobsedeerd door jouw buren?
Kun je ze niet gewoon met rust laten en verder niet? Wanneer ga je verhuizen? Waarom trek je het je telkens zo aan?
Djarno

Re: Djarno's burentopic

Ik heb vrijdag al mijn moed bij elkaar geraapt en opgebiecht dat ik verliefd ben. Het was duidelijk dat hij het al wist van de buurvrouw. Ik heb gevraagd of ge konden praten en hij is toen in de gang beginnen schelden en heeft me zelfs fysiek toegetakeld.
Verder heeft hij me erg zwaar bedreigd. Ik mocht hem geen enkele keer meer "bekijken" als ik hem toevallig kruis in de gang of hij maakt me af. Ik loop hier met angst door de gang. Durf geen politie te bellen of hij gaat helemaal door het lint. Je had die blik in zijn ogen moeten zien.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Djarno's burentopic

Als ik dat zo lees kan ik je buurman heel goed begrijpen.
Het lijkt me voor hem bepaald geen pretje jou als buurman te hebben, Djarno.
* Liebe Macht Frei *
Djarno

Re: Djarno's burentopic

Bedankt voor de steun. Dus heb ik het "fysieke geweld" en "bedreigingen" verdiend?
Gebruikersavatar
Black Rose
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 mei 2011 23:53

Re: Djarno's burentopic

Als je het hem gewoon gezegd hebt zonder meer dan heb je in mijn ogen geen geweld verdiend en vind ik het erg voor jou dat dit gebeurde.
Wat en in welke mate voordien allemaal gebeurd is vind ik moeilijk om mijn mening over te uiten zonder één van je buren te zijn.

Het lijkt nu toch wel duidelijk dat die jongen/man zich niet gelukkig voelde door al die vragen enzo via de buurvrouw.
Op één of andere manier is hij misschien wel bang geworden van jou of heeft hij op zijn minst als opdringerig ervaren dat er van hem bijna geëist werd zich te uiten als homo (als hij dat trouwens zou zijn).

Ik hoop sowieso dat je snel bekomt van jouw angst en verwondingen (niet te erg hoop ik?)?
En dat je in het vervolg als je op iemand valt op een rustige manier met de persoon in kwestie contact te leggen.
En of die nu heel mannelijk en stoer overkomt of een paar vrouwelijke trekjes heeft gewoon accepteert wanneer die zegt niet homo te zijn.
Als een man een vrouw probeert te versieren, dan gaat die toch ook niet via-via eerst informeren of ze toch niet lesbisch is?
Contacten leg je stap voor stap, niet door eerst een geaardheidcheck uit te voeren en onmiddelijk je liefde te verklaren. Meestal toch?

Terug naar “Eenzaamheid, relaties en seksualiteit”