Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Beste Loes,

Ik denk dat dit een cookie probleem is. Misschien kun je eens al je cookies wissen en dan moet je eenmalig op alle websites weer inloggen en opnieuw aanvinken om je gebruikersnaam en wachtwoord te onthouden, en dan moet het als het goed is geen probleem meer opleveren. Dit houdt dus wel in dat je 'overal' waar je komt, opnieuw in moet loggen.

Groetjes,
Leeuwtjuh
Gebruikersavatar
Loes
Berichten: 733
Lid geworden op: 13 aug 2005 19:59

Re: Vragen van leden.

Leeuwtjuh..

Dank je wel..
Ga dat later eens uitproberen..
Dat moet mijn mannetje doen..

Liefs Loes 3some
Morgen zal de zon weer schijnen....
Isaia

Re: Vragen van leden.

Ik kan niet in de chat , krijg deze melding:

phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/chat/lib/class/AJAXChat.php on line 2479: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at [ROOT]/chat/lib/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/chat/lib/class/AJAXChat.php on line 2479: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at [ROOT]/chat/lib/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/chat/lib/class/AJAXChatHTTPHeader.php on line 36: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/chat/lib/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/chat/lib/class/AJAXChatHTTPHeader.php on line 37: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/chat/lib/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/chat/lib/class/AJAXChatHTTPHeader.php on line 41: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/chat/lib/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/chat/lib/class/AJAXChatHTTPHeader.php on line 45: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/chat/lib/config.php:1)


Kan iemand mij helpen?
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: Vragen van leden.

Hoi Isaia,

Ik krijg dezelfde mededelingen en kom ook niet in de chat!
love3
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

De chatbox heeft een tijdelijke storing. Sorry voor het ongemak. Het forumbeheer hoopt de problemen zo snel mogelijk op te lossen! In het subforum Grand Cafe staat een slowchattopic. Dit topic mag als vervanging gebruikt worden.
elgebak

Re: Vragen van leden.

Hoi,
Er is me verteld dat ik foto's mag meesturen voor het forumportret, maar hoe stuur ik die mee? Moet dat als bijlage of gewoon in de tekst? Alvast bedankt.
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Dat mag per email, per pb, uploaden en invoegen etc. Dat maakt niets uit :D
Wees wel duidelijk waar welk plaatje staat!
elgebak

Re: Vragen van leden.

Leeuwtjuh schreef:Dat mag per email, per pb, uploaden en invoegen etc. Dat maakt niets uit :D
Wees wel duidelijk waar welk plaatje staat!
wow dank je voor je ultrasnelle reactie! :D
viooltje

Re: Vragen van leden.

hey even een opmerking die me nu opval

dat als ik nog niet ingelog was deze "Feedback en algemene informatie" kon lezen en openen
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Dat is ook de bedoeling :D
Gebruikersavatar
adb86
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jun 2012 12:53

Re: Vragen van leden.

Ik heb een vraag betreffende de toegankelijkheid van het forum. Een tijdje geleden ging ik naar de fysio en moest ik daar nogal lang wachten. Ik ging toen maar eens op mijn mobiel internetten en wou ook even op het forum kijken. Toen kreeg ik een melding dat mijn IP-adres was geblokkeerd (vanwege het gebruik van een proxy server?) en dat ik dus niet op het forum kon kijken.

Is dit een bewuste keuze dat mensen gebruikmakend van mobiel internet niet op het forum kunnen komen? Ik kon er namelijk niks over vinden in de forumregels :o
There is no such thing in life as normal (Morrissey)
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Klopt. Een tijd geleden werd het forum aangevallen via proxyservers en hadden wij regelmatig last van spamvorming, waardoor wij hebben besloten deze te blokkeren. Hierbij vallen ook sommige providers die mobiel internetten ondersteunt.
Gebruikersavatar
adb86
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jun 2012 12:53

Re: Vragen van leden.

ok! dank je voor de info. Dan weet ik in elk geval dat ik niks verkeerd deed :lol:
There is no such thing in life as normal (Morrissey)
silent one

Re: Vragen van leden.

Hallo, sorry voor de vragen want ik denk dat ze dom zijn

Op deze forum zie ik bij sommige dingen een donker boekje (denk ik) staan voor de tekst, maar bij andere dingen een licht boekje. waarom zijn niet alle boekjes donker of licht?

en is hier iets waar ik soort van online dagboekje kan hebben en waar mensen die niet lid zijn niets kunnen lezen? ik kan niet praten, maar wil dus dingen schrijven, alleen wil niet dat iedereen op internet domme dingen die ik schrijf leest.
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: Vragen van leden.

hoi silent one,

dat donkere vakje betekent dat het een nieuwe post is, die je nog niet hebt gelezen.
een licht vakje betekent dat je de post wel hebt gelezen.

in het forum 'onder ons' kunnen gasten niet komen, alleen geregistreerde leden.
dat forum vind je hier : http://psycholoog.net/forum/viewforum.php?f=24
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
silent one

Re: Vragen van leden.

dank u wel,

sorry voor veel vragen
Ka-yicka

Re: Vragen van leden.

Sinds zaterdag wodt ik steeds van de chat gegooid en krijg het volgende te zien

AJAX Chat

Gebruikersnaam:

Wachtwoord*:

Kanaal: Openbaar

Taal: عربيБългарскиPortuguês (Brasil)DeutschΕλληνικαEnglishEspañolSuomiFrançaisעבריתItalianoNederlandsNorskPolskiRomâniaРусскийSlovenčinaSrpskiSvenskaTürkçeУкраїнська中文 (简体)
* Geregistreerde gebruikers

AJAX Chat © blueimp.net

Volgens de medechatters blijf ik wel zichtbaar in de chat.
Wat is hier het probleem van en hoe kan dat worden opgelost?
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Vragen van leden.

Gebruik je internet explorer?


Die browser is niet chatvriendelijk,ik heb het ook na twee minuten dat ik dan word uitgelogd.

Neem een andere browser en het is opgelost (vb firefox)
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
eefje

Re: Vragen van leden.

Ik krijg als ik 'n bericht wil openen, steeds 'n ''pop up'' met 'n reclame spot...klik dat snel weg, mr is zo irritant, hoe krijg ik dat weg?
Leeuwtjuh

Re: Vragen van leden.

Verwijder de mallware op je eigen laptop :)
eefje

Re: Vragen van leden.

Leeuwtjuh schreef:Verwijder de mallware op je eigen laptop :)
de wat???!!!
Ka-yicka

Re: Vragen van leden.

Heb altijd ie als standaard browser gehad en nooit problemen mee ondervonden.
Firefox ingesteld als standaard browser.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”