lifelovelaugh

wat te doen met deze jongen :(

Hey Hallo allemaal,

Ik zit een beetje in de knoop want weet niet zo goed wat ik moet doen met een jongen.
Heb pas een jongen leren kennen denk pas een maandje geleden dat we voor het eerst een date hadden. En dat was echt super leuk en gezellig, en ben nu ook al vaker bij hem geweest ben vorige week zelf 4 of 5 dagen bij hem geweest ook bij hem blijven slapen.
En dat was ook echt super leuk en gezellig konden het heel goed met elkaar vinden hebben leuke dingen gedaan. en we hebben ook 2 dagen helemaal niks gedaan hahaha alleen maar gezellig op bed gelegen wat film gekeken en wat liggen rollebollen, knuffelen en zoenen.
Het voelde allemaal zo goed en ik had het gevoel dat hij mij wel leuk vond en zo maar toen ik maandag thuis op Facebook zat en met hem aan het chatten was zei hij dit allemaal (heb een beetje ons chat verhaal gekopieerd dan kunnen jullie het lezen) want ik weet het gewoon niet wat ik ermee moet doen, want ik vind hem stiekem echt leuk :(
en durf het nu niet meer toe te geven... maar lees het maar is wel beetje lang!!


Hij: vind je het leuk, zoals het nu is tussen ons?

Ik: ja hoezo?

Hij: ik ook
maar ik moet wel even zeggen, om even de duidelijkheid er in te hebben, wat we van elkaar verwachten en zo, dat ik op dit moment niet toe ben aan een vaste relatie
ik weet niet of jij dat zoekt, maar op't moment ben ik niet in staat dat op een fatsoenlijke manier te bieden
maar wat we nu hebben, gewoon zoals we de afgelopen dagen gespendeerd hebben, dat vond ik super

Ik: ja dat snap ik...en dat wat we nu hebben zou ik niet met iemand anders kunnen...ik zelf ben er ook nog een beetje voorzichtig mee om een vaste relatie te beginnen... maar met de tijd zou ik het wel graag willen...
maar ken je ook maar net... maar weet wel dat ik je leuk vind en wie weet met de tijd ^^
en ik vond het ook echt super leuk met jou samen die dagen... en hoop ook op nog meer leuke dagen samen

Hij: haha, ik ook
vond het ook echt super leuk
maar ik ben blij dat je er enigszins hetzelfde als ik over denkt

Ik: maar zou je wel weer een relatie willen hebben over een tijd?

Hij: ja, uiteindelijk wel, maar ik weet nog niet wanneer en hoe
daarom gebruik ik nu mijn tijd ook om er zonder verplichtingen en beperkingen over na te kunnen denken
daarom wil ik mezelf nu ook niet aan iemand binden want dat zou alles alleen maar gecompliceerd maken

Ik: ja oke snap het wel....daarom wie weet met de tijd maar dan even een kut vraag dat tussen ons is niet gwn voor de fun... want dat is mij al te vaak overkomen dan iemand mij dat flikt...
want ik heb het echt leuk en gezellig met je en ook al zijn we beide nu nog niet echt toe aan een relatie...zou het denk ik wel jammer vinden dat het nu opeens anders zou gaan lopen tussen ons

Hij: ja, dat snap ik, want ik vind het ook erg leuk met je
maar wat is je vraag?

Ik:dat wat er nu tussen ons is en is gebeurt dat dat niet gewoon voor de fun is?

Hij: oh, op die manier
nou, ik vind het gewoon super fijn en leuk met jou
dus op't moment is't wel een beetje voor de fun, denk ik, want ik kan nu nog niet zeggen of't wel of niet tot iets uit gaat groeien

Ik: nah... wie weet het zal voor ons beide tijd nodig hebben om te kijken of het wel of niet iets word want zolang kennen we elkaar nou ook weer niet ^^

Hij: yeah, dat zeker
we kijken wel, zoals ik het nu zie maken we gewoon lekker plezier met elkaar en zien we in de toekomst wel wat we doen

Ik: ja daarom

Hij:cool, dan is dat tenminste een beetje duidelijk
_____________________________________________


zo dat is het Facebook gesprek :( beetje lastig allemaal want vind het ook moeilijk om te geloven dat het gewoon voor de fun is... op de manier hoe hij naar mij kijkt en mij aan raakt en wat we nu allemaal al hebben gedaan ik zo een korte tijd!!
kan dat gewoon niet geloven :(
En ik ben zo dom geweest om gedeeltes tegen hem te liegen dat ik het allemaal wel best vind uiteindelijk zo zoals het nu gaat... en dat wat ik zei over dat ik ook nog niet zeker ben voor een nieuwe relatie aan te gaan is wel waar... maar dan nog met hem zou ik het wel heel graag proberen en die angst overwinnen.

Ja ik ben namelijk bang voor weer een relatie in te stappen heb al te veel mee gemaakt en te vaak met een gebroken hart achter gelaten... daarom dat ik altijd heb gezegd op een relatie kun je gewoon niet rekenen...maar dat is uiteindelijk wel een beetje onzin want op een relatie kun je soms wel rekenen op elkaar en elkaar vertrouwen!!!
uiteindelijk is liefde toch belangrijk :)
maar ik dwaal af en ik heb al zo een lang verhaal pff...
maar hoop dat jullie mij iets van advies kunnen geven of wat dan ook want ik weet gewoon niet wat te doen... het doet gewoon pijn, want ik vind hem echt leuk!!

(P.S. hij heeft eigenlijk pas net 3-4maanden een relatie achter de rug van 8jaar) dus het is enigs zins wel te begrijpen wat hij zegt maar dan nog het gevoel dat hij mij geeft hoe hij met mij omgaat dat kan niet gewoon voor de fun zijn dat geloof ik niet :(


Bedankt voor het lange verhaal te lezen hahaha sorry korter kom het niet hoop dat iemand mijn een beetje kan helpen of steunen want ik zit er echt mee!!!

KUS!!!
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: wat te doen met deze jongen :(

hoi livelovelaugh,

wat wil jij?

ik heb heel veel gelezen van wat hij wil, of liever wat hij niet wil ;)

hij wil géén relatie, géén duidelijke binding. alleen fun, wel de lusten, niet de lasten.

kun jij je daarin vinden of niet?

wil jij meer dan alleen fun, dan zou ik als ik jou was er een punt achter zetten
of op zijn minst afstand nemen.

des te langer je in de situatie blijft waarin jouw gevoelens niet beantwoord worden,
des te slechter is dit voor jou en je zelfvertrouwen.

Succes ermee :)
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
lifelovelaugh

Re: wat te doen met deze jongen :(

Ik weet nog niet precies wat ik wil... vind het opzich wel leuk en aardig allemaal wat er nu tussen die jongen en mij is... maar ik vind hem ook leuk en ben bang dat ik meer gevoelens voor hem zal krijgen ook al weet ik zelf nog niet of ik ook wel toe ben aan een nieuwe relatie en hij is gewoon onduidelijk dan geeft hij mij het gevoel dat hij mij leuk vind en dan zegt hij dit... zo tegenstrijdig !!

zou best wel een nieuwe relatie willen over een tijdje... maar ik ken die jongen ook nog maar net iets langen dan een maandje dus zo goed kennen we elkaar nou ook weer niet om zo maar een relatie te beginnen
Gebruikersavatar
Black Rose
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 mei 2011 23:53

Re: wat te doen met deze jongen :(

De lengte van jouw verhaal viel best mee ;)

Ik ben geen relatietherapeute, maar dit is wat ik erover denk :

Op zich vind ik het niet zo vreemd dat iemand die net een relatie achter de rug heeft van 8 jaar angst heeft om zich terug te binden.
Anderzijds hoef jij daar niet onder te lijden.
Ook jij bent een beetje bang om een nieuwe relatie aan te gaan, maar staat er wel al voor open. Gevolg : aangezien hij daar voor zichzelf nog geen duidelijkheid over heeft brengt dit voor jou angst mee, maar ondertussen voelt hij zich nu gerust.
In die zin dat hij weet dat je er voor open staat (dus hij zal jou niet verliezen) en ook is er geen druk : dus wordt het niets ergens staat hij "safe" want hij heeft jouw verwittigd.

Theoretisch zou je kunnen stellen dat het best is om jezelf te beschermen voor een mogelijke ontgoocheling om tot hij zich klaar voelt om een nieuwe relatie aan te gaan jullie best vrienden blijven.
Maar is dat nog mogelijk aangezien de vonk al overgesprongen is?
Ik zou duidelijk met hem praten over jouw angst, uiteindelijk heeft hij dat ook gedaan en communicatie (van beide kanten) is de beste start voor een relatie.
Kan je het aan om het tijdelijk bij vriendschap te houden, nadat je uitgelegd hebt waarom en geeft hij echt om jou dan zal hij jouw gevoelens evenzeer respecteren (is mijn mening).
De kans bestaat uiteraard dat hij ondertussen iemand anders leert kennen, of jij dat doet.
Dat risico is voor beiden even groot.
Maar ik blijf erbij dat hij het niet als een afwijzing mag ervaren wanneer jij uitlegt dat je bang bent achteraf je gebruikt te voelen indien het niets wordt.

Sterkte [045]
Gebruikersavatar
Black Rose
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 mei 2011 23:53

Re: wat te doen met deze jongen :(

P.S. : Had enkel jouw eerste post gelezen toen ik reageerde, maar het zou ook nu min of meer op hetzelfde neerkomen ;)
lifelovelaugh

Re: wat te doen met deze jongen :(

denk dat ik gewoon ga kijken hoe alles loopt... weet alleen nog niet wanneer ik het eerlijk durf toe te geven dat ik hem toch stiekem best leuk vind... maar dat komt nog wel
en idd wie weet we kennen elkaar ook nog maar net iets langer als een maand dus zo goed kennen we elkaar ook weer niet... dus wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren
maar voor het ergste geval bescherm ik mijn hartje toch nog even goed hahaha voor dat weer iemand hem breekt ^^ dus laat ik hem niet al te dicht bij mij komen... en stel het zou nooit iets worden hoop ik dat ik met hem nog steeds goeie vrienden kan blijven :)

Terug naar “Jongerenforum”