Boris

Wat denken jullie?

Hey iedereen,

Ik ben een 'jongen' van 21 en zit met een vraag/probleem...

Het zit zo dat ik nu al 2 jaar een half verkeer met mijn vriendin. En we studeren allebei dus hebben nu normaal vakantie, maar omdat ik door mijn studies 3 herexamens heb en een bachelorproef moet afmaken heb ik geen tijd tijdens juli en augustus om veel te doen en kunnen dus niet op reis gaan. Nu heb ik mijn laatste herexamen op 6 september en begint zij met school op 17 september (omdat ze veranderd van school). We hadden gezegd van we kunnen dan wat tijd met elkaar doorbrengen en we zullen dan een 4tal dagen een citytrip doen. Nu gisteren zegt ze ineens van ja ik ga 4 van die dagen op reis met mijn vrienden(zowel jongens als meisjes) tot en met 16 september. Nu hadden we woorden omdat ik zei van: hoe wij gingen toch op reis en gaan wij dan niet op reis? .... En van haar ouders mag ze niet op reis gaan met mij en met haar vrienden. Dus ze moest kiezen en heeft voor haar vrienden gekozen.

Ik vroeg mij nu af ben ik dan verkeerd? Want ze zegt dat ik te jaloers ben en dat ze gaat omdat ik alleen aan mijn eigen denk. Ik was gewoon 'boos' omdat ik er zo naar uit keek na elkaar zo lang niet te zien en we eigelijk hadden afgesproken. Ben ik dan echt te jaloers of wat dan ook?

Bedankt,
Bob
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Wat denken jullie?

Als je een relatie hebt van ruim twee jaar dan is het vreemd te noemen als ze haar vrienden kiest verkiest boven jou, om mee op reis te gaan. Zeker als de reismogelijkheden zo beperkt zijn.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Jongerenforum”