Sunflower2012

Activatie van mijn oude account

Tot 3,5 jaar geleden schreef ik regelmatig op dit forum onder de naam Sunflower. Ik probeerde vandaag in te loggen met die naam en bijbehorende wachtwoord, maar krijg te lezen, dat mijn account handmatig gedeactiveerd door de beheerder kan worden.

Kunt u mij vertellen waar ik dit aan kan vragen?

Groetjes
Sunflower2012 aka Sunflower :)
Gebruikersavatar
Selfje
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 jan 2012 13:27

Re: Activatie van mijn oude account

Hoi Sunflower,

Ik zal dit voor je nazoeken.
Laat je glimlach de wereld veranderen,
maar laat de wereld niet je glimlach veranderen.
Sunflower2012

Re: Activatie van mijn oude account

Bedankt Selfje, dan wacht ik geduldig af :)
Leeuwtjuh

Re: Activatie van mijn oude account

Beste Sunflower2012,

Op een gegeven moment liep het aantal gebruikersaccounts van niet-actieve-leden op en waren de meeste namen niet meer beschikbaar. Dit was ontzettend jammer omdat er nog volop andere wel-actieve leden zijn die hier graag gebruik van willen maken. Hierop hebben wij alle gebruikersaccounts die langer dan een half jaar niet-actief zijn geweest gedeactiveerd en verwijderd. Dit komt regelmatig voor bij de grote forum-opruim-actie en meestal merkt niemand hier iets van. Het heeft geen zin om 13483947239 niet-actieve leden op een forum te hebben. Daarmee verlies je het overzicht. Dan zou je alleen maar leden voor de statistieken hebben en daar hebben wij niet voor gekozen. Je oude account kan na deze verwijdering dus niet teruggehaald en geactiveerd worden, volgens het 'you snooze, you loose'-principe.

Namens het moderatorteam,
Leeuwtjuh
Sunflower2012

Re: Activatie van mijn oude account

Geen probleem :)
Dan ga ik onder deze naam verder, maar ik zal nl. nog een aantal postings van mezelf onder deze naam, dus vandaar de vraag.
Leeuwtjuh

Re: Activatie van mijn oude account

Prima :nod: Dat is geen probleem. :)

Terug naar “Feedback en algemene informatie”