Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Timothy Lee schreef:eh.. ik wordt regelmatig automatisch uitgelogt op de site...
Cookies worden niet verwijdert, tijdens een sessie of na een verloop van tijd.
Probeer eens een andere browser, het probleem kan in de browser zelf zitten.
Leeuwtjuh schreef:Ccleaner al geprobeerd? :o
Leuk programma, dat wel, maar kijk uit dat hij niet al je login gegevens op sites verwijderd, want dan moet je alles opnieuw gaan ingeven. Ik zou eerder TuneUp Utilities proberen om het probleem op te lossen.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Lost Soul schreef: want dan moet je alles opnieuw gaan ingeven.
Hoe is dat slecht? ;)

Kun je gelijk de overtollige cookies verwijderen...
Timothy Lee

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

ben d'er al achter :P
Ik gebruik opera en al hij de "turbo" inschakelt of uitschakelt moet ik opnieuw inloggen ;)
Audrey

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Timothy Lee schreef:ben d'er al achter :P
Ik gebruik opera en al hij de "turbo" inschakelt of uitschakelt moet ik opnieuw inloggen ;)
Naar mijn ervaring is opera met turbo trager dan zonder, plus dat hij regelmatig foutmeldingen weergeeft en er langer over doet pagina's te laden. Misschien dat het bij jou wel een positief effect heeft, maar als je het mij vraagt, kun je turbo het beste uitgeschakeld houden. :nod:
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Leeuwtjuh schreef:Hoe is dat slecht? ;)
Als je je login naam en wachtwoord niet uit het hoofd weet en je hebt het niet ergens opgeschreven of opgeslagen dan kun je gaan zoeken, of je moet nieuwe wachtwoorden gaan aanvragen, allemaal extra werk.
Leeuwtjuh schreef:Kun je gelijk de overtollige cookies verwijderen...
Die kun je ook op gebruiksvriendelijke manieren verwijderen ;)
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Leeuwtjuh

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Lost Soul schreef:Als je je login naam en wachtwoord niet uit het hoofd weet en je hebt het niet ergens opgeschreven of opgeslagen dan kun je gaan zoeken, of je moet nieuwe wachtwoorden gaan aanvragen, allemaal extra werk.
Als je je inloggegevens vergeet van sites waar je 'wel eens' geweest bent, kun je er beter weg blijven :tongue:
En als je eenmaal een beetje moeite doet om ze terug te krijgen, onthoud je ze ook beter.
Dat heet 'braintraining'.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”