Ik vrees dat dit echter niet de bedoeling was?
Sorry, het viel me op.

Heb het goed gezet! Bedankt voor je oplettendheidThundersheep* schreef:Momo, je hebt het topic naar het archief verplaatsd..
Ik vrees dat dit echter niet de bedoeling was?
Sorry, het viel me op.![]()
Bij mij staat dat ik de berichten van dat forum niet mag lezen. Heeft dat met de oude stijl te maken ofniet?Leeuwtjuh schreef:De alternatieve sector van het forum is geopend![]()
You have entered; the twilight zone.
Tududududududu
Bij mij staat dat inderdaad ook, ik vraag me dat ook af. Het zou zonde zijn als ik daar niet bij kan door de stijl.Wen schreef:Bij mij staat dat ik de berichten van dat forum niet mag lezen. Heeft dat met de oude stijl te maken ofniet?Leeuwtjuh schreef:De alternatieve sector van het forum is geopend![]()
Tududududududu
Heb het net even gecheckt. Daar ligt het niet aan. Ik kan het daar ook niet zien.Memories schreef:Bij mij staat dat inderdaad ook, ik vraag me dat ook af. Het zou zonde zijn als ik daar niet bij kan door de stijl.Wen schreef:Bij mij staat dat ik de berichten van dat forum niet mag lezen. Heeft dat met de oude stijl te maken ofniet?Leeuwtjuh schreef:De alternatieve sector van het forum is geopend![]()
Tududududududu
Oh, sorry!Leeuwtjuh schreef:Tjongejongejonge...
Alle mods en beheerders kunnen erin; nu alleen de leden nog!!!!
Wordt aan gewerkt