Thundersheep*

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Ik wil Leeuwtjuh even bedanken voor ons gesprek eerder vandaag.
Ik vond het lief van je, dat je zo begripvol reageerde!

Fijn om het er eventjes met je over gehad te hebben!
love3 love3 love3 love3 love3
Mickey~

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

ik vind zoeza een tof leuk volhoudertje! ;)
ijzersterke dame, echt waar.
Leeuwtjuh

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Ik vind momo een schat met veel doorzettingsvermogen en een flinke dosis humor, ook als het tegen zit, weet ze zich er doorheen te slaan en dat vind ik sterk van haar. love3
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Mijn complimenten gaan uit naar Eefje omdat ze doorzet en vecht voor een eigen bestaan.

3some
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
noekiej2

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Schaap,
De laatste tijd praat ik wat meer met jou en ik vind je een super schaap! Je bent lief 3some
Melizzy

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Ik zat te denken, waar ga ik mijn 1000e post plaatsen.. En toen kwam memories met het idee om dat bij complimenten te doen. Dus bij deze.

Ik ga geen namen noemen, want wat ik nu ga zeggen telt voor zoveel mensen hier dat ik dan aan het typen blijf ;) Dus dit gaat over de forummers. (incl mods uiteraard)

Ik vind dat hier ontzettend bijzondere mensen zitten. Mensen met meer kwaliteiten dan ze zelf vaak zien. Mensen met kracht, doorzettingsvermogen en er ook nog voor een ander zijn. Dat vind ik tof. love3
Positive

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

En ik vind jou ook tof dat je durft te doen wat je wil. Wat een ander er ook van vind melizzy. 3some
Melizzy

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Positive schreef:En ik vind jou ook tof dat je durft te doen wat je wil. Wat een ander er ook van vind melizzy. 3some
Ahw love3
viooltje

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

dank je, modjes, wie vanjullie weet ik niet,
soms zie ik dat het mystica is ;)

3some 3some 3some voor alle drie

voor het herstellen van mijn fouten met plaatjes


en al de forumleden, zomaar 3some
Leeuwtjuh

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

That would be me then... Ik modereer meestal onzichtbaar. :lol:

(en in dit geval was ik het ook)

Maar geen dank love3 ! Graag gedaan...

Ik wil iets leuks zeggen over alle forumschatjes...

Leeuw houdt van jullie love3

En in het bijzonder nog even over Patsas, vanwege haar inspanningen en haar doorzettingsvermogen. Momo, omdat ze er altijd voor (iedereen?) mij is. Melizzy, met wie ik altijd veel plezier heb. Monk omdattie zo heerlijk zichzelf kan zijn en natuurlijk Mystica, omdat... Nouja, gewoon omdat Mystica, punt. :D

:knuffel: :knuffel: :knuffel:
noekiej2

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Meliz je bent harstikke koel en zwaar tof en ze heeft een vette bril love3
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Ik vind mezelf wel eens goed vandaag :lol:
Spoiler:
als niemand zegt doe ik zelf wel
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Leeuwtjuh

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Zegguh, kijk even 3 posts hierboven. :tongue: :roll:
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

25 oktober :-s

wel al heuuuuuuuuuul lang geleden :D
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

:eek:

leeuw zegt altijd de liefste dingen :angry:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Ik wil Leeuwtjuh even heel hartelijk bedanken voor het feit dat ze gisteren weer even naar Breda is afgereisd om ons/mij te helpen met de huishouding. Zoals sommigen misschien elders hebben gelezen heb ik mijn enkelbanden gescheurd vorige week zondag toen ik van de trap zwikte en mijn man heeft een halve rughernia en is ook niet echt mobiel te noemen op het moment (Bad Timing Award :evil: ).

In een gezin met kinderen is het op zich nog wel te doen als de kinderen goed meehelpen en dat doen ze ook. Maar sommige dingen als een badkamer schoonmaken of de benedenverdieping stofzuigen en dweilen is gewoon niet te doen voor kleine kinderen en ook niet voor ouders met pijnlijke enkels/benen. En dan is het zo fijn als je ergens in het land nog een geweldige adoptie dochter hebt die gewoon in het weekend naar je toekomt en het huishouden weer even een douw geeft zodat we weer een week doorkomen zonder in een al te vies huis te blijven zitten.

Thank You my dear Lioness love3 :knuffel:
Inzicht als Uitweg..
Magneet

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Dat is inderdaad geweldig van leeuw love3
Veel beterschap, Mystica. 3some
Mickey~

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Wat lief van je leeuw!

En beterschap voor jou en je man mystica.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Thx :) love3
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Ik wil Mystica even bedanken voor de gelegenheid om al minstens 2 jaar lang haar gezin binnen te stormen en me flink te laten verwennen met aandacht, knuffels, goeie gespreken, lekker eten, voor de ultra lieve cadeautjes altijd en het feit dat ze altijd voor me klaar staat als ik haar nodig heb, mij nieuwe inzichten geeft, me er doorheen helpt als ik het even niet meer zie zitten, altijd creatieve oplossingen verzint om mijn leven een stuk aangenamer te maken of gewoon voor me in de bres te springen als het zelf even niet meer lukt, de eenzaamheid verdrijft, planeet leeuwtjuh wilt leren kennen, gezond verstand er verbaal even in ramt als het even spoorloos is, gezelligheid, energie, liefde & warmte geeft en dan nog een soort van verbaast is als ik een keer iets terug wil doen terwijl het gewoon vanzelfsprekend is en ik desnoods nog de halve wereld voor haar afreis. Thanks!

love3 :knuffel:
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Jaja dat weet ik wel maar ik vind het leuk om te doen he. Ik vind het gezellig als je komt (en binnenstormt ?!) en ik vind het fijn om je af en toe te verwennen of iets leuks toe stoppen. En je werkt er zelf ook hard genoeg voor om jezelf te verbeteren en zo. Het is prettig als iemand niet bang voor me is en de confrontatie met mij en/of zichzelf aan durft te gaan om daarmee juist ook die moeilijke dingen door te worstelen zodat het beter gaat.

En die gezelligheid is wederzijds. Ik vind het ook heel gezellig als je komt, als we boodschapjes doen of de was samen opvouwen. Als we een leuke film kijken of lekker samen zitten te eten. Het is niet dat ik het enkel voor jou doe he ;)
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: Zeg eens iets leuks over een ander...

Mystica schreef:Jaja dat weet ik wel maar ik vind het leuk om te doen he.
Ik oohook :lol: !
Het is niet dat ik het enkel voor jou doe he ;)
We'll call it even, ok? :D

Terug naar “Positieve verhalen en tips”