moeilijkkarakter

Re: Offtopics over God

Zwaartekracht debunked. Bewijs voor het bestaan van God 8)
Opa Black

Re: Offtopics over God

Geert is ook een God.

Ek bedoelde dus mijn de witte haren Geert..
Toch weer eens leuk om te zien hoe mensen met hun eigen ideetjes zonder onderlinge verbindingen in hun cognitive mappen hebben gerangschikt.
Mensen die geloven worden op hun ziel getrapt maar als er dan iets komt dat een ander zelf niet aan staat..... bv onze Geert met de witte haren...... dan..... ja dan worden ze helemaal wild en dan komt het (Moslim) geweld uit de kast..... kogels en zo. En dan moet hun mening maar respecteerd worden.
Leuk al mensen hierzo. :D
moeilijkkarakter

Re: Offtopics over God

Opa Black schreef:Mensen die geloven worden op hun ziel getrapt
001_rolleyes
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15139
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Offtopics over God

Opa Black schreef:Mensen die geloven worden op hun ziel getrapt maar als er dan iets komt dat een ander zelf niet aan staat..... bv onze Geert met de witte haren...... dan..... ja dan worden ze helemaal wild en dan komt het (Moslim) geweld uit de kast..... kogels en zo. En dan moet hun mening maar respecteerd worden. Leuk al mensen hierzo. :D


Niet zeuren Opa. In de regel maak ik ruzie met iedereen die maar het minste spatje sympathie voor Geert met de witte haren heeft.
Dat vind ik een bron van vermaak. Provoceren vind ik waarschijnlijk net zo grappig als jij, maar wie kaatst mag de natuurlijk de bal terug verwachten.
Kogels hebben niets met moslim geweld te maken, dat slaat als een tang op een varken, om maar eens een onrein dier te noemen. [027] Overigens vind ik de uitspraak ‘Geert is ook een god’ niet alleen lachwekkend, maar ook stuitend.
Ik vind het prima als mensen stom genoeg zijn om achter de reïncarnatie van Mussert aan te lopen, maar in dat verband wijs ik er toch op dat de NSB de kreet ‘Houzee’ voerde, omdat ‘Heil’ geassocieerd kon worden met het christelijke geloof.
Lekker respectloos van leer trekken tegen de PVV, ik blijf het leuk vinden! 011
* Liebe Macht Frei *
Opa Black

Re: Offtopics over God

volhoudertje schreef:
Opa Black schreef:Mensen die geloven worden op hun ziel getrapt maar als er dan iets komt dat een ander zelf niet aan staat..... bv onze Geert met de witte haren...... dan..... ja dan worden ze helemaal wild en dan komt het (Moslim) geweld uit de kast..... kogels en zo. En dan moet hun mening maar respecteerd worden. Leuk al mensen hierzo. :D


Niet zeuren Opa. In de regel maak ik ruzie met iedereen die maar het minste spatje sympathie voor Geert met de witte haren heeft.
Dat vind ik een bron van vermaak. Provoceren vind ik waarschijnlijk net zo grappig als jij, maar wie kaatst mag de natuurlijk de bal terug verwachten.
Kogels hebben niets met moslim geweld te maken, dat slaat als een tang op een varken, om maar eens een onrein dier te noemen. [027] Overigens vind ik de uitspraak ‘Geert is ook een god’ niet alleen lachwekkend, maar ook stuitend.
Ik vind het prima als mensen stom genoeg zijn om achter de reïncarnatie van Mussert aan te lopen, maar in dat verband wijs ik er toch op dat de NSB de kreet ‘Houzee’ voerde, omdat ‘Heil’ geassocieerd kon worden met het christelijke geloof.
Lekker respectloos van leer trekken tegen de PVV, ik blijf het leuk vinden! 011

Kijk, toch leuk om te horen dat jij er ook van houdt om af en toe lekker dwars te liggen. Ergens in een topic een bommetje te leggen om een reactie uit te lokken.
Moet kunnen hoor....... en nog even over Geert de Witte, als je over acties tegen hem
praat is dat volgens de PVV-bijbel Moslim geweld. Dus dat weet je dan ook weer. :D
moeilijkkarakter

Re: Offtopics over God

Opa Black schreef:en nog even over Geert de Witte, als je over acties tegen hem
praat is dat volgens de PVV-bijbel Moslim geweld. Dus dat weet je dan ook weer.
De PVV staat keihard voor vrijheid van meningsuiting behalve voor Moslims en iedereen die hun ideeën stevig verwerpt. Geert wilt zelfs de Koran verbieden, een idee zo extreem dat zelfs zijn ideologische kameraden uit andere landen het verwerpen. De PVV pakt Philip Dewinter maar zelfs organisaties als de KKK op dat punt op rechts
Opa Black

Re: Offtopics over God

God ziet en hoort alles.
moeilijkkarakter

Re: Offtopics over God

Iets moois in religie en nog steeds één van mijn favoriete feelgood songs :nod:
Gaat helemaal over God in principe [027]


Zo mooi :-)

Helaas kan je het aan andere gelovigen dan weer overlaten om te beweren dat dit en elke andere vorm van gospel muziek het werk van Satan is [zucht]

Wat het natuurlijk wel weer makkelijker maakt voor mij om ervan te genieten [diablo]

Terug naar “Spiritualiteit”