Mickey~

bedankt topic, voor de therapeuten!

We hebben al ons bedankt topic voor de forumleden, maar ik vind dat er ook best een positief bedankt topic voor de therapeuten mag komen. Die mensen hebben t ook niet altijd makkelijk!

En dan begin ik maar met mijn therapeut te bedanken omdat ze ondanks mijn ontzettend boze bericht van begin vorige week, het eind van die week toch klaarstond voor een extra gesprek per telefoon toen het helemaal niet goed met mij ging. En, omdat we vandaag goed over mijn toch best heftige gevoelens konden praten.
bobomelo

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

leuk topic, en indd, die verdienen ook wel een bedankje!
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Ik heb wel een aantal therapeuten die ik kan bedanken. Zij weten ook dat ik hun dankbaar ben, omdat ik niet altijd een van de makkelijkste was. Regelmatig denk ik nog aan een aantal en met sommige heb ik ook nog contact.
Therapeuten hebben het niet altijd gemakkelijk en ik waardeer ook echt wat hun voor andere mensen doen.
Every passing minute is a chance to turn it all around
bobomelo

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Ben zelf gelukkig niet moeilijk of lastig geweest, ga er altijd met "plezier"naar toe, nja, je snapt wel....Ben gewoon blij dat ze er zijn en dat ze je kunnen helpen! Ik neem haar woorden en dingen die ze gezegd heeft haast elke dag wel mee bij dingen.....Als ik ergens aan denk dat ik dan even terugdenk van wat zij zei, en hoe ze het zei. Ja en daar ben ik dus wel heel dankbaar voor, dat zij ergens er toch voor heeft gezorgd dat mijn leven er ook heel anders en veel makkelijker uit kan zien...Maar goed, ben d'r nog niet, maar ben dankbaar dat ik bij haar zit!
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Ik wil ook een bedankje voor mijn eerstelijns schrijven, die mijn eindeloze gepieker over hetzelfde onderwerp aan heeft moeten horen... volgens mij kan het arme mens tot op de dag van vandaag bepaalde woorden betreffende dit onderwerp niet meer horen :oops: :D

dat ze er het geduld voor heeft weten op te brengen... daarvoor bedankt.

(niet dat die t ooit gaan lezen, maar ik vind t toch leuk, ff zo'n positief onderwerp hiertussen ;) ook om ff te laten zien dat t werk in t algemeen gewaardeerd wordt, uiteindelijk, toch?)
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Toch ff bedankje uitschrijven voor mijn therapeut voor gisteren.
Niet dat er zoveel is gebeurd, maar even kunnen luchten was genoeg voor mij gisteren.
Even weer de moed ingesproken krijgen dat het echt wel weer beter gaat worden. Weten dat je ergens terecht kunt als het echt niet meer gaat. Het heeft juist geholpen om alle stress even te ontladen, nu het zo slecht gaat voor al een paar weken. Vandaag voel ik me beter.
Thundersheep*

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Veel van hen hebben me verteld dat het te goed met me ging, om nog langer te blijven.
En de laatste therapeut heeft me geleerd om te gaan met mijn lijf. Ja, haar ben ik zeer dankbaar.
Nu weet ik dat ik niet meer bang hoef te zijn, wat er ook gebeurt met mijn lijf.

:)
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

ik verbaas mij de afgelopen dagen met toenemende mate in hoe hard mensen hun best aan het doen zijn om mij de hulp te geven die ik nu nodig heb.....
echt....

Een aantal afspraken zijn gewoon vervroegd zelfs, zonder dat ik daar zelf ooit om gevraagd heb. (zou niet durven! :D ) Ik heb alleen maar eerlijk verteld hoe het de afgelopen weken gegaan is toen daarnaar werd gevraagd.

Eigenlijk vind ik dat best wel top, ik heb zoiets eigenlijk nog nooit meegemaakt. :eek:
dus bij deze daar ook maar even een bedankje voor!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Nou beter Mickey. Fijn dat je die hulp en begeleiding krijgt die voor jou op dit moment nodig is. Helaas kan lang niet iedereen dat zeggen.
Inzicht als Uitweg..
noekiej2

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Ik zou toch graag mijn aller eerste psycholoog willen bedanken, al leest hij dit toch niet. Maar het gaat om het idee. Misschien zijn we het niet altijd met elkaar eens maar ik vind het wel een aardige man, en ik verbaas me er over dat hij nog steeds gesprekken wil voeren terwijl ik weet dat ik soms wel eens heel erg lastig kan zijn. Maar hij blijft doorgaan en misschien een ergens wat dieper op in gaan wel goed voor me. Bedankt :nod:
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Mystica schreef:. Helaas kan lang niet iedereen dat zeggen.
nee, ik lees dat hier regelmatig. vind dat heel erg.
Denk alleen dat het enige wat ik kan doen is, om de instelling waar ik heen ga straks op de witte lijst te zetten. Weet alleen niet of ik dat nu al moet doen, omdat ik er nog niet in dagbehandeling ben. wil dat eerst even afwachten. Maar ik vind wel dat ze nu al superbetrokken zijn.
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

noekiej2 schreef:Ik zou toch graag mijn aller eerste psycholoog willen bedanken, al leest hij dit toch niet. :
nee waarschijnlijk niet, maar als je zou willen dat hij het weet, stuur je een kaart ofzo?
Melizzy

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Ik wil de therapeute waar ik dinsdag proefsessie had bedanken. Het was een fijne sessie en eigenlijk ook best gezellig :) Het natuurlijk heel fijn dat het geen probleem was dat ik 3 kwartier te laat was ;)

En mijn eigen peute bedankt dat ze met me mee wilde denken vandaag, ook al werkte ik zelf niet erg mee..
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

ik wil mijn tweedelijns super superveel bedanken voor alle begeleiding en hulp!
en dat ondanks de boze buien die ik heb gehad en mijn behoorlijke koppigheid.
Ik moet toegeven dat ik niet de gemakkelijkste ben... :oops: :oops: :oops:

ik vind het een schat! (ook al klinkt dat een beetje raar, maar goed, haha)
staat met recht op de witte lijst.
Magneet

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Ik heb geen therapeut of arts en geen begeleiding maar ik heb een vriend die mij probeert te helpen (soms, zo goed als hij kan en ik ben soms heel moeilijk en heel vervelend en hij is nog altijd niet weg). Telt dat ook ?
Zoeza

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Magneet schreef:Ik heb geen therapeut of arts en geen begeleiding maar ik heb een vriend die mij probeert te helpen (soms, zo goed als hij kan en ik ben soms heel moeilijk en heel vervelend en hij is nog altijd niet weg). Telt dat ook ?
Ik denk dat jij heel veel baat zou hebben bij een therapeut Magneetje. Waarom zet je die stap niet? Probeer het, is het niks kan je er mee ophouden maar dit is ook niks dus dan kan je beter die andere niks proberen en schiet je er toch wat mee op.
Magneet

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Ik heb nood aan iemand die mij graag heeft en niet iemand die wil dat ik iemand anders word. Ik heb nood aan tweerichtingsverkeer. Niet aan een therapeut.
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

wie zegt dat een therapeut wil dat jij iemand anders wordt?
dat willen therapeuten helemaal niet.
Ze willen je alleen leren gedrag waarmee je jezelf schaadt aan te passen.
niet dat je iemand anders wordt hoor, gewoon binnen jouw eigen persoonlijkheid.
gedrag is niet hetzelfde als persoonlijkheid magneet, al komt het er wel (grotendeels) uit voort!
Melizzy

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Misschien een idee hier een topicje over te maken? ^^

BOT: Me therapeute bedankt dat ze wat telefoontjes voor me heeft gedaan die ik zelf niet durfde/kon occasion14
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

ik vind het lief dat mijn tweedelijns vandaag toch nog reageerde op een bericht van mij terwijl ik dat verre van verdiend had en ook echt niet meer verwachtte. Maar dat kan ik haar niet zeggen want ik had in mijn bericht beloofd dat dit mijn laatste bericht aan haar zou zijn vanwege dat ik anders steeds op haar terug zou blijven vallen en omdat ik ook niet aardig was geweest gisteren in eerste instantie en haar niet meer lastig wil vallen.

Daarom wil ik hier toch even zeggen dat ik het aardig en lief vind! té lief eigenlijk.....
ze zou me uit moeten schelden, echt, ik zou het met recht hebben verdiend...en dat meen ik serieus!
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Ik neem mijn vorige bedankje terug. mijn tweedelijns psy heeft mij meer dan ooit gekwetst door me te negeren toen ik haar hulp vroeg omdat ik niet goed terecht gekomen ben bij de instelling waarnaar ik doorverwezen ben. Ze wilde me absoluut niet helpen. Ik denk dat ze me al die tijd voor de gek heeft gehouden, ik voel me bevestigd in mijn idee dat mensen vaak nep vriendelijk doen en er niets van menen. Als het erop aan komt dan sta je er alleen voor. Ik ben er heel wanhopig en overstuur van geraakt en voel me voor de zoveelste keer in mijn leven voor de gek gehouden door iemand.

Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik er altijd weer intrap sommige mensen te gaan vertrouwen, terwijl ik al zo vaak geleerd heb dat ik dat niet moet doen. Ik heb geen zin meer naar die nieuwe instelling te gaan. Maar die coordinator daar is sowieso vanaf t begin al niet aardig, dat scheelt, doet iig niet net alsof. maar toch, ik ga echt nooit meer mijn kwetsbaarheden aan een psycholoog vertellen. Het kan ze toch geen reet schelen uiteindelijk.
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Geloof ook nog dat ze t expres doet...
heb verteld dat in het verleden ik vaak genegeerd ben, toen ik gepest werd, en mijn moeder kon je een hele dag negeren als je 1 keer iets fout had gedaan.
En wat doet zij... negeren...

zo gemeen!
Magneet

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

Da' s echt rot Mickey ... Verdien je niet. [AAI] [AAI] [AAI]
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

kennelijk wel, want ik kom steeds opnieuw in mijn leven mensen tegen die me dit soort dingen aandoen.
En dan heb je iemand verteld daarover, die je ermee zou helpen, en die doet vervolgens precies hetzelfde.

Ik ben echt zo verdrietig... :(
en nog erger, ik voel me slecht over mezelf, vind mezelf dom dat ik er in ben getrapt.
Mickey~

Re: bedankt topic, voor de therapeuten!

mijn eerstelijns is lief, omdat ze heeft geholpen toen ik door die instelling plots in de steek werd gelaten, en de tweedelijns niet wilde helpen kijken naar een oplossing. En dat terwijl zij eigenlijk de enige van de drie was die zich er juist niet mee had hoeven te bemoeien, had kunnen zeggen van zoek het maar lekker uit want ik heb er geen verantwoording voor.

Terug naar “Map 'Psychologie'”