Ei=mc2

wie zou je weer tot leven willen wekken?

Dzjengis Khan, de man met hoogstwaarschijnlijk de meeste levende familieleden! Die gozer had zoveel kinderen en kleinkinderen...
Zoeza

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Mijn lievelingsneefje die het leven een paar jaar geleden niet meer zag zitten. Miss you Michael. love3
Leeuwtjuh

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Grote mensen gaan niet dood. Ze leven voort in de mensen die zij inspireerden. love3

Ik kies voor een couveuse baby ofzo, toch nog iemand met een goeie start.
Ei=mc2

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Cygne schreef:Ooooh die...

:lol:
Dat klinkt alsof je 'm kent. Familie soms? :lol:
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

mijn hond die drieenhalf jaar geleden doodging
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Cygne

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Ei=mc2 schreef:
Cygne schreef:Ooooh die...

:lol:
Dat klinkt alsof je 'm kent. Familie soms? :lol:
Uuuuhm. Geen idee!

En wie ik tot leven zou wekken. Oma, maar dan moet de alzheimer dood blijven. Mis haar nog elke dag, want bij haar voelde ik me thuis.
Vlinder*

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

allebei mijn opa's en oma's, mijn peettekindje Manouk wat dood ter wereld kwam, mijn oom die veel te vroeg overleed aan kanker..
Mickey~

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

mijn neefje die een week na zijn geboorte al stierf
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Ik moet denken aan de film ‘Solaris’ met George Clooney. (Een van de weinige acceptabele re-makes overigens).
Bekeken van uit het standpunt van de overledene lijkt het me vreselijk om weer tot leven gewekt te worden. Het gewone leven heb je al niet om gevraagd, maar het lijkt me een verschrikkelijke last om opnieuw tot leven gewekt te worden omdat iemand je blijkbaar niet kon missen. ‘Leave me alone and get on with your life’ zou ik ze dan boos toe bijten.
* Liebe Macht Frei *
viooltje

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

mijn grootmoeder
mijn lerares van viool
mijn beste maat die zelfmoord pleegde omdat ik hem verliet
-Judith-

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Er is op Facebook een groep, en die noemt : Give us back Kurt Cobain and we will send you Lady Gaga...

Zit wel iets in vind ik... :lol:
Respiro

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

mijn Opa's (maar dan voor zijn beroerte. allebei) en oma..

en me katje Tick, die is met 2,5 jaar oud overleden door FIP
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Een leraar waar ik heel goed contact mee had..
Mijn oude hond..
Every passing minute is a chance to turn it all around
Audrey

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Che Guevara, om eens met hem te praten over het leven :nod:
Trout Mask Replica

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Don van Vliet (Captain Beefheart)





.....



wacht even....


die is nog niet dood.....
Mickey~

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

volhoudertje schreef:Ik moet denken aan de film ‘Solaris’ met George Clooney. (Een van de weinige acceptabele re-makes overigens).
Bekeken van uit het standpunt van de overledene lijkt het me vreselijk om weer tot leven gewekt te worden. Het gewone leven heb je al niet om gevraagd, maar het lijkt me een verschrikkelijke last om opnieuw tot leven gewekt te worden omdat iemand je blijkbaar niet kon missen. ‘Leave me alone and get on with your life’ zou ik ze dan boos toe bijten.
voor volwassen overleden lijkt me dat idd ook. zeker voor mensen die ziek waren en voor wie het leven lang genoeg was geweest. maar voor een baby'tje dat is gestorven en nooit echt heeft geleefd, lijkt het me toch anders.
Arcadia

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Monk schreef:mezelf
:lol:

de liefde van mijn ex voor mijn persoontje :nod:
Maxy

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Het leven is geen geschenk, enkel moeilijker dan de dood. Dat wat de dood moeilijk maakt, is het feit dat wij pijn kunnen voelen. Daarom verkies ik een shotgun schot door mijn hoofd, alleen zie maar eens alleen gelaten te worden met zo'n stuk ijzer...Daarom kies ik om een kamp op te richten, waar mensen maandenlang gemarteld kunnen worden. Wie ik dan tot leven wek? Dat is toch echt Adolf Hitler en zijn nazi-vrienden. Maar aan de andere kant: ook slechte mensen hebben iets goeds tot leven gewekt op aarde...
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: wie zou je weer tot leven willen wekken?

Maxy schreef:Het leven is geen geschenk, enkel moeilijker dan de dood. Dat wat de dood moeilijk maakt, is het feit dat wij pijn kunnen voelen. Daarom verkies ik een shotgun schot door mijn hoofd, alleen zie maar eens alleen gelaten te worden met zo'n stuk ijzer...Daarom kies ik om een kamp op te richten, waar mensen maandenlang gemarteld kunnen worden. Wie ik dan tot leven wek? Dat is toch echt Adolf Hitler en zijn nazi-vrienden. Maar aan de andere kant: ook slechte mensen hebben iets goeds tot leven gewekt op aarde...

man man wat ben jij geschift :roll:
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Terug naar “Vraag van de week”