Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Afbeelding

heheheh
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Afbeelding



Ik schilder liefst op muren.Ze staan er al aantal jaren op maar hier dan toch de foto's voor die het wilden zien :D
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Mickey~

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

het een heel karwei was en ik er uren mee zoet ben geweest, maar wel mooi de bodem van ons tweepersoonsbed helemaal alleen in elkaar heb gezet en het bed nu helemaal af is. morgen komt het matras!

cheerqd5
Positive

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

zo mickey al een ONS twee persoonsbed dat gaat goed :lol:

Ik ben (een klein beetje) trots dat ik dankzij mijn lieve vriendjes hier de dag toch weer een beetje posi eindig 3some
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

dat geloof je toch zelf niet hè Momo?
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik de volgende tekst gestuurd heb op msn naar iemand waar ik dacht een leuk contact mee te hebben maar die niet online is op mijn gewone msn maar wel op mijn "anonieme" msn:

"Goh, ik had echt het idee dat jij wel zo eerlijk was om te zeggen dat je liever niet met me praat in plaats van me te ontwijken. Ik hoop dat het je goed gaat en dat je het maatje tegenkomt wat je verdient."

Nog geen reactie van hem ontvangen :-)
Eerlijk duurt in mijn ogen toch nog het langst!
noekiej2

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Goed gedaan Zoeza love3

Ik ben vandaag trots op me zelf omdat ik de trein overleefd heb en heel huids was aangekomen cheerqd5 En ik totaal niet zenuwachtig was vandaag cheerqd5
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik heb vandaag grote opruiming in mijn kledingkast gehouden en alle kleding en schoenen die ik niet meer aandeed weggegooid. Het was een flinke klus, die veel energie van me vergde, maar hij is geklaard! :D cheerqd5
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Zoeza

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik geduld heb gehad!
MissM

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik naar mijn lichaam heb geluisterd, en de hele dag in bed heb gelegen.. ik kon ook niet anders maar toch
Cloudy

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben er trots op dat ik voor het eerst de hoeven van mij buur-paard zelf gekapt heb \o/

oh, en ik ben er ook wel een beetje trots op dat ik mij hele verhaal op dit forum gepost heb (:
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik ben trots op mijzelf dat ik de afgelopen dagen hard gewerkt heb.
noekiej2

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Goed gedaan TMR cheerqd5

Ik ben vandaag trots op me zelf omdat ik na lang na denken toch maar Amelie heb gepost. En dat ik me netjes heb gedragen vandaag :lol:
Mickey~

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

ik mijn werk leuk vond, en er weer goed aandachtig mee bezig ben, met alle aandacht daarop, en de aandacht dus van mijn gepieker af kan halen en naar mijn werk kan verplaatsen. nu nog volhouden.
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik mijn net-nieuw aangeleerde sociale vaardigheden terugleg bij de bron, waardoor het bij mij tekort geschoten is, in eerste instantie. Eat your heart out, mother!
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

omdat ik eerlijk gezegd heb dat ik een sjips naar binnen heb gewerkt :D :D
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Thundersheep*

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik veel gezonde dingen heb gegeten vandaag,
omdat ik mama heb geholpen in het huishouden.
en omdat ik vandaag heb laten zien dat ik niet zo gevoelloos ben als ze allemaal denken.
Trout Mask Replica

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

omdat ik vandaag wederom een goede werkdag achter de rug heb waarbij veel dingen goed gingen en ik goed kon verwoorden wat ik moeilijk vind.
Mickey~

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

... het me gelukt is ten opzichte van de problemen die nu spelen, vandaag de houding aan te nemen van 'het is zoals het is, laat het er maar zijn, je hebt zelf alles gedaan wat je kon doen en hier heb je gewoon geen invloed op'. Het lukt al de hele dag vanaf ongeveer half tien (daarvoor voelde ik me nog zwaar $%#$@@) en ik voel me er tot nu toe echt beter door.

Mijn vriend is een goede leermeester, die maakt zich echt bijna nergens druk over. vindt van zichzelf dat hij dat soms wel eens wat meer zou mogen doen. Hij heeft in het weekend heel veel aan mij vertelt over hoe hij over problemen denkt en ermee omgaat. En t helpt best een beetje daaraan te denken.
Hij houdt me geloof ik wel in balans in dit opzicht ;)
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Ik heb iemand gebeld om eens bij te praten. Ondanks dat ik het heel moeilijk vond om dit te doen en ik het ook al 4 maanden uitstelde. Nou heb ik dus even bijgeklets en dat was ook wel fijn. Misschien is het de volgende keer dan wat minder moeilijk om te doen...
Every passing minute is a chance to turn it all around
Leeuwtjuh

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat .......

Omdat ik me ingehouden heb, waar nodig was...

Terug naar “Positieve verhalen en tips”