praeses

Geheugenverlies

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik het post op de juiste plaats.

Een goede vriendin van mij heeft bordeline gediagnosticeerd gekregen. De laatste tijd heeft ze er echter niet zoveel last meer van; het gaat steeds beter.

3 dagen terug begon bij haar de rugpijn, laag in de rug. Ik dacht: dat gaat vast wel snel weer over, maar helaas is dat nog niet het geval. Gisteren had ze ook ineens geheugenverlies: ze dacht dat het nog 3e Kerstdag is. Vandaag dacht ze dat het oudjaarsdag was.

De afgelopen weken/maanden zijn bij haar haar borsten best wel gaan groeien. Iets waar ze enorm blij mee is maar waar misschien de hormonen enorm hard werken ofzo.

Er gebeuren blijkbaar allemaal lichamelijke en psychologische dingen bij haar. Heeft iemand een idee wat voor zaken gerelateerd kunnen zijn of waardoor het zou kunnen komen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Geheugenverlies

Hoe oud is je vriendin ?
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Geheugenverlies

Vreemd.. ik kan e.e.a. niet met elkaar in verband brengen. Grotere borsten, lage rugpijn en geheugenverlies of verwarring. Het is een vreemde combinatie.
Inzicht als Uitweg..
eennaam

Re: Geheugenverlies

Het zal veel te makkelijk gedacht zijn, maar wordt je vriendin binnenkort ongesteld? Het is een makkelijke oplossing, maar dan groeien bij sommigen de borsten ook(in dit geval kan het best zijn dat ze blijvend groter worden door hormonen idd.;)) en daarbij kun je ook rugpijn in de onderrug krijgen.
Het geheugenverlies staat er helemaal los van en waar dat vandaan komt, geen idee. Als ze lange tijd onder te veel stress heeft gefunctioneerd, kan dit ook voor komen.

Het hoeft dus niet heel ernstig te zijn, maar het blijft speculeren wat het is...

Terug naar “(Psycho)somatische klachten”