Isa30

Hai! (Isa30)

Ik ben Isa, ben 42. Omdat ik op zoek ben naar een goede psychotherapeute/psycholoog in of in de buurt van Tilburg en de behoefte heb herkenning te vinden bij anderen ben ik hier terecht gekomen. Met 2 ouders met zwaar psychiatrische problematiek is mijn leven niet zo gelopen als ik graag had gewild....Misschien vertel ik nog wel hoe dan wel, en wat ik allemaal heb meegemaakt maar ik denk dat dat niet onder het kopje voorstellen valt. 8 jaar geleden heb i, hulp bij de GGZ gehad van iemand die erg bij mij aansloot. Nu op dit moment ben ik weer op een punt in mijn leven beland dat ik echt psychologische hulp nodig heb. Ben een tijdje bij een ontzettend goede eerstelijns psychologe geweest maar dat bleek niet voldoende heb hulp nodig in de tweede lijn. Na lang zoeken vond ik de psychologe van vroeger die nu een eigen praktijk was gestart, maar na het intake gesprek bleek ze echt verschrikkelijk veranderd en niet meer aan te sluiten bij mijn behoefte, na een gesprek met de huisarts afgesproken op zoek te gaan naar een ander. Het wel teruggegeven aan die psychologe van vroeger dat ik het gevoel had dat het niet klikte en aan haar reactie te merken bevestigde mij en anderen het dat ik de juiste keus had gemaakt. Maar waar vind ik een goede psycholoog/psychotherapeute in de tweede lijn??? Heb al heel internet afgestruind en twijfel nu om toch terug te gaan naar de GGZ...

Heeft een van jullie misschien ervaring met iemand hier uit de omgeving..Zou me erg helpen!

Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Hai! (Isa30)

Welkom Isa :)
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
patsas
Berichten: 7089
Lid geworden op: 19 jun 2006 18:01
Locatie: Eindhoven

Re: Hai! (Isa30)

Welkom op het forum Isa! ;)
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!

Terug naar “Voorstellen (2012-2014)”