Jenny

actief forum?

05 jun 2019 20:24

Hoi, ik ben net lid geworden. Ik zou het fijn vinden om te schrijven over problemen en gedachten waar ik mee zit. Ik zie dat het niet een heel actief forum is. Er zijn vaak weinig reacties op berichten. Weet iemand misschien ergens nog een forum of plek waar je van gedachten kan wisselen?

Memories
Moderator

Re: actief forum?

05 jun 2019 21:20

Welkom, op het forum, Jenny.

Ik zie dat je op berichten hebt gereageerd die al wat jaren oud zijn, vaak zijn dat leden die niet meer lid zijn op het forum of niet meer terugkomen. Misschien is het veel handiger om op berichten te reageren van actievere leden. Er zijn op dit forum voldoende leden actief en er zijn voldoende mogelijkheden. Ook zie ik dat je vandaag op een nieuw forumlid hebt gereageerd. Deze persoon kan dus binnenkort wel antwoorden.

Er zijn voldoende mogelijkheden op het forum om over verschillende dingen te praten. Dus ook over onderwerpen die bij jezelf spelen. Je kan ook reageren op topics die je bijvoorbeeld kan vinden bij Grand Café of vertrouwelijke berichten.

Ik wens je inzicht en plezier op het forum en tot schrijfs.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

koen0069
Contacteer: Website

06 jun 2019 12:16

Hoi Jenny,

Welkom op het forum :)

Je kan eventueel een eigen topic aanmaken onder vertrouwelijke berichten waarin je je punten uiteen zet. Als ik op het forum zit kijk ik naar nieuwe berichten of naar ongelezen berichten om te zien wat er allemaal voor nieuws is. Uiteraard kan je het zelf zo actief mogelijk maken. Reken er maar op dat als jij iets start dat er ook reacties op komen.

Veel plezier [045]
Flowerpower

112019

27 jun 2019 17:54

Welkom ik ben hier af en toe.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.

Terug naar “Voorstellen”