nah-info.nl

Hoi ik ben Henk en heb nah. (nah-info.nl)

Het onderstaande bericht verteld veel over mijzelf, het is gemaakt door Marion Brugman zij volgt een studie voor NAH problemathiek.


Interview Henk.

Via een lotgenoten site voor mensen met niet aangeboren hersenletsel ben ik in contact gekomen met Meneer Henk.
Henk heeft in 1993 een stalenbalk tegen zijn hoofd gekregen, dit gebeurde tijdens zijn werk in de bouw.

Zijn proces na zijn ongeluk.

Toen Henk de stalen balk tegen zijn hoofd kreeg is hij een moment buiten bewustzijn geweest, toen hij weer bij kwam had hij knallende hoofdpijn en veel pijn. Omdat hij op een project werkte wat die dag af moest is hij paracetamol gaan halen en pleisters. Hij werkte als zelfstandig ondernemer. De dagen hierop ging het steeds slechter met Henk, de klachten verergerde en hij is voor onderzoeken naar het ziekenhuis gegaan, daar werd geconstateerd dat hij een hersenkneuzing had. Met het nemen van veel rust zou het wel over moeten gaan. Maar dat was zeker niet het geval!

Naar een paar weken was de bedrijfsarts van mening dat hij weer aan het werk moest, dat zou beter voor hem zijn, Henk verteld; “hij bedoelde, dat zou hun dan geen geld meer kostenâ€
vechter

welkom, join the club
Bianca
inactieve gebruiker

Hoi Henk, ik hoop dat je op dit forum een beetje je ei kwijt kunt ;)
an84

Welkom! :)
Mier

Welkom op het forum!

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”