Roem

Roem stelt zich voor (Roem)

Helemaal vergeten om mij voor te stellen!

Ik ben Roem, studeer en wil het liefst eigenlijk ooit een lieve hond! Daar houd ik mij aanvast, is tot nu toe het enige wat ik altijd al van heb gedroom. Een lieve hond die er voor mij helemaal is.

Dit forum is mijn eerste stap om mijn leventje weer even op de rails te zetten. Ben vandaag redelijk positief ingesteld, hopelijk morgen ook.

Ik schrijf vaak gedichten, korte verhaaltjes en ik teken veel. Op de een op andere wijze kan ik daar altijd mijn gedachte bijhouden. Ik hoop nog eens een gedicht hier te plaatsen of tekening.

groeten aan iedereen,
Roem
Mier

Welkom Roem!

Hopelijk heb je hier een fijne tijd op het forum.
Kleintje

Hoi Roem,
van harte welkom... ik heb je een pb'tje gestuurd. Misschien kom ik wat bazig over, dat is niet de bedoeling. Ik herken een aantal dingen uit je verhaal en wil niet dat je even ver afzakt als dat ik heb gedaan. Wees vrij om me pb'tjes te sturen als je meer info wilt.
groetjes,
Kleintje
vechter

hoi roem, join the club
an84

Welkom! :)
bloempje

Hoi Roem,

Welkom hier!!

Een hond is inderdaad fijn. Mijn hond stierf jl januarie en sinds zaterdag heb ik een pup in huis. Mijn vorige hond was helemaal mijn maatje voelde veel bij me aan.

groet bloempje
DELETED

VERWIJDERD
Roem

jacqje schreef:Welkom hier. Ja een hond kan je trouwste vriend zijn en heeft nooit direct een oordeel klaar!! Dieren zijn vaak meer te vertrouwen als mensen en je kan van ze op aan.
Ja ik hoop echt dat het er van gaat komen. Maar voorlopig nog even niet ben ik bang. Wil binnenkort op kamers gaan en niet ieder huis is met een hond blij. En bovendien heb ik dan ook veel te weinig tijd. En ik wil echt helemaal voor dat beest gaan! Het liefst wil ik een herdershond. Niet iedereen is van die honden gecharmeerd denk ik, maar die moet je echt goed opvoeden. En dan is het een super kameraad!

groet Roem
DELETED

VERWIJDERD

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”