Darsha

Hallo iedereen (Darsha)

Hallo iedereen,

Ik ben Darsha en ik ben 20 jaar. Sinds juli 2005 ben ik klaar met de deeltijdtherapie. Ik ben lange tijd depressief geweest en na de therapie voel ik me stukken beter. Af en toe heb ik wel es een terugval.
Toen ik deze site zag leek het me leuk om ervaringen uit te wisselen.

Groet Darsha
an84

Hai, welkom :)
vechter

join the club :D
bloempje

Hoi Darsha,

Welkom op dit forum.

bloempje
Mier

Welkom op het forum!
Boet

Dag Darsha!

Vraag. Waarom is het dat ik steeds meer depressieve jongeren tegenkom? Wordt het meer uitgesproken en was het er altijd, of is het een soort 'teken des tijds'? In het laatste geval hebben we wat 'herstelwerkzaamheden' te doen.

Beter nog. Proberen te voorkomen.

Groet,

Robert
Darsha

Een lastige vraag die je stelt.
Ik denk dat als je kijkt naar hoe mensen nu met elkaar omgaan vergeleken met vroeger, dat het wel logisch is dat er meer depressieve jongeren zijn. Er wordt steeds vaker gepest, kinderen worden vaker aan hun lot overgelaten. dat speelt ook mee.

Groet Priya
Boet

De wereld is een stuk harder en onverschilliger geworden. Da's een goed punt. Maar vroeger werd er ook aardig gepest, maar hoorde je een stuk minder over depressieve jongeren.

In dat opzicht zou het positief zijn, aangezien het probleem nu 'bovenkomt'. Wellicht krijgen we het lek dan boven en kan er meer gestructureerd gewerkt worden.

Nouja, in ieder geval voel jij je een stuk beter. Houwe zo! :thumbright:

Groet,

Robert

ps) waar komt je naam vandaan? Eerste keer dat ik die hoor (lees ;) )

R
Darsha

Mijn naam komt uit india. Ik ben geadopteerd uit india, maar heb een nederlandse nationaliteit.

Groet Darsha
Boet

Mooie naam. Zowel Priya als Darsha.

Groet,

Robert

ps) Ik ben zelf half Nederlands. De andere helft is nog veel erger ;)
Darsha

Hey Boet je bent dus half nederlands en half??????
ben er wel benieuwd naar
En zeg nou niet: Dat wil je niet weten
Want anders vroeg ik het niet

Groet Priya
Leeuwtjuh

jemig...

je zou het maar moeten spellen....
Boet

Geloof het of niet, maar vanaf vandaag kan ik het spellen. Men zegt dat het een rare tic is ;)

Darhsa, de andere helft is Fries. Erger vind je ze niet. Van nature koppig en str...eigenwijs :lol:

Groet,

Robert
Darsha

Dan ben je bij deze niet de enige.
ja ja
Ik ben ook Fries
Komt misschien een beetje raar over
een donker meisje dat fries praat
en ook ik ben koppig en eigenwijs

groet Priya
Daniel

succes met het uitwisselen van ervaringen

wees voorzichtig, want sommigen verplaatsen zich niet in jou, maar bekijken de situatie vanuit zichzelf

niet iedereen is wijs, vergeet dit alsjeblieft NIET
Darsha

Daniel
Bedankt voor de tip

Groet Priya
Boet

Hee Priya, heb je toevallig in één van die reclames van (wie was dat ook al weer?) gespeeld? Daarin loopt ook een donkere dame rond die met een zwaar Frysk accent spreekt. Persoonlijk vind ik die wel aardig.

Groet,

Robert
Darsha

nee Robert
toevallig niet

Groet priya
Daniel

> Daniel
> Bedankt voor de tip

graag gedaan

veel mensen zullen je zeggen dat ik negatief ben terwijl zelf positieve dingen negatief interpreteren en negatieve dingen positief

ik vind het zielig
Solidus

welkom Darsha 8)
DELETED

VERWIJDERD

Terug naar “Voorstellen (periode 2004-2006)”